Ucieczka z odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Solucja Thief
Aktualizacja:
Ucieczka z odlewni

Odwróć się i skieruj w stronę niedostępnych wcześniej drzwi, które należy otworzyć z pomocą wytrychów (nie musisz się na szczęście śpieszyć). Wkrocz na nowy dziedziniec [Old Foundry - Inner Yard], którego pierwsza część jest pilnowana przez dwóch strażników. Unikaj przede wszystkim wartownika z pochodnią, bo dzięki rozświetlaniu okolicy może on w prostszy sposób namierzyć Garretta. Do drugiej części dziedzińca możesz dotrzeć przechodząc przez główną bramę, ale lepiej jest wybrać boczne pomieszczenie, bo nie jest ono tak dobrze oświetlone.

Także i w drugiej części dziedzińca przebywa dwóch wrogów. Możesz zaczekać aż postacie te rozejdą się lub od razu przystąpić do działania. Niezależnie od tego jak się zachowasz staraj się trzymać blisko prawej ściany, co pozwoli ci ominąć jednego lub obu przeciwników i szybciej dotrzeć do celu. Zaczekaj na odpowiedni moment i szybko zbliż się do miejsca, w którym możliwe jest skorzystanie z pazura celem ominięcia zamkniętej bramy. W kolejnej lokacji odnajdziesz pąk maku (Poppy) i czeka Cię tu też odrobina wspinaczki. Jest ona bardzo liniowa, aczkolwiek nie zapomnij w odpowiednim momencie wcisnąć klawisza zeskoku (w wersji PC domyślnie jest to X), bo Garrett tylko w taki sposób może złapać się niższej krawędzi. Po udanej wspinaczce znajdziesz się pod gołym niebem.

Do pokonania jest teraz jeden większy dziedziniec i zaczynasz na górnym balkoniku. Nie radzę wybierać lewego zeskoku, bo znalazłbyś się zbyt blisko wrogów. Wybór prawej ścieżki oznacza konieczność wkroczenia na dach budynku i jego fragment zawali się pod ciężarem Garretta. Błyskawicznie schowaj się w pobliskiej szafie i zaczekaj aż przeciwnicy zakończą sprawdzanie pomieszczenia. Dopiero wtedy zdecyduj się na wyjście z chatki.

W dalszej części przemarszu radzę trzymać się prawej części dziedzińca, albowiem w jego lewej części znajdują się dwie nowe klatki z psami i w rezultacie główny bohater mógłby zostać łatwiej zlokalizowany przez wrogów. Korzystaj z cienia i podobnie jak wcześniej najbardziej uważaj na przeciwnika z pochodnią. Rozglądaj się też po drodze, odnajdując skrzynkę z gazową strzałą (Choke Arrow). Cel podróży to budynek zlokalizowany na drugim końcu dziedzińca po lewej stronie i najlepiej jest nie kombinować tylko wybrać wejście na parterze. Udaj się po schodach na górę i przejdź przez oznaczoną okiennicę, kończąc opisywany rozdział.
0
- Thief - poradnik do gry
- Thief - poradnik do gry
- Rozdział 2 (W proch się obrócisz - Dust to Dust)
- Przedostanie się na teren odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
- Ustalenie miejsca składowania zwłok | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
- Przeprawa przez odlewnię - mapa | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
- Przeprawa przez pierwszą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz)
- Przeprawa przez drugą część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Thief
- Przeprawa przez trzecią część odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz)
- Kradzież pierścienia | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Solucja Thief
- Ucieczka z odlewni | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Solucja Thief
- Podsumowanie misji | Rozdział 2 (W proch się obrócisz) | Solucja Thief
- Rozdział 2 (W proch się obrócisz - Dust to Dust)
- Thief - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany883989 Junior
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
hemik9 Pretorianin
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
zanonimizowany992165 Junior
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Quiet Assassyn Junior
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
zanonimizowany992165 Junior
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Quiet Assassyn Junior
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
zanonimizowany895333 Pretorianin
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
swiwswiw1 Junior
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Meletchos Junior
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
karolc Junior
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
