Thief: Wydostanie się z pradawnych ruin

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wydostanie się z pradawnych ruin

Posąg, który nie obrócił się - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Posąg, który nie obrócił się

Zacznij od zbadania wnętrza wieży numer 3. Powinienes zauważyć, że odnajdywanie interaktywnych ksiąg i pociąganie za przełączniki będzie doprowadzało do obracania się dużych posągów i pozwoli ci to na pozyskanie dwóch naramienników (Ancient Armlet - 2x32G). Jeden z posągów nie obróci się, ale możesz w łatwy sposób rozwiązać ten problem. Wyjdź mianowicie na zewnętrzne balkoniki wieży, skręć w lewo i zacznij doskakiwać do kolejnych belek. Docelowo powinieneś dotrzeć do niewielkiej półki i będziesz mógł zabrać brakujący naramiennik (Ancient Armlet - 32G). Powróć do pomieszczenia, w którym znajdowała się księga, złap się jednej z lin i z jej pomocą dotrzyj na wyżej położony balkonik. Wyjdź z wieży numer 3 i wybierz kładkę prowadzącą do wieży numer 1. Nie radzę łapać się żadnego z tutejszych sznurów, tylko spróbować we własnym zakresie zeskoczyć na niższy balkonik, na którym pozostawiono sztabkę (Ancient Ingot - 17G). Możesz już zeskoczyć na sam dół i raz jeszcze przeskoczyć nad przepaścią żeby opuścić lokację z wieżami.

Korzystaj z górnych belek żeby unikać wykrycia - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Korzystaj z górnych belek żeby unikać wykrycia

Zbliż się do badanej już wcześniej biblioteki [Underground Ruins - Scriptorum]. W bibliotece pojawiło się niestety w międzyczasie dwóch przeciwników, tak więc udaj się na koniec korytarza i odszukaj miejsce, w którym można wspiąć się na wyższą półkę. Pozwoli ci to dotrzeć do belek znajdujących się przy suficie, dzięki którym będziesz mógł zacząć unikać wrogów. Uwaga - Możesz też spróbować okraść strażników, ale jest to oczywiście ryzykowne. Mają oni odpowiednio trzy i dwie sakiewki (Coin Purse - 3+3+7G i Coin Purse - 3+5G). Niezależnie od tego jak się zachowałeś opuść bibliotekę [Underground Ruins - Forgotten Ruins]

Nie śpiesz się z dotarciem do górnej części ruin, bo na Twojej drodze stanie dwóch kolejnych wrogów - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Nie śpiesz się z dotarciem do górnej części ruin, bo na Twojej drodze stanie dwóch kolejnych wrogów. Przeciwnik z pochodnią wyruszy najprawdopodobniej w stronę biblioteki, a jego kolega będzie pilnował górnej części klatki schodowej. Możesz spróbować ominąć wrogów we własnym zakresie lub wejść do prawej wieży i w pokazanym na powyższym obrazku miejscu użyć strzały ze sznurem (Rope Arrow). Wybór takiego wariantu zachowania pozwoli ci całkowicie uniknąć zagrożenia. Uwaga - Jeśli nie masz nic przeciwko zbliżaniu się do przeciwników to możesz okraść jednego z nich z sakiewki (Coin Purse - 7G).

Nowe przejście na górnym piętrze - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Nowe przejście na górnym piętrze

Ostrożnie zbliż się do kolejnej już sali, w której przebywa wartownik z pochodnią. Postaraj się okraść tę postać z dwóch sakiewek (Coin Purse - 12+3G), a następnie odwróć jej uwagę na przykład rzuconym przedmiotem. Szybko wdrap się na skrzynię i doskocz do najniżej zawieszonej liny. Wespnij się po linie, a następnie wykonaj kolejny skok, docierając na górne balkoniki. Możesz już skorzystać z niedostępnego wcześniej przejścia, które prowadzi na zachód.

Musisz doskoczyć do interaktywnej krawędzi - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Musisz doskoczyć do interaktywnej krawędzi

Końcowa część opisywanej misji jest już bardzo liniowa i mało wymagająca. Garrett dotrze po kilku chwilach do nowej przepaści. Musisz w tym miejscu nabrać rozpędu i wykonać skok, chwytając się dzięki temu interaktywnej krawędzi. Zacznij przesuwać się tu w prawo, nigdzie po drodze nie zatrzymując się (jedna z krawędzi po chwili odpadnie). Na sam koniec wespnij się na wyższą półkę, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej, która zakończy ten rozdział.

Thief

25 lutego 2014

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2023-02-02
15:28

karolc Junior

hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć

Komentarz: karolc
2019-02-11
19:51

Meletchos Junior

Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc

Komentarz: Meletchos
2016-03-09
14:54

swiwswiw1 Junior

Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie

-jak
uruchomoc napad na bank dodatek

Komentarz: swiwswiw1
2014-05-12
06:07

zanonimizowany895333 Pretorianin

Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .

Komentarz: zanonimizowany895333
2014-05-06
16:54

Quiet Assassyn Junior

Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8

Komentarz: Quiet Assassyn
2014-05-05
19:56

zanonimizowany992165 Junior

Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?

Komentarz: zanonimizowany992165
2014-05-04
17:39

Quiet Assassyn Junior

Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!

Komentarz: Quiet Assassyn
2022-08-15
22:24

Natsunaya Legionista

Natsunaya
😁

Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD

Komentarz: Natsunaya
2014-05-04
10:36

zanonimizowany992165 Junior

Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)

Komentarz: zanonimizowany992165
2014-04-10
10:55

hemik9 Pretorianin

Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.

Komentarz: hemik9
2014-04-02
21:05

zanonimizowany883989 Junior

Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to

842

Komentarz: zanonimizowany883989
2014-03-27
21:11

Stranger. Senator

Stranger.

Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.

Komentarz: Stranger.
2014-03-27
08:50

olciakika Junior

Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.

Komentarz: olciakika
2014-03-26
23:37

Ogame_fan Legend

Ogame_fan

Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?

Komentarz: Ogame_fan
2014-03-25
19:17

olciakika Junior

Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)

Komentarz: olciakika
2014-03-24
09:56

zanonimizowany984258 Legionista

Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki

PSN: Mate_1512

Komentarz: zanonimizowany984258
2014-03-21
19:09

olciakika Junior

Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D

Komentarz: olciakika
2014-03-21
19:08

olciakika Junior

Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.

Komentarz: olciakika
2014-03-21
18:57

Stranger. Senator

Stranger.

olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.

Komentarz: Stranger.
2014-03-21
18:53

olciakika Junior

😈

Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)

Komentarz: olciakika

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl