Thief: Zbadanie dolnego poziomu domu publicznego
Aktualizacja:
Zbadanie dolnego poziomu domu publicznego

Eksplorację tej lokacji rozpoczniesz w jednym z dwóch miejsc na dolnym poziomie [The House of Blossoms - Lower Level], a aktualnym celem Garretta jest dotarcie do biura Xiao-Xiao zlokalizowanego na górnym piętrze. Jeżeli wybrałeś główne wejście to punkt startu znajduje się w południowej części lokacji i w takiej sytuacji musisz zacząć skradać się żeby ominąć pierwszego śpiącego wartownika. Jeżeli z kolei zdecydowałeś się na przejście przez jaskinie to wystartujesz w niewielkim pomieszczeniu w zachodniej części dolnego piętra. Tak jak już wcześniej wspomniałem wybór miejsca rozpoczęcia eksploracji domu publicznego nie odgrywa żadnej roli, bo śpiącego przeciwnika bezproblemowo można ominąć i nie sprawi on ponadto żadnych problemów w dalszej części rozdziału.

Tradycyjnie już polecam zająć się zbadaniem całej przemierzanej lokacji, albowiem pozwoli ci to wejść w posiadanie wielu cennych przedmiotów. W trakcie eksplorowania głównej sali (dotrzesz do niej niezależnie od wybranego wejścia) pomagaj sobie jednak ślizgiem (Swoop) i unikaj pozostawiania na otwartej przestrzeni, a to dlatego, że na północ stąd stoi nowy wartownik i obserwuje on nieustannie wybrany fragment tej sali. Nie musisz na szczęście obawiać się bywalców domu uciech ani jego pracownic, bo osoby te będą ignorowały Garretta. Jeśli zaś chodzi o przedmioty do zebrania, w głównej sali odnajdziesz dwa lusterka (Hand Mirror - 2x8G), dwie sakiewki (Coin Purse - 11+16G) oraz łyżeczkę (Spoon - 2G).

Na wschód od głównej sali znajduje się duża boczna sala z kotłem w jej centralnej części. Musisz bardzo pilnować się w tym miejscu, albowiem spotkasz tu przede wszystkim nowego wartownika, który po zakończeniu rozmowy zacznie patrolować okolicę. Postać ta ma przypiętą do pasa sakiewkę (Coin Purse - 12G). Oprócz strażnika wpadniesz tu także na dwie pracownice, które mogą wszcząć alarm na widok głównego bohatera. Co ciekawe, kobiety te mają na sobie założone unikalne drogocenne świecidełka (2x20G), aczkolwiek pozyskanie ich może okazać się BARDZO kłopotliwe. Podobnie jak w przypadku opisanej wyżej głównej sali radzę spróbować zbadać okolicę, dzięki czemu odnajdziesz kieliszek (Wine Glass - 10G), łyżeczkę (Spoon - 2G) oraz dwie pary nożyczek (Scissors - 2x3G; jeden z tych obiektów znajduje się w zamkniętym bocznym składziku za kotłem).

Na północ od głównej sali znajduje się obszar sasiadujący z zachodnimi schodami. Tak jak już wcześniej powiedziałem jeden z wartowników obserwuje główną salę, ale to nie jedyny problem, albowiem jego kolega podróżuje po tej lokacji. Warto odnotować, że postać ta ma przypiętą do pasa sakiewkę (Coin Purse - 7G). Staraj się pozostawać w cieniu, gaś świece, uważaj na klatki z ptakami (nie poruszaj się zbyt szybko w ich pobliżu) i w razie potrzeby wspinaj się na górne półki. W miarę możliwości zbadaj to miejsce, natrafiając na kieliszek do wina (Wine Glass - 10G; jest na niewielkiej półce nad stacjonarnym strażnikiem), perfumy (Perfume Bottle - 7G), otwieracz do listów (Letter Opener - 3G) oraz popielniczkę (Ashtray - 3G).

Ostatni obszar na dolnym piętrze domu uciech to ten, który wysunięty jest najbardziej na północ i który sąsiaduje z drugą klatką schodową. Niestety, wpadniesz tu na jeszcze jednego wartownika zajętego patrolowaniem okolicy. Jako że postać ta podróżuje po obszarze na kształt prostokąta dobrze jest za nią podążać i zabierać odnajdywane po drodze przedmioty. W miejscu tym pozostawiono mianowicie popielniczkę (Ashtray - 3G), urnę (Urn - 35G), łyżeczkę (Spoon - 2G), perfumy (Perfume Bottle - 7G), broszkę (Brooch - 25G) oraz szczoteczkę do włosów (Hairbrush - 4G).

Na górne piętro domu publicznego możesz dotrzeć wybierając jedną z dwóch dostępnych klatek schodowych - zachodnią lub północną. Osobiście polecam wybrać zachodnią klatkę schodową, czyli tę znajdującą się bliżej unikanego do tej pory stacjonarnego przeciwnika. Za rozwiązaniem tym przemawia to, że po dotarciu na górne piętro będziesz mógł w prostszy sposób zacząć unikać wykrycia przez nowego wroga. Znajdziesz się ponadto niedaleko nowej znajdźki. Ostateczna decyzja należy oczywiście do Ciebie i generalnie obie dostępne ścieżki umożliwią ci pozbieranie wszystkich pozostałych sekretów z domu uciech.
- Thief - poradnik do gry
- Thief: Poradnik do gry
- Thief: Rozdział 3 Brudne tajemnice (Dirty Secrets)
- Thief: Przeprawa przez podziemia - mapa
- Thief: Przeprawa przez pierwszą część podziemi
- Thief: Przeprawa przez drugą część podziemi
- Thief: Zbadanie domu publicznego - mapa
- Thief: Zbadanie dolnego poziomu domu publicznego
- Thief: Zbadanie górnego poziomu domu publicznego
- Thief: Odnalezienie sekretnego przejścia
- Thief: Uaktywnienie podium
- Thief: Zbadanie pradawnych ruin
- Thief: Zbadanie opuszczonej biblioteki
- Thief: Dotarcie do wnętrza centralnej wieży
- Thief: Kradzież księgi
- Thief: Wydostanie się z pradawnych ruin
- Thief: Podsumowanie misji
- Thief: Rozdział 3 Brudne tajemnice (Dirty Secrets)
- Thief: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
hej czy zdarzyło sie komus ze nie działał przycisk do tajnego laboratorium barona?
znalazlem ten przycisk w scianie ale nie dało sie go wcisnąć
Czy ktoś wie gdzie stoi ten czerwony wazon z prochami bo latam po tym banku i nie mogę go znaleźć z góry dzięki za pomoc
Mam dwa pytania:
-gram na 7 poziomie i nadpisuje jeden zapis czyli ze w zapisach gry jest zajete tylko jedno okienko i czasami zapisuje na nim czy moge zaczac nowa gre na innym okienku zapisu czy nie mogę bo obecna gra bedzie skasowana automatycznie
-jak
uruchomoc napad na bank dodatek
Gre przeszedłem jakiś czas temu a teraz dokupiłem 2 x DLC . Jak te dlc uruchomić , gdzie je znaleźć ? To jest " the bank heist " i "callenge map " . W menu nie ma czegoś co się nazywa np. - napad na bank - czy te dlc są dodane do całej rozgrywki i po prostu w pewnym momencie podczas grania dostanę takie zlecenie ? Gra na steam , dlc dokupione też ze steam , po zakupie było info że dlc będzie w mojej bibliotece , ale ja fizycznie tego dlc nie widzę .
Gold Apple są ale tylko w rozdziałach 5, 7 i 8
Czy są tu potwory zombie czy coś podobnego !?
Mam pytanie. W rozdziale 5 na oddziale dla mężczyzn idę do tej szafki na klucz po której zamknięciu i otwarciu jest strzykawka. Idę tam i Nagle coś jakby chwyta Garreta, omal zawału nie dostałem i myślałem, że to facet który pojawił się po zdobyciu tego klucza. Ale nie umarłem i po chwili wszystko wróciło do normy. Moje pytanie. CO TO DO CHOLERY BYŁO?????!!!!!!!!!!!
Wiem że minęło sporo lat, ale może się to jeszcze komuś przyda. To co schwytało Garreta to niewidzialny strażnik. W tym poradniku zdaje się (nie wiem czemu) w ogóle nie jest on wspominany. Z informacji na internecie wynika że pojawia się on w momencie kiedy przeczytamy notatkę wiszącą na ścianie "nocny strażnik na służbie!" i zaczyna on krążyć po korytarzach oddziału męskiego. Tak się go bałam że postanowiłam przeprowadzić eksperyment jak to naprawdę działa. W moim eksperymencie podniosłam wszystko co się dało (oprócz wspomnianej notatki i przedmiotów w pokoju z kluczem do oddziału kobiecego) na oddziale i przeszłam po każdym zakamarku i strażnika nie było. Kiedy weszłam do pokoju sąsiadującego z pokojem z kluczem zostawiłam drzwi otwarte, przeszłam przez dziurę w ścianie i podniosłam klucz, wracając drzwi którymi weszłam były zamknięte, a po korytarzach chodził strażnik (notatki nie czytałam). Wynika z tego że strażnik pojawia się w momencie podniesienia klucza (po który de facto przyszliśmy na ten oddział), a nie notatki o strażniku. Co do samego strażnika jak już pisałam jest praktycznie niewidzialny, jego pozycje można określić tylko po tym że jego postać załamuje obraz, jak unoszący się gaz z kuchenki sprawia że obraz który przez niego przenika faluje (zdjęcie w załączniku zrobione z filmiku z YouTube, mam nadzieję że autor filmiku się nie obrazi, drzwi falują ponieważ strażnik zasłania je swoim niewidzialnym ciałem), nie da się go w żaden sposób zranić ani tym bardziej zabić (strzały przez niego przelatują), jedyną opcją jest chowanie się i ucieczka z oddziału dlatego warto przed podniesieniem klucza zebrać wszystkie rzeczy (ukrywanie się jest tym trudniejsze, że nie wiadomo w którą stronę strażnik aktualnie patrzy i nic nas nie informuje o tym że zostaliśmy dostrzeżeni, poza tym że zaczyna nas gonić). Nawet jeżeli nas zauważy to jeśli uciekniemy z oddziału (jedyna opcja to drzwi obrotowe) jesteśmy bezpieczni ponieważ strażnik nie opuszcza oddziału dla mężczyzn. To chyba wszystko co o nim wiem, jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę XD
Czy w tej grze jest tryb swobodny(otwarty świat)
Witam ponownie. Wie ktos czy w poradniku jest unieszczone rozwiazanie map przemytnika? Szukalem i nie moge znalezc.
Kichu99
jesli myslisz o sejfie w takim pokoju ,do ktorego dostac sie mozna tylko skaczac z rozbiegu z przeciwnego balkonu to szyfr jest do rozpracowania. podpowiedzi sa w dokumentach ktore zbierasz. tylko kto by je czytal co:). z misji pobocznych "chory willy" sie dowiesz ze to rok w ktorym gra sie toczy. rok sie mozesz dowiedziec np z misji"spadek po damie". dla LENIWCOW kod to
842
Dokładnie. Po ukończeniu gry można dalej łazić po mieście. Miejsca powtarzania misji zaznaczyliśmy na mapce.
Ogame_fan - Po przejściu wszystkich rozdziałów możesz spokojnie eksplorować miasto i zbierać wszystko co tam zostało. A jeśli zostawiłeś coś w którymś z rozdziałów, to każdy z osobna możesz przejść od nowa żeby zebrać wszystkie znajdźki.
Mam pytanie, jako że sam gry nie mam (może jak skończę to co teraz ogrywam to pożyczę od brata) czy po przejściu gry, jest opcja wejścia do wszystkich lokacji i zebrania zaległych znajdziek? Czy trzeba przechodzić całą grę od nowa?
Mate_1512 - Raczej nie pomoże, bo z tego co napisał Stranger, wynika że to jest to liczone jako ogłuszenie ;)
Przyda sie podczas robienia pucharku
"Moralne zwyciestwo" dzieki
PSN: Mate_1512
Ale na poziomie szelmy lub złodzieja działa perfekcyjnie :D
Pomyłka - to nie zawór a dźwigna ;) Ale mimo wszystko przydatne.
olciakika --> Próbowałem ten sposób i na najwyższym poziomie trudności (zakaz atakowania cywilów) doprowadziło to do zawalenia misji.
Przejrzałam właśnie poradnik do rozdziału 3 (Brudne Tajemnice). Dlaczego nie napisaliście, że w tej bocznej sali znajduje się zawór, po którego odkręceniu wydobywa się opium i usypia wszystkich w całym Ukwieconym Domu? ;) To wprawdzie najprostsze z możliwych rozwiązań, ale jak ktoś takowe lubi to może mu się to przydać :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
