Thief: Przeprawa przez pierwszą część Światła Brzasku - opis
Aktualizacja:
Przeprawa przez pierwszą część Światła Brzasku - opis

Jeżeli wybrałeś wcześniej przejście 1 (wspinaczka po metalowej konstrukcji) to po znalezieniu się na pokładzie statku udaj się do najbliższych drzwi. Jeżeli z kolei wybrałeś przejście 2 (skorzystanie ze strzały ze sznurem) to zjedź po linie na dół i na sam koniec się jej puść. W obu przypadkach rozpoczniesz eksplorację statku [The Dawn's Light - Treadwheel Deck] na pierwszym poziomie. Podejdź tu do nowej interaktywnej rury i rozpocznij dobrze poznaną już wspinaczkę, docierając do kolejnych interaktywnych obiektów. Kolejne rury zaprowadzą głównego bohatera do balkoniku znajdującego się na trzecim poziomie statku.

W północnej części trzeciego poziomu Garrett wpadnie na pojedynczego wartownika, który może zostać zaalarmowany przez otwarcie pobliskich drzwi (zamknij je za sobą) i który ma przy pasie dwie sakiewki (Coin Purse - 7+7G). Oprócz tego w okolicy odnajdziesz nożyczki (Scissors - 5G). Jeśli chcesz jak najszybciej dotrzeć do drugiej części statku to możesz skorzystać z pokazanego na powyższym obrazku wejścia do szybu wentylacyjnego, dzięki czemu ominiesz całe centralne pomieszczenie i nie będziesz musiał unikać pozostałych wartowników. Nie polecam jednak tego rozwiązania przynajmniej dopóki nie zbadasz reszty okrętu, albowiem po wejściu do szybu Garrett będzie musiał zjechać na dół i w rezultacie nie będzie mógł powrócić tą samą drogą na trzeci poziom.

W północno-zachodniej oraz w północno-wschodniej części trzeciego poziomu statku znajdują się klatki schodowe prowadzące na drugi poziom i po dotarciu na ten pokład musisz zacząć się pilnować, gdyż w okolicy przebywa naprawdę WIELU przeciwników. W początkowej fazie przemierzania drugiego poziomu uważaj przede wszystkim na wartownika z latarnią, albowiem łatwo może on oświetlić Garretta. W okolicy znajduje się ponadto kilka zapalonych pochodni i jeśli chcesz możesz sobie ułatwić przeprawę gasząc co najmniej kilka z nich z użyciem strzał wodnych (Water Arrow).

Jak już wspomniałem cały drugi poziom jest bardzo dobrze pilnowany i największe skupisko sił wroga znajduje się w jego południowej części, bo przebywa tam aż czterech strażników i trzech z nich pozostaje w ciągłym ruchu. Jeśli chcesz mimo wszystko zbadać tę okolicę to polecam wybrać wschodnie przejście, gasząc oczywiście mijane po drodze pochodnie. Możesz podjąć próbę okradzenia wrogów rozstawionych na drugim poziomie (wskazane używanie strzał wodnych i obiektów do rzucania do odciągania ich od kolegów), pozyskując w ten sposób sakiewki (Coin Purse - 9+17+12G). Oprócz tego do zabrania jest kilka dodatkowych przedmiotów - mikroskop (Microscope - 30G), trybik (Gear - 15G), widelec (Fork - 6G) i waza (Vase - 25G).

W centralnej części drugiego poziomu znajdują się także schody prowadzące na niższy pierwszy poziom. Uważaj na przebywającego w tym miejscu pojedynczego wartownika, którego tradycyjnie możesz okraść z sakiewki (Coin Purse - 26G). Oprócz tego warto tu odnaleźć drugą sakiewkę (Coin Purse - 14G) oraz wazę (Vase - 25G), a także zajrzeć do pobliskiego szybu wentylacyjnego, w którym pozostawiono pąk maku (Poppy), teleskop (Telescope - 45G) i sakiewkę (Coin Purse - 31G).

W celu przedostania się do drugiej części statku musisz dotrzeć do pokazanej na powyższym obrazku klatki schodowej, która znajduje się w południowo-zachodniej części drugiego poziomu. Najłatwiej można tego dokonać korzystając ze wspomnianego na samym początku strony szybu wentylacyjnego, bo w przeciwnym wypadku musiałbyś ominąć trzech wrogów pilnujących tej okolicy. Skorzystaj ze schodów i po ponownym znalezieniu się na trzecim poziomie rozejrzyj się celem pozyskania dzwonka (Desk Bell - 12G) i pąka maku (Poppy). Na sam koniec zlokalizuj miejsce, w którym można użyć pazura.
- Thief - poradnik do gry
- Thief: Poradnik do gry
- Thief: Rozdział 8 Światło Brzasku (The Dawn's Light)
- Thief: Przeprawa przez tunele kopalniane - mapa
- Thief: Przeprawa przez tunele kopalniane - opis
- Thief: Przeprawa przez Stare Miasto - mapa
- Thief: Przeprawa przez Stare Miasto - opis
- Thief: Przedostanie się na pokład Światła Brzasku
- Thief: Przeprawa przez pierwszą część Światła Brzasku - mapa
- Thief: Przeprawa przez pierwszą część Światła Brzasku - opis
- Thief: Przeprawa przez drugą część Światła Brzasku - mapa
- Thief: Przeprawa przez drugą część Światła Brzasku - opis
- Thief: Podążanie śladem Erin
- Thief: Zbliżenie się do Erin
- Thief: Powrót do kaplicy
- Thief: Odzyskanie trzech fragmentów artefaktu - mapa
- Thief: Odzyskanie trzech fragmentów artefaktu - opis
- Thief: Podsumowanie misji
- Thief: Rozdział 8 Światło Brzasku (The Dawn's Light)
- Thief: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
