Thief: Wydostanie się z pradawnych ruin
Aktualizacja:
Wydostanie się z pradawnych ruin

Zacznij od zbadania wnętrza wieży numer 3. Powinienes zauważyć, że odnajdywanie interaktywnych ksiąg i pociąganie za przełączniki będzie doprowadzało do obracania się dużych posągów i pozwoli ci to na pozyskanie dwóch naramienników (Ancient Armlet - 2x32G). Jeden z posągów nie obróci się, ale możesz w łatwy sposób rozwiązać ten problem. Wyjdź mianowicie na zewnętrzne balkoniki wieży, skręć w lewo i zacznij doskakiwać do kolejnych belek. Docelowo powinieneś dotrzeć do niewielkiej półki i będziesz mógł zabrać brakujący naramiennik (Ancient Armlet - 32G). Powróć do pomieszczenia, w którym znajdowała się księga, złap się jednej z lin i z jej pomocą dotrzyj na wyżej położony balkonik. Wyjdź z wieży numer 3 i wybierz kładkę prowadzącą do wieży numer 1. Nie radzę łapać się żadnego z tutejszych sznurów, tylko spróbować we własnym zakresie zeskoczyć na niższy balkonik, na którym pozostawiono sztabkę (Ancient Ingot - 17G). Możesz już zeskoczyć na sam dół i raz jeszcze przeskoczyć nad przepaścią żeby opuścić lokację z wieżami.

Zbliż się do badanej już wcześniej biblioteki [Underground Ruins - Scriptorum]. W bibliotece pojawiło się niestety w międzyczasie dwóch przeciwników, tak więc udaj się na koniec korytarza i odszukaj miejsce, w którym można wspiąć się na wyższą półkę. Pozwoli ci to dotrzeć do belek znajdujących się przy suficie, dzięki którym będziesz mógł zacząć unikać wrogów. Uwaga - Możesz też spróbować okraść strażników, ale jest to oczywiście ryzykowne. Mają oni odpowiednio trzy i dwie sakiewki (Coin Purse - 3+3+7G i Coin Purse - 3+5G). Niezależnie od tego jak się zachowałeś opuść bibliotekę [Underground Ruins - Forgotten Ruins]

Nie śpiesz się z dotarciem do górnej części ruin, bo na Twojej drodze stanie dwóch kolejnych wrogów. Przeciwnik z pochodnią wyruszy najprawdopodobniej w stronę biblioteki, a jego kolega będzie pilnował górnej części klatki schodowej. Możesz spróbować ominąć wrogów we własnym zakresie lub wejść do prawej wieży i w pokazanym na powyższym obrazku miejscu użyć strzały ze sznurem (Rope Arrow). Wybór takiego wariantu zachowania pozwoli ci całkowicie uniknąć zagrożenia. Uwaga - Jeśli nie masz nic przeciwko zbliżaniu się do przeciwników to możesz okraść jednego z nich z sakiewki (Coin Purse - 7G).

Ostrożnie zbliż się do kolejnej już sali, w której przebywa wartownik z pochodnią. Postaraj się okraść tę postać z dwóch sakiewek (Coin Purse - 12+3G), a następnie odwróć jej uwagę na przykład rzuconym przedmiotem. Szybko wdrap się na skrzynię i doskocz do najniżej zawieszonej liny. Wespnij się po linie, a następnie wykonaj kolejny skok, docierając na górne balkoniki. Możesz już skorzystać z niedostępnego wcześniej przejścia, które prowadzi na zachód.

Końcowa część opisywanej misji jest już bardzo liniowa i mało wymagająca. Garrett dotrze po kilku chwilach do nowej przepaści. Musisz w tym miejscu nabrać rozpędu i wykonać skok, chwytając się dzięki temu interaktywnej krawędzi. Zacznij przesuwać się tu w prawo, nigdzie po drodze nie zatrzymując się (jedna z krawędzi po chwili odpadnie). Na sam koniec wespnij się na wyższą półkę, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej, która zakończy ten rozdział.
- Thief - poradnik do gry
- Thief: Poradnik do gry
- Thief: Rozdział 3 Brudne tajemnice (Dirty Secrets)
- Thief: Przeprawa przez podziemia - mapa
- Thief: Przeprawa przez pierwszą część podziemi
- Thief: Przeprawa przez drugą część podziemi
- Thief: Zbadanie domu publicznego - mapa
- Thief: Zbadanie dolnego poziomu domu publicznego
- Thief: Zbadanie górnego poziomu domu publicznego
- Thief: Odnalezienie sekretnego przejścia
- Thief: Uaktywnienie podium
- Thief: Zbadanie pradawnych ruin
- Thief: Zbadanie opuszczonej biblioteki
- Thief: Dotarcie do wnętrza centralnej wieży
- Thief: Kradzież księgi
- Thief: Wydostanie się z pradawnych ruin
- Thief: Podsumowanie misji
- Thief: Rozdział 3 Brudne tajemnice (Dirty Secrets)
- Thief: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
