Przeprawa przez katakumby - opis | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
Aktualizacja:
Przeprawa przez katakumby - opis

Skorzystaj ze schodów, docierając po kilku chwilach do dużego pomieszczenia katakumb. Garrett niestety napotka w tym miejscu kolejne potwory, identyczne do tych, z którymi miałeś już do czynienia w trakcie eksploracji starego więzienia. Na górnym poziomie wpadniesz konkretnie na trzy kreatury i jeśli nie masz nic przeciwko pozbyciu się ich to możesz od razu przystąpić do działania. Polecam mianowicie zrzucić ciężki ładunek na pierwszego potwora i następnie pomóc sobie obiektem do rzucania do zachęcenia dwóch pozostałych kreatur do ustawienia się w miejscu, w którym rozlała się nafta. Posłana w to miejsce strzała ogniowa załatwi sprawę.

Zabicie potworów nie jest oczywiście wymagane, albowiem do wyjścia z katakumb możesz też dotrzeć starając się ich unikać. Teoretycznie mógłbyś spróbować przejść po całym głównym moście, aczkolwiek byłoby to bardzo ryzykowne i musiałbyś się też oczywiście wspomagać opcją powolnego przemieszczania celem uniknięcia wykrycia przez potwory. Jeśli mimo wszystko chcesz spróbować to przesuwaj się na wschód, bo to właśnie tam znajduje się wyjście z katakumb.

O wiele lepszym pomysłem jest przeprawa przez dolny poziom katakumb, tym bardziej, że w okolicy tej znajduje się szereg nowych skarbów, które warto byłoby pozyskać. Na niższy poziom możesz przede wszystkim dotrzeć korzystając z północnych schodów. Po dotarciu do końcowej części schodów skręć w prawo i przeskocz nad niewielką dziurą, dzięki czemu dotrzesz do półki zlokalizowanej pod głównym mostem. W miejscu tym można odnaleźć pierścień (Ring - 14G). Powróć do schodów. Jeśli chcesz kontynuować podróż przez tę część katakumb to konieczne okaże się użycie strzały ze sznurem (Rope Arrow). Pozwoli ci to dotrzeć na nową wschodnią półkę. Możesz tu otworzyć z pomocą wytrychów północne drzwi. Wejdź do niewielkiego pomieszczenia, użyj szczypiec do cięcia drutu (Wirecutter) na skrzynce i dopiero wtedy zajrzyj do dużej skrzyni, zabierając z niej naczynie (Ancient Vessel - 48G) i bransoletę (The Mortal Coils - Bronzehead Bracelet).

Jeżeli użyłeś strzały ze sznurem to po zbadaniu opisanego wyżej pomieszczenia możesz wyruszyć dalej na wschód i złapać się nowej, rozwiniętej już liny. Jeśli nie dysponujesz strzałą ze sznurem lub jeśli nie chcesz jej marnować (do pomieszczenia ze znajdźką można też dotrzeć od wschodniej strony) to możesz wybrać zupełnie inną ścieżkę. Rozpocznij mianowicie w punkcie startu na górnym poziomie i ostrożnie wyrusz na wschód, omijając od południowej strony pierwszego potwora. Skręć przy pierwszej możliwej okazji na południe i odszukaj miejsce, w którym Garrett może bezproblemowo zeskoczyć na niższą półkę. Powtórz następnie ten manewr, dzięki czemu znajdziesz się na dolnym pozimie.

Na najniższy poziom katakumb możesz dotrzeć wybierając północną (użycie liny ze sznurem) lub południową (zeskakiwanie na niższe platformy) ścieżkę. Musisz się tu bardzo pilnować, albowiem w północnym pomieszczeniu przebywa pojedynczy potwór. Mimo wszystko warto zbadać to miejsce (POWOLI przemieszczaj się), bo odnajdziesz tu monety (Pile of Coins - 20G). Do wschodniej części górnego poziomu katakumb możesz teraz dotrzeć chwytając się wspomnianej już wcześniej rozwiniętej liny i wspinając się po niej na samą górę. Pozwoli to ominąć główny most i podejść do wyjścia z katakumb od północno-zachodniej strony.

Cel podróży to pokazana na powyższym obrazku zamknięta brama i domyślnie jest ona niestety "pilnowana" przez dwa potwory. Postaraj się zbliżyć do kreatur od tej strony, która jest aktualnie słabiej strzeżona, powoli przy tym przemieszczając się. Dobrym pomysłem jest ponadto użycie obiektu do rzucania do odciągnięcia ich do wyjścia z opisywanej lokacji. Jeśli spodziewasz się kłopotów to użyj ponadto przycisku zlokalizowanego na prawo od bramy wyjściowej, zapalając TYMCZASOWO światło. Po tym jak uznasz, że w okolicy jest wystarczająco bezpiecznie, użyj pokrętła do częściowego podniesienia bramy i opuść główny obszar katakumb [The Hidden City - Catacomb Shaft].
0
- Thief - poradnik do gry
- Thief - poradnik do gry
- Rozdział 7 (Ukryte Miasto - The Hidden City)
- Eksploracja dziedzińca i katedry - mapa | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Thief
- Przedostanie się do wnętrza katedry | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Dotarcie do głównej sali katedry | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Zbadanie głównej sali katedry | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Skorzystanie z windy towarowej | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Przeprawa przez doki ładunkowe Ukrytego Miasta | Rozdział 7 (Ukryte Miasto)
- Przeprawa przez katakumby - mapa | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Przeprawa przez katakumby - opis | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Dotarcie do Miasta Pogrobowców | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Dotarcie do Rotundy - mapa | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Dotarcie do Rotundy - opis | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Spotkanie z Generałem - informacje wstępne | Rozdział 7 (Ukryte Miasto)
- Spotkanie z Generałem - unikanie Generała | Rozdział 7 (Ukryte Miasto)
- Spotkanie z Generałem - pokonanie Generała | Rozdział 7 (Ukryte Miasto)
- Spotkanie z Generałem - opuszczenie Rotundy | Rozdział 7 (Ukryte Miasto)
- Podsumowanie misji | Rozdział 7 (Ukryte Miasto) | Solucja Thief
- Rozdział 7 (Ukryte Miasto - The Hidden City)
- Thief - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany883989 Junior
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
hemik9 Pretorianin
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
zanonimizowany992165 Junior
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Quiet Assassyn Junior
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
zanonimizowany992165 Junior
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Quiet Assassyn Junior
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
zanonimizowany895333 Pretorianin
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
swiwswiw1 Junior
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Meletchos Junior
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
karolc Junior
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
