Thief: Przeprawa przez Stare Miasto - opis
Aktualizacja:
Przeprawa przez Stare Miasto - opis

Tuż po zbliżeniu się do głównej części Starego Miasta i podniesieniu naramiennika (Ancient Armlet - 32G) zmuszony zostaniesz do wyboru dalszej trasy przemarszu. Wybierając zachodnią ścieżkę mógłbyś o wiele szybciej dotrzeć do wyjścia ze Starego Miasta, ale jest ona niestety dobrze pilnowana przez okolicznych wartowników, w tym przez jednego przeciwnika patrolującego to przejście. Na wybór tej ścieżki radzę więc zdecydować się tylko jeśli dysponujesz nadmiarem strzał wodnych (Water Arrow) i nie masz nic przeciwko przemykaniu obok wrogów.

Lepszym pomysłem jest wybranie północnego tunelu, który zaprowadzi Cię do słabiej pilnowanego obszaru Starego Miasta. Nie próbuj zeskakiwać tu na dół, tylko obróć się w lewo, złap się interaktywnej krawędzi i z jej pomocą przedostań na zachód. Po udanym lądowaniu zadbaj o to żeby ustawić się w nieoświetlonym miejscu, albowiem wartownik z południowego korytarza okazjonalnie się tu zatrzymuje.

Jeżeli chcesz jak najszybciej opuścić tę lokację to możesz popatrzeć do góry i użyć strzały ze sznurem (Rope Arrow) na znajdującym się nad głównym bohaterem interaktywnym zaczepie. Jeśli nie chcesz marnować strzał lub pragniesz dokończyć eksplorację dolnego poziomu to ostrożnie zbliż się do południowego dziedzińca. Warto zgasić tu co najmniej jedną pochodnię, zmniejszając dzięki temu ryzyko zauważenia przez okolicznych wrogów. Polecam spróbować zakraść się do skrzynki przymocowanej do ściany budynku i użyć na niej szczypiec do cięcia drutu (Wirecutter). Odblokuje ci to dostęp do niewielkiego pomieszczenia magazynowego, w którym pozostawiono strzały wodne (Water Arrow), strzały ogniowe (Fire Arrow), pozłacaną butelkę (Gilded Bottle - 40G) i dwa kieliszki (Wine Glass - 2x10G). Możesz też spróbować okraść wartowników z dolnego poziomu, zabierając im sakiewki (Coin Purse - 12+5+12G). Uważaj jednak w takiej sytuacji na potłuczone szkło i na lepiej oświetlone obszary.

Na górny poziom Starego Miasta możesz dotrzeć na dwa zasadnicze sposoby, a mianowicie używając wspomnianej wcześniej strzały ze sznurem lub korzystając z południowych schodów. W tym drugim przypadku odszukaj po drodze nowy naramiennik (Ancient Armlet - 32G) i uważaj na pojedynczego strażnika obserwującego zbadany niedawno dziedziniec, opcjonalnie decydując się na dokonanie kradzieży jego dwóch sakiewek (Coin Purse - 17+15G). Obie ścieżki zaprowadzą Cię do pomieszczenia na piętrze i po otwarciu drzwi warto zaczekać aż tutejsi wartownicy zakończą rozmowę i rozejdą się.

Jeśli chcesz jak najszybciej dotrzeć do statku to możesz skorzystać z nowego tunelu zlokalizowanego na wprost od wejścia do pomieszczenia. Osobiście polecam jednak zająć się zbadaniem całego górnego poziomu. Omiń ostrożnie pierwszego strażnika (uważaj też na ptaka w klatce) i zbliż się do jego kolegi, który będzie oparty o balustradę. Okradnij tę postać z sakiewek (Coin Purse - 9+15G) i zbadaj resztę balkoniku, wchodząc w posiadanie dzbanka (Tea Pot - 5G), dwóch podstawek (Saucer - 2x4G), dwóch filiżanek (Tea Cup - 2x4G) i bomby błyskowej (Flash Bomb). Możesz teraz powrócić do tunelu lub skorzystać z punktu do wspinaczki zlokalizowanego przy drugim wartowniku.
- Thief - poradnik do gry
- Thief: Poradnik do gry
- Thief: Rozdział 8 Światło Brzasku (The Dawn's Light)
- Thief: Przeprawa przez tunele kopalniane - mapa
- Thief: Przeprawa przez tunele kopalniane - opis
- Thief: Przeprawa przez Stare Miasto - mapa
- Thief: Przeprawa przez Stare Miasto - opis
- Thief: Przedostanie się na pokład Światła Brzasku
- Thief: Przeprawa przez pierwszą część Światła Brzasku - mapa
- Thief: Przeprawa przez pierwszą część Światła Brzasku - opis
- Thief: Przeprawa przez drugą część Światła Brzasku - mapa
- Thief: Przeprawa przez drugą część Światła Brzasku - opis
- Thief: Podążanie śladem Erin
- Thief: Zbliżenie się do Erin
- Thief: Powrót do kaplicy
- Thief: Odzyskanie trzech fragmentów artefaktu - mapa
- Thief: Odzyskanie trzech fragmentów artefaktu - opis
- Thief: Podsumowanie misji
- Thief: Rozdział 8 Światło Brzasku (The Dawn's Light)
- Thief: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
