Thief: Skorzystanie z windy towarowej
Aktualizacja:
Skorzystanie z windy towarowej

Zadanie związane ze skorzystaniem z windy towarowej otrzymasz tuż po dotarciu do głównej części katedry, ale z oczywistych względów warto się nim zainteresować dopiero po zbadaniu całej tej lokacji. Do windy możesz dotrzeć na dwa różne sposoby i pierwszy wariant zakłada przywołanie jej, tak by pojawiła się na dolnym poziomie katedry. Miejsce przywołania windy znajduje się w południowej części głównej sali i niestety żeby tam dotrzeć musisz przejść przez całą wschodnią i północną część katedry. Po znalezieniu się w zachodniej części budynku wybierz główne schody lub przebiegające równolegle do nich wąskie przejście.

Nie śpiesz się z eksploracją południowej części katedry, bo przebywa tu pojedynczy cywil, a ponadto na wschodnim balkoniku regularnie zatrzymuje się przeciwnik z kuszą. Wyrusz w odpowiednim momencie za cywilem, używając strzały wodnej do zgaszenia pobliskiej pochodni. Docelowo musisz znaleźć się przy pokazanej na powyższym obrazku dźwigni. Pociągnięcie za dźwignię zaowocuje wezwaniem windy, przy czym nie zjawi się ona na tym piętrze od razu. Pozostawaj więc w cieniu i wyrusz w stronę windy dopiero gdy zatrzyma się ona na okupowanym aktualnie piętrze.
Uwaga - Tutejszego cywila możesz okraść z sakiewki (Coin Purse - 5G), przy czym jest to oczywiście bardzo ryzykowne.

Drugi wariant zachowania zakłada dotarcie na dach windy towarowej i jest on zdecydowanie ciekawszy od poprzedniego, gdyż istnieje mniejsze ryzyko wykrycia głównego bohatera. W tym przypadku musisz rozpocząć w północno-zachodnim narożniku na dolnym lub na górnym poziomie katedry. Zlokalizuj pokazany na powyższym obrazku interaktywny zaczep i poślij w jego stronę strzałę ze sznurem (Rope Arrow). Złap się liny i przedostań się z jej pomocą na dach centralnej windy, czyli tej, która rozpoczęła zjazd na dół w momencie rozpoczęcia eksploracji katedry.

Pozostań na dachu głównej windy i odszukaj tu portret (Pocket Portrait - 4G). Nabierz w tym miejscu rozpędu i doskocz do niewielkiej półki zlokalizowanej na południe stąd. Zeskocz teraz na niższy poziom, zbliż się do niewielkiego pionowego szybu i wykonaj jeszcze jeden skok, tym razem mający na celu złapanie się rozwieszonej już liny. Możesz już zjechać po linie na sam dół i na sam koniec puścić się (Garrett nie odniesie żadnych obrażeń), lądując dzięki temu na dachu windy towarowej (jako że nie została ona wezwana znajduje się na nizszym poziomie).

Oba opisane powyżej warianty zachowania pozwolą ci przedostać się do wnętrza windy towarowej. Wciśnij dolny przycisk, dzięki czemu wprawisz windę w ruch [The Hidden City - The Pit]. Zaczekaj aż winda dotrze w nowe miejsce (trochę to potrwa) i zatrzyma się [The Hidden City - Loading Docks Exterior]. Musisz w tym miejscu wykonać skok w stronę pobliskiej interaktywnej krawędzi, wkraczając dzięki temu na dobre do zupełnie nowej lokacji i otrzymując uaktualnione wytyczne.
- Thief - poradnik do gry
- Thief: Poradnik do gry
- Thief: Rozdział 7 Ukryte Miasto (The Hidden City)
- Thief: Eksploracja dziedzińca i katedry - mapa
- Thief: Przedostanie się do wnętrza katedry
- Thief: Dotarcie do głównej sali katedry
- Thief: Zbadanie głównej sali katedry
- Thief: Skorzystanie z windy towarowej
- Thief: Przeprawa przez doki ładunkowe Ukrytego Miasta
- Thief: Przeprawa przez katakumby - mapa
- Thief: Przeprawa przez katakumby - opis
- Thief: Dotarcie do Miasta Pogrobowców
- Thief: Dotarcie do Rotundy - mapa
- Thief: Dotarcie do Rotundy - opis
- Thief: Spotkanie z Generałem - informacje wstępne
- Thief: Spotkanie z Generałem - unikanie Generała
- Thief: Spotkanie z Generałem - pokonanie Generała
- Thief: Spotkanie z Generałem - opuszczenie Rotundy
- Thief: Podsumowanie misji
- Thief: Rozdział 7 Ukryte Miasto (The Hidden City)
- Thief: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
