Thief: Dotarcie do posiadłości Barona Northcresta w Auldale
Aktualizacja:
Dotarcie do posiadłości Barona Northcresta w Auldale

Tradycyjnie już przeniesiony zostaniesz z powrotem do wieży zegarowej [Stonemarket - Clock Tower Plaza]. Wykonaj wszystkie standardowe czynności i wyjdź z wieży. W celu dotarcia do aktualnego celu podróży musisz ponownie przejść przez dzielnicę Baron's Way South. Mógłbyś do niej przedostać sie korzystając ze znanego ci już południowego przejścia, ale lepiej będzie wybrać to sugerowane przez grę, czyli zlokalizowane na górnym balkoniku w niewielkiej odległości od wieży zegarowej (na wschód od niej i na południe od tawerny Crippled Burrick). Podważenie okiennicy sprawi mianowicie, że znajdziesz się wewnątrz siedziby straży [Stonemarket - Watch Council Office].

Jeżeli jest to Twoja pierwsza wizyta w budynku straży to dobrze byłoby go zbadać, bo jest tu wiele przedmiotów. Możesz mianowicie odnaleźć manierkę (Flask - 8G), trzy dokumenty (Stonemarket - New Instructions, Stonemarket - Watch Report 3-498 i Stonemarket - Traitorsgate Report), gazetę (Lockdown!), atrament (Ink Bottle - 8G), otwieracz do listów (Letter Opener - 6G), pióro (Pen - 10G) oraz popiersie (Baron's Bust - 60G), które jest składowane w sejfie. Podważ okiennicę na niższym poziomie, dzięki czemu opuścisz budynek straży [Stonemarket - Baron's Way South] i rozpoczniesz przemierzanie dzielnicy Baron's Way South przy wąskich górnych kładkach. Pozwoli ci to ominąć wszystkich wartowników zgromadzonych w południowej części tej lokacji.

Przejdź ostrożnie po drewnianych belkach, upewnij się, że nikt nie spogląda w stronę Garretta i zeskocz na dół. Wyrusz teraz na północny-wschód, wkraczając tym samym do dzielnicy targowej [Stonemarket - Market Street]. Znajduje się tu niewielki tunel łączący dwa główne obszarzy przemierzanej aktualnie lokacji. Wejdź do tego tunelu, ale nie śpiesz się z jego opuszczeniem, bo na wschód stąd rozstawieni są nowi przeciwnicy.

Wspomnianych wyżej wrogów możesz ominąć na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada użycie obiektu do rzucania celem odwrócenia ich uwagi i zapewnienia sobie możliwości przemknięcia za ich plecami. Drugi wariant jest nieco trudniejszy. Zaczekaj aż przeciwnik z kuszą zacznie oddalać się od głównego bohatera, szybko zbliż się do skrzyń i użyj ślizgu (Swoop) żeby dotrzeć do drugiej grupy skrzyń. Wykonanie tej akcji pozwoli ci uniknąć wzroku wartownika stojącego po prawej stronie, ale musisz uważać na płomienie i nie pozwolić na to żeby Garrett został podpalony.

Końcowa część przemarsz jest już bardzo prosta i dobrą wiadomością jest też to, że Garrett nie napotka nikogo na swojej drodze. Musisz dotrzeć do interaktywnej bramy i potwierdzić chęć wyruszenia do posiadłości Northcresta, rozpoczynając kolejny rozdział kampanii.
Uwaga - Przed wyruszeniem w podróż zadbaj oczywiście o uzupełnienie wszystkich podstawowych zapasów. Warto się też upewnić, że pozaliczałeś wszystkie nowe zadania poboczne (Basso i Vittori powinni mieć jakieś zlecenia dla Garretta).
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
