Thief: Przeprawa przez pierwszą część odlewni

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przeprawa przez pierwszą część odlewni

Pierwsza część odlewni to lokacja [Old Foundry - Main Line Hall] i warto zaznaczyć, że Garrett dysponuje dość dużą swobodą w jej eksploracji. Celem głównego bohatera jest dotarcie do haka zlokalizowanego na wschód od miejsca startu, identycznego do tych, na których zawieszane są zwłoki. Skorzystanie z haka pozwoli Garrettowi przedostać się do drugiego obszaru odlewni.

Wartownik rozstawiony na górnym poziomie - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry
Wartownik rozstawiony na górnym poziomie

Jedna z możliwych opcji zachowania dotyczy wykorzystania górnych balkoników. Najłatwiej możesz do nich dotrzeć przechodząc przez wspomnianą wcześniej okiennicę i następnie przeskakując po kolejnych poziomych belkach, choć na dolnym poziomie znajduje się też ściana nadająca do wspinaczki z wykorzystaniem pazura. Warto w tym miejscu dodać, że na jednej z belek pozostawiono trybik (Gear - 3G). Górny poziom jest patrolowany przez przeciwnika z kuszą, aczkolwiek jeśli zachowasz odpowiednie środki ostrożności to możesz przemknąć za jego plecami. Wspomniany wartownik ma przy pasie dwie sakiewki (Coin Purse - 9+2G), tak więc nie zapomnij go okraść.

Korytarz prowadzący w stronę wyjścia - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry
Korytarz prowadzący w stronę wyjścia

Po minięciu wartownika uzbrojonego w kuszę najlepiej jest skręcić na wschód i następnie uudać się na północ, docierając w ten sposób okolice haka. Jeśli zaś chodzi o poukrywane w okolicy przedmioty, na wyższym poziomie przemierzanej aktualnie hali do odnalezienia są dwa kielichy (Cup - 2x2G), trybik (Gear - 3G), dzwonek (Desk Bell - 6G) oraz przyczepiona do ściany notatka (Broken Glass).

Odrębny wariant zachowania zakłada przeprawę przez dolny poziom hali, przy czym oznacza to naturalnie konieczność unikania aż dwóch różnych wartowników - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry

Odrębny wariant zachowania zakłada przeprawę przez dolny poziom hali, przy czym oznacza to naturalnie konieczność unikania aż dwóch różnych wartowników. Dobrym pomysłem na ominięcie przeciwników jest skorzystanie z pazura celem przedostania się na pokazane na dołączonym obrazku boczne przejście. Możesz wtedy wyruszyć na wschód, dbając jedynie o to żeby przez cały czas kucać. Uwaga - Jeśli nie masz nic przeciwko podejmowaniu ryzyka to warto spróbować okraść obu strażników, pozyskując w ten sposób aż trzy sakiewki (Coin Purse - 5+3+2G). Oprócz tego w okolicy pozostawiono nóż (Knife - 2G), manierkę (Flask - 4G), popielniczkę (Ashtray - 3G) oraz przybitą do ściany notatkę (Transportation of Cadavers).

Wejście do szybu wentylacyjnego - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry
Wejście do szybu wentylacyjnego

Jeżeli główny bohater dysponuje kluczem (Wrench) to od razu po zeskoczeniu z opisanej wyżej bocznej ścieżki będziesz mógł zagwarantować sobie dostęp do szybu wentylacyjnego. Szyb ten zaprowadzi Cię aż do haka, a ponadto po drodze do odnalezienia będzie popielniczka (Ashtray - 3G). Jeśli nie posiadasz klucza to jednym z alternatywnych rozwiązań jest skorzystanie z pobliskich drzwi, aczkolwiek są one niestety zamknięte i na dodatek są pilnowane przez jednego z wrogów. Postaraj się w takiej sytuacji odwrócić uwagę wartownika np. rzuconym przedmiotem i szybko użyj wytrychów (zamknij też za sobą drzwi!). W sąsiednim pomieszczeniu odnajdziesz świecznik (Candlestick - 15G).

Wszystkie opisane wyżej ścieżki prowadzą w to samo miejsce, a mianowicie do pokazanego na powyższym obrazku interaktywnego haka - Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) - Thief - poradnik do gry

Wszystkie opisane wyżej ścieżki prowadzą w to samo miejsce, a mianowicie do pokazanego na powyższym obrazku interaktywnego haka. Podnieś leżącą w pobliżu sakiewkę (Coin Purse - 3G), a następnie wciśnij klawisz/przycisk interakcji żeby złapać się haka i dotrzeć do drugiego obszaru odlewni [Old Foundry - Manufacturing Area]. Po znalezieniu się do nowej lokacji jak najszybciej puść się haka żeby nie zostać zauważonym przez pierwszego strażnika i dopiero wtedy przystąp do badania okolicy.

Thief

25 lutego 2014

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2023-02-02
15:28

karolc Junior

hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć

Komentarz: karolc
2019-02-11
19:51

Meletchos Junior

Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc

Komentarz: Meletchos
2016-03-09
14:54

swiwswiw1 Junior

Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie

-jak
uruchomoc napad na bank dodatek

Komentarz: swiwswiw1
2014-05-12
06:07

zanonimizowany895333 Pretorianin

Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .

Komentarz: zanonimizowany895333
2014-05-06
16:54

Quiet Assassyn Junior

Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8

Komentarz: Quiet Assassyn
2014-05-05
19:56

zanonimizowany992165 Junior

Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?

Komentarz: zanonimizowany992165
2014-05-04
17:39

Quiet Assassyn Junior

Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!

Komentarz: Quiet Assassyn
2022-08-15
22:24

Natsunaya Legionista

Natsunaya
😁

Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD

Komentarz: Natsunaya
2014-05-04
10:36

zanonimizowany992165 Junior

Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)

Komentarz: zanonimizowany992165
2014-04-10
10:55

hemik9 Pretorianin

Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.

Komentarz: hemik9
2014-04-02
21:05

zanonimizowany883989 Junior

Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to

842

Komentarz: zanonimizowany883989
2014-03-27
21:11

Stranger. Senator

Stranger.

Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.

Komentarz: Stranger.
2014-03-27
08:50

olciakika Junior

Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.

Komentarz: olciakika
2014-03-26
23:37

Ogame_fan Legend

Ogame_fan

Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?

Komentarz: Ogame_fan
2014-03-25
19:17

olciakika Junior

Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)

Komentarz: olciakika
2014-03-24
09:56

zanonimizowany984258 Legionista

Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki

PSN: Mate_1512

Komentarz: zanonimizowany984258
2014-03-21
19:09

olciakika Junior

Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D

Komentarz: olciakika
2014-03-21
19:08

olciakika Junior

Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.

Komentarz: olciakika
2014-03-21
18:57

Stranger. Senator

Stranger.

olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.

Komentarz: Stranger.
2014-03-21
18:53

olciakika Junior

😈

Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)

Komentarz: olciakika

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl