Pęknięte serce | Poboczne zlecenia (Client Jobs) - Ector | Solucja Thief
Aktualizacja:
Heartbroken (Pęknięte serce)
Zleceniodawca: Ector [Stonemarket - Ector's Emporium]
Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu szóstego rozdziału kampanii. Musisz ponadto mieć już ukończoną poboczną misję Silence is Golden (Milczenie jest złotem).

Powróć do warsztatu Ectora i zainicjuj rozmowę z tą postacią. Właściciel warsztatu będzie ci chciał zlecić ostatnie już zadanie, które będzie polegało na dokonaniu kradzieży mechanicznego serca. Warto oczywiście podjąć się tego zlecenia, tym bardziej, że nie musisz się do niego w żaden sposób przygotowywać (Garrett nie będzie potrzebował gadżetów ani strzał żeby dotrzeć do poszukiwanego artefaktu).

Budynek stanowiący miejsce rozegrania tej misji znajduje się w centralnej części Starej Dzielnicy (Old Quarter) i jeśli masz jakieś problemy z dotarciem do niej to polecam zapoznać się z opisem przejścia zamieszczonym na stronie Dotarcie do katedry w Starej Dzielnicy (wizyta w Mieście mająca miejsce po zaliczeniu szóstego rozdziału kampanii). Po znalezieniu się w centralnej części dzielnicy [Stonemarket - Grandmauden] zadbaj o to żeby nie zostać zauważonym przez wartowników zgromadzonych wokół wieży obserwacyjnej. Nie zbliżaj się jednak do nich, tylko wybierz wąską uliczkę prowadzącą na północ [Stonemarket - Muddler's Row]. Skręć przy pierwszej możliwej okazji na zachód i podejdź do tutejszej bramy celem rozpoczęcia misji.

Eksplorację rezydencji [Stonemarket - Clockwise's Residence] proponuję rozpocząć od udania się na pierwsze piętro budynku. W głównym korytarzu są dwa uchwyty na zwoje (Scroll Holder - 4+12G), w łazience są otwieracz do listów (Letter Opener - 3G) i pierścień (Ring - 14G), a w sypialni są list (Ector Client Jobs - Engineer's Letter to Clockwise), dwa pióra (Pen - 10+4G) i teleskop (Telescope - 45G). Na koniec zajrzyj do bocznego składziku, w którym pozostawiono kieliszek (Wine Glass - 3G), znajdźkę (Whiteridge's Duty - The Burnished Lady) i notatkę (Ector Client Jobs - Project Pendulum - Day 1), która w połączeniu z czteroma podobnymi dokumentami okaże się pomocna w rozwiązaniu jednej z zagadek w końcowej części tej misji.

Możesz już powrócić na parter i rozpocząć eksplorację tej części posiadłości (piwnicę chwilowo zignoruj). Z pierwszego pomieszczenia zabierz pierścień (Ring - 6G), otwieracz do listów (Letter Opener - 3G), kieliszek (Wine Glass - 3G) i list (Ector Client Jobs - Ector's Letter to Clockwise). Przejdź do sąsiedniej sali, zabierz filiżankę (Tea Cup - 2G) i skorzystaj z pierwszego przełącznika. Wciśnięcie przycisku nie tylko odblokuje dostęp do gabloty z popiersiem (Baron's Bust - 60G), ale doprowadzi też do przesunięcia niektórych ścian na parterze budynku i tym samym udostepnienia dalszej ścieżki przemarszu. Nie musisz na szczęście obawiać się tego, że pogubisz się w kolejności używania przełączników w trakcie eksploracji parteru budynku, bo do tajnego warsztatu Clockwise'a prowadzi tylko jedna droga.

Przejdź teraz do południowego pomieszczenia, odnajdując w tym miejscu dziennik (Ector Client Jobs - Clockwise's Diary) i kieliszek (Wine Glass - 10G). Skręć na wschód i zbadaj sąsiedni pokój, zabierając z niego pióro (Pen - 10G) i notatkę (Ector Client Jobs - Treatise on the Voclid Spatial Theory). Możesz już wcisnąć drugi przełącznik, który znajduje się w jednym z nieoświetlonych narożników tego pomieszczenia. Po wykonaniu tej czynności wyrusz na zachód.

Zbadaj południowo-zachodnie pomieszczenie, odnajdując w nim otwieracz do listów (Letter Opener - 6G), filiżankę (Tea Cup - 2G) i kolejną ważną notatkę (Ector Client Jobs - Project Pendulum - Day 11). Możesz już przejść do północnego pomieszczenia i zbadać je w poszukiwaniu pióra (Pen - 10G). W lokacji tej znajduje się trzeci przełącznik i tak jak wcześniej musisz zbadać jeden z ciemniejszych narożników pomieszczenia.

Po wciśnięciu przełącznika udaj się na północ i zabierz uchwyt na zwoje (Scroll Holder - 12G). Skręć teraz w prawo i wejdź do wschodniego pomieszczenia, zabierając z niego kieliszek (Wine Glass - 10G) i następną notatkę (Ector Client Jobs - Project Pendulum - Day 13) o dużym znaczeniu. Rozejrzyj się po tym pomieszczeniu za interaktywnymi książkami i zbadaj je, dzięki czemu zlokalizujesz ukryty przycisk. Wciśnięcie tego przycisku odblokuje ci dostęp do czwartego przełącznika.

Wyrusz na zachód, wkraczając po kilku chwilach do kuchni. Zabierz z kuchni kieliszek (Wine Glass - 10G) oraz nową ważną notatkę (Ector Client Jobs - Project Pendulum - Day 6). Możesz już przejść do południowego składziku i zabrać uchwyt na zwoje (Scroll Holder - 12G). Po zbadaniu całej okolicy użyj ostatniego przełącznika zlokalizowanego przy świecach, na lewo od obrazu. Wciśnięcie tego przełącznika odblokuje ci dostęp do windy. Wejdź do niej i wybierz podróż ku górnym piętrom. Po dotarciu na nowe piętro wyrusz na północ i użyj wytrychów na najbliższych drzwiach. Wkrocz do pierwszej części warsztatu [Stonemarket - Clockwise's Workshop], odnajdując w pobliżu pióro (Pen - 10G) i dwie notatki (Ector Client Jobs - Treatise on the Theory of Time i Ector Client Jobs - Project Pendulum - Day 8).

Zlokalizuj nowy przycisk na ścianie i wciśnij go, dzięki czemu odsłonięta zostanie interaktywna figura. Musisz teraz rozwiązać pierwszą z dwóch zagadek i polega ona na manipulowaniu elementami figury. W celu zaliczenia zagadki musisz mianowicie w takiej kolejności wciskać interaktywne elementy żeby docelowo doprowadzić do sytuacji, w której wszystkie wsuną się do dziur. Rozwiązanie tej zagadki pokazane zostało na powyższym obrazku - wciskaj elementy w zaprezentowanej kolejności, rozpoczynając od elementu 1 i kończąc na elemencie 5 (jeśli się pomylisz oddal się od figury, dzięki czemu cały mechanizm zresetuje się).
![Wybierz nowo odblokowane przejście, docierając do kolejnej windy i tym razem decydując się podróż na niższe piętro [Stonemarket - Project Pendulum] - Pęknięte serce | Poboczne zlecenia (Client Jobs) - Ector | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1399/348452678.jpg)
Wybierz nowo odblokowane przejście, docierając do kolejnej windy i tym razem decydując się podróż na niższe piętro [Stonemarket - Project Pendulum]. Wyrusz na południe i po przejściu po płycie naciskowej zatrzymaj się w miejscu pokazanym na powyższym screenie. Musisz przejść przez tę salę ustawiając się na płytach z obrazkami identycznymi do tych z odnalezionych wcześniej pięciu notatek (Project Pendulum) i w kolejności odpowiadającej dniom w nazwach poszczególnych dokumentów (dzień 1, 6, 8, 11 i 13). Prawidłowa trasa przemarszu zaprezentowana została powyżej.

Możesz już podejść do miejsca, w którym znajdują się notatka (Ector Client Jobs - Clockwise's Confession) i mechaniczne serce (Client Loot - Automaton's Heart). W celu opuszczenia tej sali wybierz drabinkę zlokalizowaną w jej zachodniej części, dzięki czemu dotrzesz do piwnicy [Stonemarket - Clockwise's Basement]. Zabierz pąk maku (Poppy), powróć do punktu startu i wyjdź z budynku.
Po powrocie do Starej Dzielnicy [Stonemarket - Muddler's Row] wyrusz z powrotem do siedziby Ectora i po raz ostatni spotkaj się z tą postacią.
Podsumowanie misji
Oto lista najważniejszych przedmiotów, które możesz odnaleźć w trakcie zaliczania pobocznej misji Ectora:
- 2 unikalne znajdźki (Collectibles)
- 23 standardowe przedmioty (Loot)
Jeśli chcesz od razu powtórzyć tę poboczną misję to możesz kliknąć na stosownym przycisku (Play Again) jeszcze podczas przeglądania podsumowania. Jeśli natomiast chcesz powrócić do niej w dalszej części gry (np. po odblokowaniu nowych gadżetów) to musisz raz jeszcze dotrzeć do bramki znajdującej się na północ od wieży obserwacyjnej w Starej Dzielnicy (Old Quarter).
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany883989 Junior
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
hemik9 Pretorianin
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
zanonimizowany992165 Junior
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Quiet Assassyn Junior
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
zanonimizowany992165 Junior
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Quiet Assassyn Junior
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
zanonimizowany895333 Pretorianin
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
swiwswiw1 Junior
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Meletchos Junior
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
karolc Junior
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
