Szach, mat | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
Aktualizacja:
Check, Mate (Szach, mat)
Zleceniodawca: Basso [Stonemarket - Basso's Office]
Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu piątego rozdziału gry. Musisz ponownie spotkać się z Basso w tawernie Crippled Burrick.
![Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany niedaleko tawerny Crippled Burrick, a konkretnie w dzielnicy [Stonemarket - Mourningside], którą odwiedzałeś już między innymi w trakcie podróży do miejsca rozpoczęcia drugiego rozdziału kampanii - Szach, mat | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1399/598596256.jpg)
Cel podróży pokazany został na powyższym obrazku - jest on zlokalizowany niedaleko tawerny Crippled Burrick, a konkretnie w dzielnicy [Stonemarket - Mourningside], którą odwiedzałeś już między innymi w trakcie podróży do miejsca rozpoczęcia drugiego rozdziału kampanii. Gwoli przypomnienia, przejście do tej dzielnicy znajduje się w lokacji z tawerną, niedaleko miejsca, w którym przebywa handlarz. Przed wyruszeniem w podróż upewnij się, że Garrett dysponuje co najmniej jedną strzałą ze sznurem (Rope Arrow) i że masz zakupiony klucz (Wrench) oraz szczypce do cięcia drutu (Wirecutter).

Do budynku stanowiącego cel misji musisz zbliżyć się od północno-wschodniej strony, a to dlatego, że właśnie w tym miejscu odnajdziesz skrzynię, na którą będziesz musiał się wspiąć. Przedostań się następnie na górną kładkę i z jej pomocą dotrzyj do okiennicy prowadzącej do wnętrza budynku [Stonemarket - Archie Maxwell's House]. Rozpocznij eksplorację tego mieszkania, pamiętając o tym żeby nie korzystać z opcji biegu. Na najwyższym piętrze budynku do odnalezienia są dzbanek do herbaty (Tea Pot - 5G), dwie filiżanki (Tea Cup - 2x2G), dwa pióra (Pen - 2x4G), atrament (Ink Bottle - 3G) oraz dziennik (Stonemarket - Archie Maxwell's Diary).

Ostrożnie zejdź na niższe piętro i zauważ, że w przebywa tu Archie Maxwell. Sporym ułatwieniem jest to, że nie powinien się on ruszać z miejsca. Co więcej, możesz skorzystać z tutejszego wyłącznika, gdyż mężczyzna nie będzie raczej zainteresowany zapaleniem światła. Zbadaj to piętro, odnajdując filiżankę (Tea Cup - 2G) i dzbanek do herbaty (Tea Pot - 5G). Zbliż się teraz do zamkniętych drzwi i skorzystaj z wytrychów. NIE MOŻESZ się tu pomylić, albowiem głośny dźwięk zaalarmuje Archiego o Twojej obecności. Po otwarciu drzwi skorzystaj ze schodów prowadzących do piwnicy.

Wejdź do centralnego pomieszczenia piwnicy i zacznij od wdrapania się na szafkę zlokalizowaną na prawo od miejsca startu. Znajduje się tu dobrze znana ci skrzynka i użycie na niej szczypiec do cięcia drutu (Wirecutter) doprowadzi do wyłączenia okolicznych pułapek. Możesz już podejść do sejfu i wprowadzić kombinację 776. Zabierz z sejfu figurkę do szachów (Basso's Horsie - 50G), notatnik (Stonemarket - Archie Maxwell's Notes) i naszyjnik (Necklace - 15G).

Pomimo tego, że opisywane zlecenie oficjalnie dobiegło już końca dobrze byłoby dokończyć eksplorację budynku, bo znajduje się tu jeszcze kilka innych skarbów. Powróć w okolice klatki schodowej i zbadaj obszar na prawo od schodów, odnajdując wejście do szybu wentylacyjnego i odblokowując je dzięki użyciu klucza (Wrench). Przejdź przez szyb, docierając do niewielkiego pomieszczenia. Zacznij używać tu dowolnych strzał (najlepiej tępych) do trafiania w przyciski znajdujące się przy suficie (takie jak ten pokazany na powyższym obrazku). Musisz trafić strzałami w sumie w cztery różne przyciski.

Uaktywnienie wszystkich czterech przycisków doprowadzi do odsłonięcia otworu w podłodze. Tym razem wybierz z inwentarza strzałę ze sznurem (Rope Arrow) i użyj jej na interaktywnym zaczepie. Złap się liny i zjedź po niej do podziemnej krypty. W miejscu tym odnajdziesz przede wszystkim unikalną bransoletę (The Mortal Coils - Harlequin Bracelet). Oprócz tego do zabrania są naramiennik (Ancient Armlet - 32G), dwa naczynia (Ancient Vessel - 2x48G), trybik (Ancient Ingot - 17G) i pąk maku (Poppy).
0
- Thief - poradnik do gry
- Thief - poradnik do gry
- Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso
- Chory Willy | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Ukryte piękno | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Medyczna niedola | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Naprawianie szkód | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Machinacje | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Przebłysk szaleństwa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Znikający poeta | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Okradzenie pasera | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Spadek po damie | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Uważaj gdzie stąpasz | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Zachowanie twarzy | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Karnawał | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Sprawdzenie ładunku | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Słaba ochrona | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Przynęta na rekina | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- W sam raz dla królowej | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Powieszony i kropka | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Droga ku bogactwu | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Wypatruj nagrody | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Szach, mat | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Grobowa sprawa | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Palec boży | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Błyskotka Generała | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Wiedźma z Targu Kamieniarzy | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Bez odwrotu | Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso | Solucja Thief
- Poboczne zlecenia (Jobs) - Basso
- Thief - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany883989 Junior
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
hemik9 Pretorianin
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
zanonimizowany992165 Junior
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Quiet Assassyn Junior
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
zanonimizowany992165 Junior
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Quiet Assassyn Junior
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
zanonimizowany895333 Pretorianin
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
swiwswiw1 Junior
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Meletchos Junior
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
karolc Junior
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
