Resident Evil 3: Crafting

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil 3 Remake znajdziesz informacje na jakich zasadach działa crafting, tzn. jak wygląda mechanika wytwarzania przedmiotów w grze. Dowiesz się kiedy dostępny jest crafting, jakie ma wymagania i jakie rodzaje przedmiotów można produkować.

Kiedy mogę zacząć wytwarzać przedmioty?

Crafting jest dostępny przez zdecydowaną większość gry. Wyjątkiem jest prolog, który nie jest w pełni interaktywny i nie pozwala na swobodną eksplorację okolicy.

Dużą zaletą craftingu jest to, że nie musisz odnajdywać żadnych stołów rzemieślniczych czy innych tego typu miejsc. Nowe przedmioty możesz wytwarzać przebywając w dowolnym miejscu świata gry.

Jakie wymagania ma crafting?

Jedynym wymogiem jest to żeby posiadać w inwentarzu przedmioty / składniki potrzebne do wyprodukowania pożądanej rzeczy. Nie musisz dysponować żadnymi dodatkowymi narzędziami i sterowana przez ciebie postać nie musi też nabywać żadnej specjalnej wiedzy na temat craftingu.

Jak skorzystać z opcji craftingu?

Jeżeli masz w inwentarzu wymagane składniki do craftingu, to wybierz obiekt 1 i opcję połączenia (Combine) go z obiektem 2 - Resident Evil 3: Crafting - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Jeżeli masz w inwentarzu wymagane składniki do craftingu, to wybierz obiekt 1 i opcję połączenia (Combine) go z obiektem 2.

Nowe przedmioty wytwarzane są bez jakichkolwiek opóźnień. Cenną informacją jest to, że gra jest zatrzymywana na czas wyświetlenia okna inwentarza. Możesz dzięki temu wytwarzać nowe rzeczy także wtedy, gdy prowadzisz aktualnie jakieś walki.

Jak zdobywać składniki do craftingu?

Za materiałami do craftingu należy rozglądać się podczas eksploracji świata gry - Resident Evil 3: Crafting - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Za materiałami do craftingu należy rozglądać się podczas eksploracji świata gry. Mogą one:

  1. Leżeć na widoku.
  2. Być ukryte w skrzyniach nadających się do zniszczenia.
  3. Być przechowywane w różnego rodzaju pojemnikach, np. szafkach czy skrytkach. Otwieranie niektórych pojemników może wiązać się z koniecznością dysponowania odpowiednim narzędziem, np. wytrychem.

Jakie przedmioty mogę wytwarzać?

Lista możliwych do wytwarzania przedmiotów nie jest długa, ale praktycznie każdy z nich jest bardzo przydatny - Resident Evil 3: Crafting - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Lista możliwych do wytwarzania przedmiotów nie jest długa, ale praktycznie każdy z nich jest bardzo przydatny.

Warto zaznaczyć, że ilość wytwarzanej amunicji różni się w zależności od wybranego poziomu trudności - na najniższym poziomie trudności Assisted otrzymuje się jej więcej, zaś na poziomie trudności Hardcore i kolejnych będziesz wytwarzał mniej amunicji.

PRZEDMIOT DO WYTWORZENIA

WYMAGANE SKŁADNIKI

KOMENTARZ

Amunicja do pistoletu Handgun Ammo

Proch strzelniczy Gunpowder x2

Staraj się nie zużywać całego posiadanego prochu żeby nie pozbawić się możliwości produkcji amunicji do strzelby

Amunicja do strzelby Shotgun Shells

Proch strzelniczy Gunpowder + Wysokiej jakości proch strzelniczy High-Grade Gunpowder

Warto mieć zawsze trochę amunicji w zapasie na wypadek napotkania Nemesisa czy chęci błyskawicznego pozbycia się zwykłych zombiaków

Amunicja do magnum MAG Amo

Wysokiej jakości proch strzelniczy High-Grade Gunpowder x2

Amunicję możesz zacząć produkować zanim zdobędziesz jeszcze magnum. Nie wytworzysz jej zbyt wiele, tak więc odkładaj ją sobie na najtrudniejsze walki.

Mikstura dużego wigoru High Potency Mixture

Zielone zioło Green Herb x2

Nie zawsze odnowisz w ten sposób 100% paska zdrowia, ale siła leczenia jest większa od zużycia pojedynczej zielonej roślinki.

Mikstura maksymalnego wigoru Maximum Potency Mixture

Zielone zioło Green Herb x3

Możesz w ten sposób powrócić do pełni zdrowia.

Mikstura maksymalnego wigoru Maximum Potency Mixture

Zielone zioło Green Herb + Czerwone zioło Red Herb

Patrz wyżej. Działanie jest identyczne, inne są tylko składniki.

Amunicja wybuchowa Explosive Rounds

Materiały wybuchowe A Explosive A x2

To jedna z odmian amunicji do granatnika.

Amunicja zapalająca Flame Rounds

Materiały wybuchowe A Explosive A + Materiały wybuchowe B Explosive B

To jedna z odmian amunicji do granatnika.

Amunicja kwasowa Acid Rounds

Materiały wybuchowe B Explosive B x2

To jedna z odmian amunicji do granatnika.

Amunicja-miny Mine Rounds

-

Tej odmiany amunicji do granatnika nie można niestety wytwarzać w oparciu o crafting. Musisz odnajdywać gotową amunicję w świecie gry.

Crafting, a kody / cheaty

Po tym jak ukończysz grę po raz pierwszy możesz kupować ułatwienia / cheaty we wbudowanym sklepie - Resident Evil 3: Crafting - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Po tym jak ukończysz grę po raz pierwszy możesz kupować ułatwienia / cheaty we wbudowanym sklepie. Z tematyką craftingu powiązanych jest kilka z nich:

  1. Bronie z nielimitowaną amunicją - Od momentu zakupienia każdej takiej broni nie musisz już zużywać materiałów na wytwarzanie amunicji do niej.
  2. Crafting Companion - Posiadanie tego przedmiotu pozwala na produkowanie większych ilości amunicji.
Podobało się?

0

Resident Evil 3

3 kwietnia 2020

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-04-03
22:52

ZglenQa Legionista

Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.

Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.

Komentarz: ZglenQa
2020-04-04
08:35

XboxOneS Konsul

XboxOneS

Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.

Komentarz: XboxOneS
2020-04-04
08:37

Stranger. Senator

Stranger.

Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)

Komentarz: Stranger.
2020-04-04
10:39

burza82 Pretorianin

A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0

Komentarz: burza82
2020-04-04
13:23

Vikt@ria Pretorianin

Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?

Komentarz: Vikt@ria
2020-04-11
14:03

Metaverse Senator

Metaverse

Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/

Komentarz: Metaverse
2020-05-04
12:43

BORUJA Junior

nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte

Komentarz: BORUJA
2021-06-06
12:36

Gvynbleid Junior

W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek

Komentarz: Gvynbleid
2021-06-06
12:38

Gvynbleid Junior

Zwracam honor, jednak jest

Komentarz: Gvynbleid

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl