Thief: Grobowa sprawa

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

A Grave Matter (Grobowa sprawa)

Zleceniodawca: Basso [Stonemarket - Basso's Office]

Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu piątego rozdziału gry. Musisz ponownie spotkać się z Basso w tawernie Crippled Burrick.

Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w dzielnicy targowej [Stonemarket - Market Street] odwiedzanej między innymi w drodze do miejsca rozpoczęcia szóstego rozdziału kampanii - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany w dzielnicy targowej [Stonemarket - Market Street] odwiedzanej między innymi w drodze do miejsca rozpoczęcia szóstego rozdziału kampanii. Więcej informacji na temat sugerowanego sposobu dotarcia do tej okolicy odnajdziesz na stronie Dotarcie do posiadłości barona Northcresta w Auldale. Przed wyruszeniem w podróż radzę upewnić się, że Garrett dysponuje co najmniej jedną strzałą ze sznurem (Rope Arrow), kluczem (Wrench) oraz szczypcami do cięcia drutu (Wirecutter), albowiem przedmioty te przydadzą się w zaliczeniu misji.

Przedostanie się do magazynu z poszukiwanymi prochami nie będzie łatwe, aczkolwiek gra pozwoli ci skorzystać z jednego z dwóch różnych przejść - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Przedostanie się do magazynu z poszukiwanymi prochami nie będzie łatwe, aczkolwiek gra pozwoli ci skorzystać z jednego z dwóch różnych przejść. Pierwszy wariant zachowania zakłada rozpoczęcie przemarszu na północny-wschód od celu podróży, czyli w lokacji [Stonemarket - Watch Station Plaza] (uwaga na okolicznego wartownika!). Zlokalizuj pokazane na powyższym obrazku przejście, docierając do szybu wentylacyjnego, do którego możesz sobie odblokować dostęp dzięki wykorzystaniu klucza (Wrench). Po przejściu przez szyb znajdziesz się na nowym placu [Stonemarket - Watch Customs Yard] i będziesz musiał skręcić na zachód, docierając do okiennicy magazynu, do której można się łatwo wspiąć.

Drugi wariant zachowania zakłada zatrzymanie się w niewielkim tunelu łączącym główną część dzielnicy Barons Way South z dzielnicą targową (Market Street), czyli dokładnie na północ od celu podróży - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Drugi wariant zachowania zakłada zatrzymanie się w niewielkim tunelu łączącym główną część dzielnicy Baron's Way South z dzielnicą targową (Market Street), czyli dokładnie na północ od celu podróży. Popatrz do góry i użyj strzały ze sznurem (Rope Arrow) w pokazanym na dołączonym screenie miejscu. Zanim złapiesz się strzały i rozpoczniesz wspinaczkę upewnij się oczywiście, że nikt nie spogląda w stronę Garretta.

Uważaj na płyty naciskowe, ostrożnie je omijając - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Uważaj na płyty naciskowe, ostrożnie je omijając

Wspięcie się po linie [Stonemarket - Watch Customs Office] nie załatwi sprawy, albowiem znajdziesz się w pomieszczeniu z czterema płytami naciskowymi aktywującymi pułapki. Kucnij i zacznij omijać pułapki poprzez przemieszczanie się slalomem (warto dodatkowo pomagać sobie koncentracją do lokalizowania płyt naciskowych). Jeśli chcesz możesz na sam koniec użyć szczypiec do cięcia (Wirecutter) na lewej skrzynce, ale nie jest to wymagane. Obowiązkowe będzie natomiast użycie wytrychów do otwarcia dobrze zabezpieczonych drzwi.

Urna - Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Urna

Niezależnie od wybranej ścieżki powinieneś dotrzeć do głównego pomieszczenia magazynu [Stonemarket - Watch Customs Office], które należy oczywiście dokładnie zbadać. Do odnalezienia są tu otwieracz do listów (Letter Opener - 3G), atrament (Ink Bottle - 8G), dwa pióra (Pen - 4+10G), manierkę (Flask - 4G) i rejestr (Stonemarket - Register of Stolen Goods). Poszukiwana urna z prochami (Grandfather's Ashes - 50G) jest w jednej z zamkniętych szafek. Opisywane zlecenie dobiegnie w tym momencie końca.

Thief

25 lutego 2014

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2023-02-02
15:28

karolc Junior

hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć

Komentarz: karolc
2019-02-11
19:51

Meletchos Junior

Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc

Komentarz: Meletchos
2016-03-09
14:54

swiwswiw1 Junior

Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie

-jak
uruchomoc napad na bank dodatek

Komentarz: swiwswiw1
2014-05-12
06:07

zanonimizowany895333 Pretorianin

Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .

Komentarz: zanonimizowany895333
2014-05-06
16:54

Quiet Assassyn Junior

Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8

Komentarz: Quiet Assassyn
2014-05-05
19:56

zanonimizowany992165 Junior

Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?

Komentarz: zanonimizowany992165
2014-05-04
17:39

Quiet Assassyn Junior

Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!

Komentarz: Quiet Assassyn
2022-08-15
22:24

Natsunaya Legionista

Natsunaya
😁

Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD

Komentarz: Natsunaya
2014-05-04
10:36

zanonimizowany992165 Junior

Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)

Komentarz: zanonimizowany992165
2014-04-10
10:55

hemik9 Pretorianin

Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.

Komentarz: hemik9
2014-04-02
21:05

zanonimizowany883989 Junior

Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to

842

Komentarz: zanonimizowany883989
2014-03-27
21:11

Stranger. Senator

Stranger.

Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.

Komentarz: Stranger.
2014-03-27
08:50

olciakika Junior

Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.

Komentarz: olciakika
2014-03-26
23:37

Ogame_fan Legend

Ogame_fan

Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?

Komentarz: Ogame_fan
2014-03-25
19:17

olciakika Junior

Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)

Komentarz: olciakika
2014-03-24
09:56

zanonimizowany984258 Legionista

Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki

PSN: Mate_1512

Komentarz: zanonimizowany984258
2014-03-21
19:09

olciakika Junior

Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D

Komentarz: olciakika
2014-03-21
19:08

olciakika Junior

Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.

Komentarz: olciakika
2014-03-21
18:57

Stranger. Senator

Stranger.

olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.

Komentarz: Stranger.
2014-03-21
18:53

olciakika Junior

😈

Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)

Komentarz: olciakika

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl