Resident Evil 3: Bonusy - jak odblokowywać?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake informujemy jakie są dostępne bonusy, tzn. nagrody za postępy w grze. Dowiesz się także kiedy można odblokować poszczególne bonusy i czy mają one jakieś praktyczne zastosowanie.

Bonusy (Bonuses) możesz przeglądać z poziomu menu głównego gry. Nie wszystkie pozycje z powyższego obrazka są od razu dostępne. Ponadto niektóre menu mogą początkowo puste.

Gra na bieżąco informuje o odblokowywaniu nowych bonusów. Dowiesz się o tym za każdym razem gdy powrócisz do menu głównego lub uruchomisz grę.

Pierwsza kategoria bonusów to Rekordy - Records. Można je inaczej nazwać wyzwaniami. Każdy rekord zawiera opis czynności, którą musisz wykonać po to żeby go zaliczyć. Niektóre rekordy pokrywają się z trofeami gry, ale są też zupełnie nowe pozycje dotyczące np. pokonywania dużych grup przeciwników z użyciem określonych typów broni.
Są dwa główne rodzaje nagród za zajmowanie się rekordami / wyzwaniami:
- Punkty - Można je następnie wydawać w sklepie. Im trudniejsze / bardziej czasochłonne wyzwanie, tym więcej punktów otrzymuje się za jego ukończenie. W przykładzie z naszego obrazka zabicie 80 potworów pistoletem pozwala zdobyć aż 1200 punktów.
- Grafiki koncepcyjne oraz Modele. Opisaliśmy je na dole strony.

Druga kategoria bonusów to rzeczy do zakupienia w Sklepie - Shop. Kategoria ta jako jedyna nie jest dostępna od samego początku zabawy. Musisz najpierw ukończyć grę na dowolnym poziomie trudności. W sklepie możesz dokonywać zakupów za punkty otrzymywane dzięki zaliczaniu rekordów / wyzwań.
Główne kategorie nagród do kupowania w sklepie to:
- Stroje postaci - Nowy strój nie zmienia w żaden sposób statystyk ani zachowania się bohatera. Jest to zmiana kosmetyczna.
- Kody / cheaty - monety - Mogą one np. wzmocnić postać czy uczynić ją bardziej wytrzymałą. Działają tylko wtedy gdy przenosi się je w inwentarzu.
- Kody / cheaty - narzędzia - Możesz je odblokować wcześniej niż przewiduje to główna fabuła.
- Kody / cheaty - torby na biodra - Możesz rozpoczynać grę od razu z bardziej pojemnym inwentarzem.
- Kody / cheaty - unikalne bronie - Są to bronie, których nie można było odnaleźć w trakcie "zwykłego" przechodzenia gry.
- Kody / cheaty - bronie z nielimitowaną amunicją - To najbardziej pomocna kategoria ułatwień. Możesz dzięki nim przechodzić grę bez konieczności odnajdywania zapasów amunicji do danej broni. Bronie te mogą ci też pomagać w szybszym pokonywaniu potworów (szczególnie w przypadku używania wyrzutni rakiet z nielimitowanym zapasem rakiet).

Trzecia kategoria bonusów to Grafiki koncepcyjne - Concept Art. Nie mają one praktycznego zastosowania. Możesz po prostu przeglądać artworki przygotowane na etapie projektowania remake'u gry Resident Evil 3.

Czwarta kategoria bonusów to Modele - Models. One również nie mają żadnego zastosowania. Modele dotyczą głównych bohaterów, postaci niezależnych oraz potworów. Każdy model 3D możesz obejrzeć z dowolnej strony, przybliżać i oddalać kamerę itp.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Poradnik do gry
- Resident Evil 3: FAQ
- Resident Evil 3: Resident Evil 2 - czy muszę wcześniej zagrać?
- Resident Evil 3: Strój postaci - jak zmienić?
- Resident Evil 3: Zapisywanie i wczytywanie gry - jak działa?
- Resident Evil 3: Kłódka - jak otworzyć?
- Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć?
- Resident Evil 3: Sejf - jak otworzyć?
- Resident Evil 3: Zamek elektroniczny - jak otwierać?
- Resident Evil 3: Pojemność inwentarza - jak zwiększyć?
- Resident Evil 3: Ranga S - jak zdobyć?
- Resident Evil 3: Pasożyt - jak się go pozbyć?
- Resident Evil 3: Horda zombie - jak pokonać?
- Resident Evil 3: Headshoty i zombie - jak trafiać?
- Resident Evil 3: Niepotrzebne rzeczy - co z nimi robić?
- Resident Evil 3: Unik - jak wykonać?
- Resident Evil 3: Mapa, kolory - co oznaczają?
- Resident Evil 3: Bonusy - jak odblokowywać?
- Resident Evil 3: FAQ
- Resident Evil 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
