Thief: Przedostanie się na drugą stronę mostu
Aktualizacja:
Przedostanie się na drugą stronę mostu

Wyrusz na północ, pamiętając przez cały czas o tym żeby trzymać się z dala od płonących elementów otoczenia oraz od wody (Garrett nie potrafi pływać). Podejdź do zacumowanej łodzi i użyj pałki w miejscu, w którym jest ona przywiązana do molo. Wykonanie tej akcji doprowadzi do odczepienia łodzi, która przepłynie kilkanaście metrów na południe. Udaj się w to miejsce i wykorzystaj to, że możesz przejść po łodzi i dotrzeć w ten sposób do zachodnich kładek. Wznów tu przemarsz, upewniając się po drodze, że dysponujesz pełnymi zapasami żywności (Food), która może ci się bardzo przydać już za kilka minut.

Szybko przejdź po kolejnych drewnianych kładkach, schodząc z nich zanim odczepią się od reszty konstrukcji. Podejdź teraz do dużego południowego rusztowania i rozpocznij w tym miejscu bardzo liniową wspinaczkę. W końcowej części wspinaczki złap się liny, wespnij po niej na górę i następnie przeskocz na niewielki balkonik. Obróć się w tym miejscu w prawo. Użyj pazura żeby przedostać się do wyżej położonej okiennicy i wkroczyć do płonącego budynku [Auldale Bridge - Market Street].

W trakcie przeprawy przez ten budynek z jednej strony musisz szybko działać, bo Garrett będzie tu miał problemy z oddychaniem (stopniowe obniżanie się paska zdrowia) i w kolejnych miejscach zaczną ponadto pojawiać się płomienie. Z drugiej strony jednak nie powinieneś przesadnie się śpieszyć, albowiem w okolicy ukryto dwa przedmioty. Po lewej stronie odnajdziesz świecznik (Candlestick - 15G), a pokazana na powyższym obrazku zamknięta skrzynka skrywa medal (Watch Medal - 30G). Polecam użyć w tym miejscu trybu koncentracji (Focus), dzięki czemu Garrett o wiele szybciej włamie się do skrzynki. Jeżeli nie możesz używać koncentracji to wspomóż się odpowiednio wcześniej opcją sprintu i postaraj się nie pomylić podczas używania wytrychów. Po zdobyciu obu przedmiotów jak najszybciej ucieknij z budynku.

Po znalezieniu się pod gołym niebem zaczekaj aż zawali się część ściany jednego z budynków, wdrap się na skrzynię i następnie użyj pazura celem przedostania się na wyższą półkę. Musisz wykonać w tym miejscu w sumie trzy skoki. Najpierw doskocz do pierwszej liny, następnie (po wspięciu się) przeskocz na drugą linę i na sam koniec doskocz do okiennicy kolejnego budynku [Auldale Bridge - Watch Junction]. Wyrusz tu szybko na południe (główny bohater ponownie będzie miał kłopoty z oddychaniem). Doskocz do liny, obróć się o 180 stopni i po wspięciu się po linie przeskocz na wyższy poziom budynku. Wybierz się w tym miejscu prosto, przeciskając się pod zawaloną częścią dachu i wchodząc w interakcję z pokrętłem celem zagwarantowania sobie bezpiecznego wyjścia z tej płonącej pułapki.

Garrett rozpocznie wkrótce podróż po dachach płonących budynków [Auldale Bridge - Rooftops]. Jeśli chcesz uniknąć wpadnięcia przez dach do najbliższego budynku to przejdź przez jego prawą część. Na szczęście nawet jeśli wylądujesz wewnątrz budynku to będziesz mógł się wyratowac, a mianowicie uderzyć pałką w interaktywny mechanizm. Niezależnie od wybranego wariantu zachowania zabierz popielniczkę (Ashtray - 3G) pozostawioną na niewielkim balkoniku i skorzystaj ponownie z pazura. Skręć tu w lewo i rozpocznij bieg, przeskakując nad brakującymi elementami drewnianej kładki.

Obróć się w prawo i spróbuj przejść po kolejnym dachu. Po tym jak Garrett wpadnie do wnętrza nowego budynku [Auldale Bridge - Watch Junction] jak najszybciej wyrusz w stronę jedynego możliwego wyjścia celem uniknięcia utraty punktów zdrowia. Wyrusz w stronę oznaczonego przez grę wąskiego przejścia, przez które musisz się przecisnąć [Auldale Bridge - Drawbridge]. Wykonaj tu kilka kroków na zachód, doprowadzając do wyświetlenia krótkiej cut-scenki. Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Garrettem rozpocznij bieg na zachód. Przebiegnij po metalowym elemencie mostu zwodzonego, wykonując na sam koniec prosty skok [Auldale Bridge - Foundations].

Wkrocz do nowego obszaru, skręcając na południe i następnie na zachód. Przebiegnij po drewnianej kładce, doskakując do jej drugiej części. Nieco dalej czeka Cię trochę wspinaczki. Po dotarciu na samą górę będziesz musiał ponownie się pośpieszyć, albowiem głównego bohatera ponownie dopadną tu kłopoty z oddychaniem. Przejdź szybko przez zadymiony obszar (pilnuj się podczas przechodzenia po wąskiej belce i kucnij żeby ominąć płomienie), docierając do wyjścia z budynku [Auldale Bridge - Market Street]. Po znalezieniu się pod gołym niebem wyrusz w stronę południowo-zachodniego budynku, który wkrótce przewróci się na bok. Szybko użyj pazura na prawej ścianie i dobiegnij do punktu wyjścia, kończąc tym samym ten wyjątkowo długi rozdział.
- Thief - poradnik do gry
- Thief: Poradnik do gry
- Thief: Rozdział 6 Człowiek na rozstajach (A Man Apart)
- Thief: Eksploracja ogrodów posiadłości Barona - mapa
- Thief: Eksploracja ogrodów posiadłości Barona - opis
- Thief: Przedostanie się do wnętrza posiadłości Barona
- Thief: Eksploracja piwnicy i parteru posiadłości Barona - mapa
- Thief: Eksploracja piwnicy i parteru posiadłości Barona - opis
- Thief: Eksploracja pierwszego piętra i strychu posiadłości Barona - mapa
- Thief: Eksploracja pierwszego piętra i strychu posiadłości Barona - opis
- Thief: Odnalezienie i zbadanie tajnej komnaty
- Thief: Dotarcie do prywatnego gabinetu Barona
- Thief: Dotarcie do sali ceremonialnej - mapa
- Thief: Dotarcie do sali ceremonialnej - opis
- Thief: Odnalezienie wejścia do laboratorium Barona
- Thief: Zejście na najniższy poziom laboratorium
- Thief: Zdobycie artefaktu
- Thief: Wyjście z kanałów
- Thief: Przedostanie się na drugą stronę mostu
- Thief: Podsumowanie misji
- Thief: Rozdział 6 Człowiek na rozstajach (A Man Apart)
- Thief: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
