Thief: Dodatkowa atrakcja
Aktualizacja:
Sideshow Attraction (Dodatkowa atrakcja)
Zleceniodawca: Vittori [South Quarter / Riverside - The Siren's Rest]
Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu piątego rozdziału kampanii. Musisz ponadto mieć już ukończoną poboczną misję The Carnal Connoisseur (Kolekcjoner perwersji).

Powróć do tawerny The Siren's Rest [South Quarter / Riverside - The Siren's Rest] i spotkaj się ponownie z Vittorim. Mężczyzna będzie ci chciał zlecić kolejne zadanie, tym razem powiązane z oswobodzeniem jego ukochanej Ysabelli, która została aresztowana i jest obecnie przetrzymywana w jednym z lokalnych posterunków straży. Warto oczywiście podjąć się tego zlecenia, przy czym przed wyruszeniem w podróż upewnij się, że masz zakupiony klucz (Wrench), bo w przeciwnym wypadku nie zdołasz zabrać wszystkich sekretów.

Cel podróży to przejście do siedziby straży, które znajduje się w lokacji [Stonemarket - Watch Station Plaza] sąsiadującej z dzielnicą targową [Stonemarket - Market Street]. Garrett odwiedza tę okolicę między innymi w drodze do miejsca rozpoczęcia szóstego rozdziału kampanii, tak więc jeśli masz jakieś problemy z zaplanowaniem trasy przemarszu to zapoznaj się z opisem przejścia na stronie Dotarcie do posiadłości barona Northcresta w Auldale. Uważaj na pojedynczego wartownika patrolującego okolice przejścia, wejdź w interakcję z bramą i potwierdź chęć rozpoczęcia opcjonalnego zlecenia [Stonemarket - Watch Station Loading Area].

Rozpocznij od mało wymagającej wspinaczki, docierając dzięki użyciu pazura do wyżej położonego pomieszczenia. Kucnij i ostrożnie otwórz drzwi prowadzące do prawego pomieszczenia [Stonemarket - Watch Station Offices]. Dowiesz się tu przy okazji, że przestępcy przejęli kontrolę nad posterunkiem straży i tutejsze pomieszczenie biurowe patrolowane jest przez jednego z nich. Jeśli chcesz możesz spróbować okraść tę postać z aż trzech sakiewek (Coin Purse - 3+3+3G), aczkolwiek musisz pilnować się i nie przechodzić dodatkowo po potłuczonym szkle. W okolicy do odnalezienia są także pieczęć (Watch Seal - 20G), atrament (Ink Bottle - 3G) oraz sejf, do którego najlepiej jest włamać się po zgaszniu świecy i odwróceniu uwagi bandyty. W sejfie znajdziesz medal (Watch Medal - 30G) i dwie obligacje (Bond - 2x20G).

Ostrożnie zbliż się do północnych drzwi, aczkolwiek nie śpiesz się z ich otwarciem. Zajrzyj przez dziurkę od klucza, zaczekaj aż obok drzwi przejdzie bandyta z zapaloną pochodnią i dopiero wtedy wkrocz do nowej lokacji (zamknij za sobą drzwi!). Proponuję od razu skierować się tu na wschód i schować się w pobliżu schodów prowadzących na niższe piętro (wschodnie drzwi), z których skorzystasz nieco później. Uwaga - Jeśli chcesz okraść dwóch tutejszych wrogów (osoba z pochodnią i osoba klęcząca przy zachodnich drzwiach) to musisz pilnować się i dokładnie obserwować otoczenie, ale możesz dzięki temu pozyskać aż cztery nowe sakiewki (Coin Purse - 5+7+3+15G).

Odczekaj aż przeciwnik z pochodnią ponownie przejdzie obok Garretta, upewnij się, że na północ od głównego bohatera okolica jest bezpieczna i przejdź do zlokalizowanego tam nowego pomieszczenia, które jest patrolowane przez pojedynczego bandytę. Tradycyjnie już rozważ okradzenie tej postaci z sakiewek (Coin Purse - 5+2+2G) i zacznij jej unikać, uważając dodatkowo na ptaka przetrzymywanego w klatce i w rezultacie nie korzystając z biegu czy nawet szybszego chodu. W pomieszczeniu tym odnajdziesz pierścień (Ring - 14G), atrament (Ink Bottle - 3G) i otwieracz do listów (Letter Opener - 6G).
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
