Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia tuneli metra Subway Tunnels oraz placu wieży zegarowej Clock Tower Plaza. Są to dwie sąsiadujące ze sobą lokacje, które Jill odwiedza po wydostaniu się z płonącego wagonu metra. W pobliżu wieży zegarowej bohaterkę czeka drugi obowiązkowy pojedynek z bossem - Nemesisem. Nasza solucja wyjaśnia jak unikać ataków czworonożnej bestii i jak pokonać Nemesisa Stage 2.
- Wydostań się na powierzchnię (Find a way above ground)
- Ucieknij potworowi (Escape the creature)
- Pokonaj Nemesisa - drugi pojedynek z bossem (Defeat the Creature)
Wydostań się na powierzchnię (Find a way above ground)

W tunelach metra Subway Tunnels znajdziesz się po załatwieniu wszystkich spraw grając Carlosem na posterunku policji Police Station. Ponownie zaczniesz sterować Jill.
Dotrzyj do drzwi z pokrętłem i wejdź do schronu Dilapidated Shelter. Znajdziesz tu m.in. maszynę do pisania, nową odmianę pocisków do granatnika Mine Rounds oraz dokument z informacjami o ich zastosowaniu.

Pociski Mine Rounds działają na zasadzie min-pułapek. Możesz przyczepiać je do przeciwników lub (lepszy pomysł) rozstawiać je na ziemi - eksplodują w momencie gdy zbliży się do nich jakiś przeciwnik.
Gra pozwoli ci "przetestować" amunicję Mine Rounds na zwykłych zombiakach napotykanych w kolejnych tunelach metra - staraj się celować w środkową część korytarza żeby jak najwięcej potworów zgromadziło się wokół miny-pułapki. Możesz też używać zwykłych broni i zostawiać sobie cenną amunicję na potrzeby rozegrania zbliżającego się nowego pojedynku z bossem.
Ucieknij potworowi (Escape the creature)

Po wyjściu z kanałów znajdziesz się w pobliżu wieży zegarowej Clock Tower Plaza. W pierwszym obszarze możesz rozejrzeć się za lootem i znajdźkami. Docelowo skieruj się w stronę mostu prowadzącego w stronę wieży zegarowej. Po wejściu na most Jill zaatakuje drugie stadium Nemesisa - Nemesis Stage 2.
Musisz najpierw rozpocząć ucieczkę. Jest to bardzo liniowa sekcja - po prostu biegnij przed siebie, Jill będzie automatycznie unikała ataków potwora i przeskakiwała nad małymi dziurami. Pościg zakończy się w momencie zeskoczenia na dziedziniec wieży zegarowej. Rozegra się tu pełnoprawny pojedynek z Nemesisem.
Pokonaj Nemesisa - drugi pojedynek z bossem (Defeat the Creature)

Zanim przystąpisz do walk warto wiedzieć o tym, że możesz odnajdywać duże ilości zapasów na dziedzińcu. Biegaj w tym celu po jego obrzeżach i zaglądaj też do wraków pojazdów. Pozwoli ci to przede wszystkim pozyskiwać amunicję do granatnika oraz medykamenty.

Nemesis w trakcie pojedynku dąży do zadawania obrażeń w walce wręcz. Boss jest w stanie przede wszystkim wykonywać pojedyncze zamachnięcia górnymi kończynami. Bardziej niebezpiecznymi atakami są krótka szarża oraz uderzenie z dużą siłą w ziemię, które następuje po tym jak boss stanie na swoich tylnych kończynach.
Staraj się jak najwięcej biegać i dodatkowo wykonywać w odpowiednich momentach uniki po to żeby nie zostać uderzonym przez bossa.

Do atakowania Nemesisa możesz używać wszystkich posiadanych broni, ale najbardziej sprawdzą się granatnik i strzelba. W przypadku granatnika szczególnie wskazane jest używanie pocisków Mine Rounds, czyli rozstawianie min. Boss może łatwo aktywować rozstawioną na ziemi minę. Zmniejsza się przez to ryzyko spudłowania i zmarnowania pocisku.

W dalszej fazie walki Nemesis będzie przez jakiś czas biegał po dachach okolicznych budynków. Możesz wykorzystać tę okazję do tego żeby dotrzeć do zapaśów.

Jeśli posiadasz amunicję Mine Rounds do granatnika, to możesz też użyć jej do zatrzymania biegającego potwora poprzez przyczepienie miny do jednego z budynków. Boss po zderzeniu się z miną zaliczy upadek i po wylądowaniu na dziedzińcu będzie przez kilka sekund powracał do sił. Wykorzystaj to do zaatakowania bezbronnego chwilowo Nemesisa.

Musisz się pilnować, bo Nemesis po zakończeniu biegu wykona daleki skok z dachu jednego z budynków. To najsilniejszy spośród wszystkich ataków Nemesisa. Szybko opuść miejsce, w którym Jill znajdowała się w momencie rozpoczęcia skoku przez bossa, gdyż dokładnie tam będzie chciał wylądować. Jeśli nie zdążysz z ucieknięciem od miejsca lądowania bossa, to możesz otrzymać poważne obrażenia lub nawet zginąć na miejscu.

Kontynuuj używanie granatnika i/lub strzelby do atakowania bossa i uzupełniaj zapasy za każdym razem gdy powróci na dachy. Musisz prowadzić walkę do momentu załączenia się cut-scenki oznaczającej odniesienie zwycięstwa.
Kolejna cut-scenka pokaże zainfekowanie Jill pasożytem. Z pomocą przyjdzie jej Carlos, który przeniesie nią do pobliskiego szpitala Hospital. Ponownie przejmiesz kontrolę nad postacią Carlosa i zdobędziesz też trofeum I Don't Feel So Good.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
