Thief: Szyte ręcznie
Aktualizacja:
Hand Tailored (Szyte ręcznie)
Zleceniodawca: Ector [Stonemarket - Ector's Emporium]
Dostępność: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się tuż po zaliczeniu pobocznej misji Machinations (Machinacje) zleconej przez Basso.

W trakcie rozmowy z Ectorem w ramach rozwiązywania pobocznego zlecenia Machinations (Machinacje) zostaniesz poproszony o wykonanie dla niego roboty związanej z odzyskaniem pewnej mechanicznej ręki. Warto oczywiście podjąć się tego zlecenia. Nie radzę jednak przystępować do jego zaliczania jeśli nie zakupiłeś jeszcze brzytwy (Razor), która pojawia się w ofercie handlarzy po zakończeniu drugiego rozdziału kampanii. W przeciwnym wypadku bowiem nie będziesz mógł zabrać wszystkich skarbów z siedziby okradanego krawca.

Siedziba Alfonso znajduje się na wschód od sklepu Ectora. Po wyjściu ze sklepu zleceniodawcy tej misji [Stonemarket - The Gullet] skorzystaj z lewej drabiny, a następnie odszukaj pokazane na dołączonym obrazku wąskie przejście między skrzyniami. Przeciśnij się, docierając dzięki temu do nowej dzielnicy miasta [Stonemarket - Baron's Way North]. Możesz już udać się na wschód, docierając po kilku chwilach do przejścia prowadzącego w stronę sklepu krawca [Stonemarket - Alfonso's Surroundings].

Wyrusz w stronę sklepu zlokalizowanego na północny-wschód od punktu startu. Okolicy głównego wejścia pilnuje najemnik i dobrze byłoby odwrócić jego uwagę np. rzuconą butelką, dzięki czemu będziesz go mógł okraść z dwóch sakiewek (Coin Purse - 3+2G). Oprócz tego w miejscu tym odnajdziesz popielniczkę (Ashtray - 3G). Nie polecam próbować korzystać z głównego wejścia (należałoby dodatkowo użyć wytrychów), bo największe pomieszczenie na parterze jest obecnie okupowane przez trzy postacie i w rezultacie zdobycie tutejszych skarbów byłoby bardzo utrudnione (w dalszej części misji stanie się to prostsze). W ostateczności możesz zdecydować się na podjęcie próby okradzenia obu wrogów (rzucane obiekty, gadżety itp.), zdobywając dzięki temu ich sakiewki (Coin Purse).

Wybierz boczną ścieżkę, która prowadzi na wschód. Po drodze zajrzyj do południowego składziku i zabierz z niego portret (Pocket Portrait - 4G). Niedaleko wozu odnajdziesz natomiast pąk maku (Poppy), który może zostać użyty do zregenerowania paska koncentracji (Focus). Nie korzystaj również z tylnego wejścia na parterze. Zamiast tego popatrz do góry i z pomocą pazura przedostań się do niewielkiego pokoju na pierwszym piętrze budynku [Stonemarket - Alfonso's Residence].

Musisz zachować czujność ponieważ jeden z najemników podróżuje pomiędzy parterem i pierwszym piętrem budynku. Warto dodać, że także i ten przeciwnik ma przy pasie sakiewkę (Coin Purse - 5G). Co do jego unikania, możesz spróbować pobawić się w gaszenie świateł oraz świec, a ponadto jeśli dysponujesz kluczem (wrench) to dostępny stanie się szyb wentylacyjny łączący tutejsze pomieszczenia.

Postaraj się dokładnie zbadać całe piętro, odnajdując dzięki temu kontrakt (Ector Client Jobs - Eelbiters Contract), nożyczki (Scissors - 5G), atrament (Ink Bottle - 3G), portret (Pocket Portrait - 4G), kolczyki (Earrings - 12G), lusterko (Hand Mirror - 8G), dwie butelki perfum (Perfume Bottle - 2x7G), wazę (Vase - 10G), szczotkę do włosów (Hairbrush - 10G) oraz list (Ector Client Jobs - Engineer's Letter to Alfonso). Dodatkowo w zamkniętej szafce pozostawiono znajdźkę (Whiteridge's Duty - The Statuesque Lady), a jeśli dysponujesz brzytwą (Razor) to możesz wyciąć pokazany na powyższym screenie obraz (The Court of Montonessi - Guilt has Black Wings).

Zaczekaj aż najemnik ponownie pojawi się na pierwszym piętrze i szybko skieruj się w stronę schodów. Zejdź po nich na parter i następnie wybierz się do piwnicy [Stonemarket - Alfonso's Workshop]. Także i tu musisz zachować odpowiednie środki ostrożności, albowiem kolejny przeciwnik będzie podróżował pomiędzy różnymi obszarami piwnicy. Tradycyjnie już gra pozwoli ci okraść strażnika z sakiewki przyczepionej do jego pasa (Coin Purse - 12G). Sporym ułatwieniem jest ponadto to, że wiele obszarów w piwnicy nie jest oświetlonych, tak więc możesz się na bieżąco chować.

W piwnicy odnajdziesz portret (Pocket Portrait - 4G), atrament (Ink Bottle - 3G), lusterko (Hand Mirror - 8G), nożyczki (Scissors - 5G), broszkę (Turquise Brooch - 25G) oraz książkę (Ector Client Jobs - Alfonso's Workbook). Na koniec zainteresuj się pokazanym na obrazku sejfem. Zanim zaczniesz się do niego włamywać postaraj się odwrócić uwagę strażnika podróżującego po piwnicy, na przykład korzystając z obiektu do rzucania czy gasząc na chwilę światło. Szybko otwórz sejf (jest on na szczęście słabo zabezpieczony) i zabierz z niego mechaniczną rękę (Client Loot - The Mechanical Hand) (w razie potrzeby możesz ten proces podzielić sobie na dwie części).

Ruszaj z powrotem na górę i zauważ, że w głównym pomieszczeniu na parterze [Stonemarket - Alfonso's Shop] jeden z najemników znęca się nad bezbronnym Alfonsem. Przeciwnik wkrótce sam pozostanie w tym pomieszczeniu i da ci to okazję do pozbierania niedostępnych wcześniej skarbów. Na stole leży rejestr (Ector Client Jobs - Alfonso's Register), a oprócz tego do odnalezienia są dwie pary kolczyków (Earrings - 12+25G), dwie wazy (Vase - 2x25G), perfumy (Perfume Bottle - 7G), szczotka do włosów (Hairbrush - 4G), dwie pary nożyczek (Scissors - 2x5G), oraz portret (Pocket Portrait - 12G). Korzystając z okazji okradnij też najemnika zabierając jego sakiewkę (Coin Purse - 12G).
Możesz już powrócić do punktu startu (ekran podsumowania misji), a następnie ponownie udać się do warsztatu Ectora [Stonemarket - Ector's Emporium] celem przekazania mu odnalezionej mechanicznej ręki.
Podsumowanie misji
Oto lista najważniejszych przedmiotów, które możesz odnaleźć w trakcie zaliczania pobocznej misji Ectora:
- 3 unikalne znajdźki (Collectibles)
- 24 standardowe przedmioty (Loot)
Jeśli chcesz od razu powtórzyć tę poboczną misję to możesz kliknąć na stosownym przycisku (Play Again) jeszcze podczas przeglądania podsumowania. Jeśli natomiast chcesz powrócić do niej w dalszej części gry (np. po odblokowaniu nowych gadżetów) to musisz raz jeszcze udać się do bramy znajdującej się w dzielnicy Baron's Way North.
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
