Thief: Medyczna niedola
Aktualizacja:
Medical Misery (Medyczna niedola)
Zleceniodawca: Basso [Stonemarket - Basso's Office]
Dostępność: Zadanie to pojawi się na liście tuż po zakończeniu pierwszego spotkania z Basso, czyli niedługo po zaliczeniu pierwszego rozdziału gry.
![Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany na zachód od tawerny, w lokacji o nazwie [Stonemarket - Stonemarket Rooftops] - Medyczna niedola | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1399/337927758.jpg)
Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany na zachód od tawerny, w lokacji o nazwie [Stonemarket - Stonemarket Rooftops]. Przed wyruszeniem w podróż polecam zakupić klucz (wrench) od lokalnego handlarza, albowiem ułatwi on pozyskanie butelki z lekarstwem. Dysponowanie tym przedmiotem nie jest jednak absolutnie wymagane do zaliczenia misji, tak więc nie musisz odkładać sobie tego zlecenia na później jeśli nie dysponujesz wystarczającą ilością złota.

Do siedziby doktora Troy'a musisz zbliżyć się od południowo-zachodniej strony, czyli od dzielnicy [Stonemarket - The Gullet]. Skorzystaj z drabiny, a następnie wdrap się na dach. Podejdź do okiennicy, którą Garrett musi podważyć, wkraczając dzięki temu do siedziby lekarza [Stonemarket - Troy's Apothecary].

Lokacja ta składa się z dwóch pomieszczeń. Polecam zignorować północne pomieszczenie, albowiem jest ono pilnowane przez dwóch najemników i nawet jeśli użyjesz wytrychów do otwarcia drzwi to nie będziesz mógł go od razu zbadać. Musiałbyś zamiast tego ryzykować z zachęceniem wrogów (np. rzucanymi obiektami) do przejścia do południowego pomieszczenia. Pozwoliłoby ci to zbadać okolicę, ale poza gazetą (The Benefits of Strict Curfew), atramentem (Ink Bottle - 3G) i piórem (Pen - 4G) nic ciekawego byś tu nie odnalazł. Najlepiej jest w rezultacie od razu skupić się na południowym pomieszczeniu. Jeśli posiadasz klucz (wrench) to użyj tego gadżetu do odkręcenia śruby tunelu wentylacyjnego. W przeciwnym wypadku skieruj się do południowych drzwi i skorzystaj z wytrychów żeby je odblokować.

Oba opisane powyżej warianty zachowania pozwolą ci dotrzeć do laboratorium doktora Troy'a, przy czym jeśli wybrałeś przeprawę przez szyb wentylacyjny to wyjdziesz z niego w nieoświetlonym miejscu. Poszukiwane lekarstwo znajduje się na lewym stole, przy czym niestety Troy często zmienia swoją pozycję i utrudni ci to kradzież. Możesz spróbować szybko zwinąć poszukiwany obiekt ze stołu gdy lekarz stoi w innym miejscu, spróbować odwrócić jego uwagę rzucanym przedmiotem lub dotrzeć do prawego wyłącznika światła i w odpowiednim momencie go wcisnąć. Niezależnie od tego jak się zachowałeś musisz wejść w posiadanie lekarstwa (Troy's Miracle Tonic - 50G) (powyższy obrazek), aczkolwiek jeśli się pośpieszysz to być może zdążysz też zabrać strzykawkę (Syringe - 10G) i mikroskop (Microscope - 30G). Opisywane zlecenie dobiegnie w tym momencie końca.
- Thief - poradnik do gry
- Thief: Poradnik do gry
- Thief: Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso
- Thief: Chory Willy
- Thief: Ukryte piękno
- Thief: Medyczna niedola
- Thief: Naprawianie szkód
- Thief: Machinacje
- Thief: Przebłysk szaleństwa
- Thief: Znikający poeta
- Thief: Okradzenie pasera
- Thief: Spadek po damie
- Thief: Uważaj gdzie stąpasz
- Thief: Zachowanie twarzy
- Thief: Karnawał
- Thief: Sprawdzenie ładunku
- Thief: Słaba ochrona
- Thief: Przynęta na rekina
- Thief: W sam raz dla królowej
- Thief: Powieszony i kropka
- Thief: Droga ku bogactwu
- Thief: Wypatruj nagrody
- Thief: Szach, mat
- Thief: Grobowa sprawa
- Thief: Palec boży
- Thief: Błyskotka Generała
- Thief: Wiedźma z Targu Kamieniarzy
- Thief: Bez odwrotu
- Thief: Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso
- Thief: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
