Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown)
Aktualizacja:
Pierwsza część podróży do wieży zegarowej

Rozdział ten rozpoczynasz w bocznej uliczce [Stonemarket - Enclosure] i nie musisz nikomu uciekać, tak więc możesz na spokojnie zająć się eksplorację okolicy. Na balustradzie pozostawiono manierkę (Flask - 4G), a na dachu widocznej w oddali interaktywnej kryjówki (musisz się na nią wspiąć) leży trybik (Gear - 3G). Zeskocz na dół i zbadaj obszar na lewo od kryjówki, natrafiając dzięki temu na pierwszą gazetę (Newspaper - The Benefits of Strict Curfew).

Powróć do miejsca startu i dla odmiany udaj sie teraz w prawo. Musisz ustawić się w pokazanym na dołączonym obrazku miejscu, popatrzyć do góry i wcisnąć klawisz/przycisk odpowiedzialny za skok. Pozwoli to Garrettowi automatycznie użyć pozyskanego niedawno pazura do złapania się pozornie niedostępnej drabinki. Po dotarciu na niewielką półkę zabierz żywność (Food), przy czym jeśli nie będziesz popełniał żadnych błędów to do niczego ci się ona nie przyda. Dotrzyj na jeszcze wyższą półkę [Stonemarket - Traitorsgate], a po obejrzeniu krótkiej scenki ukazującej wieżę zegarową obróć się w lewo i odszukaj nowy trybik (Gear - 3G).

W miejscu tym tak na dobrą sprawę po raz pierwszy możesz zadecydować jak chcesz się zachować. Jeżeli pragniesz ominąć widocznych na dole wartowników to możesz rozpocząć przemarsz po górnych kładkach, które zaprowadzą Cię do niepilnowanej alejki i punktu zeskoku. Osobiście nie polecam jednak tego rozwiązania, a to dlatego, że obszar ten pilnują zaledwie dwie osoby. Ponadto ominęłaby Cię okazja do zdobycia kilku wartościowych skarbów.

Na dół najlepiej jest zeskoczyć już przy pierwszej możliwej okazji, przy czym zaczekaj oczywiście aż strażnicy oddalą się od tego miejsca. Wrogowie wkrótce rozdzielą się i warto w szczególności zainteresować się przeciwnikiem, który regularnie będzie powracał do punktu startu. Postaraj się go mianowicie dwukrotnie okraść, dzięki czemu pozyskasz sakiewkę (Coin Purse - 7G) oraz list (Lockdown Regulations).

Wspomniany wyżej dokument to nie jedyne cenne znalezisko. Na lewo od miejsca startu, a konkretnie w pokazanym na dołączonym obrazku miejscu, natrafisz na unikalne świecidełko (Serendi Stone Circles - Amethyst Circle). Niestety, jako że przedmiot ten znajduje się pomiędzy obszarami pilnowanymi przez dwóch wartowników, będziesz musiał zaryzykować i szybko schować się po udanej kradzieży. Niedaleko lewego (bardziej oddalonego) strażnika natrafisz na złote monety (Gold Coin - 2x1G). Oprócz tego warto zajrzeć do wnętrza budynku, przy którym na samym początku przeciwnicy rozmawiali z cywilem. Odnajdziesz tu strzałę wodną (Water Arrow) oraz sakiewkę (Coin Purse - 12G).

Do kolejnego obszaru możesz dotrzeć na trzy zasadnicze sposoby - wybierając zasugerowane na samym początku opisu górne kładki, docierając do dolnej części prawej alejki lub wybierając lewą alejkę pilnowaną przez pojedynczego strażnika. W dwóch ostatnich przypadkach konieczne okaże się wdrapanie na dużą przeszkodę, ale nie będzie z tym problemów. Po dotarciu w nowe miejsce [Stonemarket - Backway] ostrożnie zbliż się do nowego pojedynczego przeciwnika. Ukradnij tej osobie złoto (Coin Purse - 3G), a także szybko zabierz leżącą po lewej stronie ostrą strzałę (Broadhead Arrow). Przekradnij się teraz za plecami wroga, docierając do pionowej ściany i doskakując do drabinki.

Po dotarciu na samą górę możesz obrócić się w prawo i zeskoczyć na niższą półkę z nowym trybikiem (Gear - 3G). Kontynuując przemarsz po tutejszych górnych kładkach dotarłbyś ponadto do obszaru z żebrakami i strzałą wodną (Water Arrow). Niezależnie od tego czy zboczyłeś z głównej trasy czy też nie wznów przemarsz, zabierając po drodze pióro (Pen - 4G). Podejdź do zamkniętej bramki i otwórz ją z pomocą wytrychów. Wkrocz do nowego obszaru, zabierając żywność (Food) i świecznik (Candlestick - 6G). Musisz zacząć się teraz przeciskać, początkowo przytrzymując klawisz/przycisk interakcji i po pewnym czasie rozpoczynając jego rytmiczne wciskanie. Wkrótce znajdziesz się w pobliżu sklepu jubilerskiego [Stonemarket - Stonecutter's Court] i otrzymasz tu nowe wytyczne.
0
- Thief - poradnik do gry
- Thief - poradnik do gry
- Rozdział 1 (Blokada - Lockdown)
- Pierwsza część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown)
- Przedostanie się do wnętrza sklepu jubilerskiego - mapa | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown)
- Przedostanie się do wnętrza sklepu jubilerskiego - opis | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown)
- Kradzież maski | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) | Solucja Thief
- Opuszczenie sklepu jubilerskiego | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) | Thief
- Druga część podróży do wieży zegarowej | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown)
- Podsumowanie misji | Rozdział 1 (Blokada - Lockdown) | Solucja Thief
- Rozdział 1 (Blokada - Lockdown)
- Thief - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany883989 Junior
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
hemik9 Pretorianin
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
zanonimizowany992165 Junior
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Quiet Assassyn Junior
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
zanonimizowany992165 Junior
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Quiet Assassyn Junior
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
zanonimizowany895333 Pretorianin
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
swiwswiw1 Junior
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Meletchos Junior
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
karolc Junior
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
