Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
Aktualizacja:
Przedostanie się na teren odlewni
![Rozdział ten rozpoczyna się w pobliżu starej odlewni [Old Foundry - Main Gate], tak więc będziesz musiał najpierw dotrzeć bezpiecznie do głównej lokacji - Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief - Thief - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1399/435338917.jpg)
Rozdział ten rozpoczyna się w pobliżu starej odlewni [Old Foundry - Main Gate], tak więc będziesz musiał najpierw dotrzeć bezpiecznie do głównej lokacji. Zacznij od zeskoczenia na najniższy poziom i odnalezienia trybiku (Gear - 3G). Jeżeli zgodnie z moją sugestią zakupiłeś w mieście klucz (wrench) to możesz po znalezieniu się pod mostem udać się na wschód i użyć klucza do odblokowania pokazanej na dołączonym obrazku kratki szybu wentylacyjnego. W szybie odnajdziesz manierkę (Flask - 4G) oraz strzykawkę (Syringe - 6G). Co więcej, dotarcie do najbardziej oddalonego wyjścia z szybu pozwoli ci ominąć cały plac i od razu znaleźć się przy przejściu do kolejnego obszaru.

Jeżeli nie posiadasz klucza lub jeśli chcesz po prostu zbadać dokładniej pierwszą lokację (jest to dobry pomysł, bo możesz pozyskać kilka nowych przedmiotów) to możesz zachować się na dwa zasadnicze sposoby. Nie polecam próbować przedostać się na most, bo choć mógłbyś ominąć tutejszego wartownika to mimo wszystko istnieje spore ryzyko wykrycia. O wiele lepiej jest w rezultacie odszukać drabinkę na lewo od mostu i w taki sposób zbliżyć się do centralnego placu.

W okolicy przebywa dwóch wartowników, ale tylko jeden z nich zajęty jest patrolowaniem okolicy. To nie jedyne zagrożenie, bo po prawej stronie w jednej z klatek przetrzymywany jest pies. Zwierzaka możesz dość łatwo teraz ominąć, ale w przyszłości warto pamiętać o tym, że psy mogą łatwo wykryć głównego bohatera i swoim szczekaniem ściągnąć na niego strażników. Problem ten można częściowo ograniczyć bardzo powoli przemieszczając się w otoczeniu psa, ale to z kolei może stworzyć kolejne problemy, szczególnie jeśli Garrett znajduje się w danym momencie w oświetlonym miejscu.

Polecam zdecydować się na przejście przez lewą część placu, czyli z zachowaniem bezpiecznej odległości od klatki. Niedaleko śpiącego strażnika odnajdziesz (zamkniętą) skrzynkę z gazową strzałą (Choke Arrow) oraz sakiewkę (Coin Purse - 12G). Postaraj się też znaleźć dobry moment na okradzenie strażnika pozostającego w ruchu, bo ma on przy sobie dwie sakiewki (Coin Purse - 3+7G). Zaczekaj aż wspomniany przeciwnik wyruszy w stronę mijanego wcześniej mostu i szybko skieruj się do zamkniętej bramki, otwierając ją z pomocą wytrychów.

Obie opisane powyżej ścieżki (skorzystanie z szybów wentylacyjnych, przejście przez plac i otwarcie bramki) zaprowadzą Cię w to samo miejsce, a mianowicie w okolice niewielkiego muru. Podnieś leżący na ziemi nowy trybik (Gear - 3G), po czym użyj pazura żeby wdrapać się mur, wkraczając tym samym do kolejnej lokacji [Old Foundry - Dust Yard].

Rozpocznij eksplorację nowego dużego placu, który nie jest na szczęście przez nikogo pilnowany. W okolicy do odnalezienia są portret (Pocket Portrait - 4G) oraz pąk maku (Poppy), który może zostać użyty do zregenerowania paska koncentracji (Focus). Oprócz tego polecam wdrapać się na pokazaną na powyższym obrazku konstrukcję, docierając po wykonaniu prostego skoku na dach niewielkiej chatki. Zlokalizuj otwór w dachu wspomnianej chatki i zejdź po drabinie na dół, odnajdując w tym miejscu dzwonek (Desk Bell - 12G), notatkę (Coal Room Stash Note) oraz pierścień (Memories of the Dead - Charity's Memory).

Opuść chatkę i skieruj się w stronę ignorowanego do tej pory budynku odlewni. Zlokalizuj miejsce, w którym można rozpocząć wspinaczkę i zacznij chwytać się kolejnych interaktywnych krawędzi, przemieszczając się najpierw ku górze i następnie w lewo. Cała ta przeprawa jest bardzo liniowa, albowiem nie możesz nigdzie spaść ani obrać alternatywnej ścieżki. Kolejne krawędzie zaprowadzą Cię do wejścia do szybu wentylacyjnego.

Także i tu do celu prowadzi tylko jedna droga i wkrótce znajdziesz się w nowej lokacji [Old Foundry - Office Level]. Zatrzymaj się po znalezieniu się przy wyjściu z szybu wentylacyjnego i zaczekaj aż wartownik z pochodnią oddali się od tego miejsca. Dopiero wtedy zeskocz na niższy poziom.
Uwaga - Jeśli grasz na wersji PC i masz problemy z opuszczeniem szybu wentylacyjnego to pamiętaj o konieczności wciśnięcia odrębnego klawisza (domyślnie X) odpowiedzialnego za zeskok.
0
- Thief - poradnik do gry
- Thief - poradnik do gry
- Rozdział 2 (W proch się obrócisz - Dust to Dust)
- Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
- Ustalenie miejsca składowania zwłok | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
- Przeprawa przez odlewnię - mapa | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
- Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz)
- Przeprawa przez drugą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
- Przeprawa przez trzecią część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz)
- Kradzież pierścienia | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Solucja Thief
- Ucieczka z odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Solucja Thief
- Podsumowanie misji | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Solucja Thief
- Rozdział 2 (W proch się obrócisz - Dust to Dust)
- Thief - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany883989 Junior
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
hemik9 Pretorianin
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
zanonimizowany992165 Junior
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Quiet Assassyn Junior
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
zanonimizowany992165 Junior
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Quiet Assassyn Junior
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
zanonimizowany895333 Pretorianin
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
swiwswiw1 Junior
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Meletchos Junior
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
karolc Junior
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
