Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia kanałów Sewers. Jill trafi do kanałów po zaliczeniu jednej ze scen ucieczki przed Nemesisem. W trakcie eksploracji kanałów bohaterka może odnajdywać cenne przedmioty, ale musi też uważać na zagrożenia m.in. w postaci przerośniętych zmutowanych ropuch.
Znajdź drogę na powierzchnię

Niedługo po rozpoczęciu eksploracji kanałów Sewers znajdziesz biuro kierownika Manager's Office gdzie można m.in. skorzystać z maszyny do pisania. W tym samym pomieszczeniu znajdziesz też mapę kanałów Sewers Map. Nie są one bardzo rozległe, ale mimo wszystko korzystanie z niej może ci pomóc.
Wyrusz dalej. Po drodze natrafisz na pierwsze zamknięte drzwi z zamkiem elektronicznym. Na chwilę obecną nie można tu nic zrobić, gdyż zamek wymaga umieszczenia specjalnej baterii.

Kieruj się na południe. Jill po raz pierwszy napadnie wielka ropucha. Do eliminowania wszystkich tego typu potworów z kanałów najlepiej początkowo używać strzelby lub granatów (jeden z nich powinieneś znaleźć w okolicy wśród śmieci). Później doskonali sprawdzi się również granatnik.
Zaczekaj zawsze z oddaniem strzału czy z rzuceniem granatem aż ropucha otworzy paszczę i dopiero wtedy ją zaatakuj żeby zadać duże obrażenia. Nie pozwalaj żeby ropucha zbliżyła się żeby nie zostać przez nią pożartym.

Radzimy dotrzeć do biura Office zlokalizowanego na południowym końcu kanałów. Za takim działaniem przemawia to, że znajdziesz tam granatnik MGL Grenade Launcher. Będzie to doskonała broń nie tylko do zabijania ropuch, ale również innych silnych przeciwników z dalszej części gry. W tym samym biurze są też m.in. notatka na temat wytwarzania amunicji do granatnika oraz maszyna do pisania.

Powróć do miniętego wcześniej rozwidlenia i wyrusz na zachód (uważaj na kolejne spotkania z ropuchami!). Po dotarciu do kolejnego rozgałęzienia na potrzeby awansowania w fabule musisz wybrać lewy tunel.
Dotrzesz do kolejnej małej drabinki prowadzącej do pomieszczenia laboratorium Lab. W pokoju tym znajdziesz przede wszystkim zestaw baterii Battery Pack, który będzie ci potrzebny do wydostania się z kanałów (uwaga - baterie wymagają 2 wolnych slotów w inwentarzu!).


Z bateriami wyrusz z powrotem do wschodniej części kanałów i następnie skieruj się na północ. Po drodze musisz pokonywać kolejne ropuchy. Mniej więcej w połowie drogi skorzystaj z dłuższej drabiny, by przenieść się na wyższy poziom kanałów.
W pobliżu do zabrania jest torba na biodro zwiększająca o 2 sloty pojemność inwentarza. Jest ona skrywana w pomieszczeniu ochrony Security Room. Dotarcie do niego nie jest łatwe, bo ma ono zamek elektroniczny. Oto jakie kroki musisz wykonać:
- Dotrzyj do zamkniętych drzwi z punktu 1. Umieść w zamku baterię i otwórz drzwi.
- Dotrzyj do drzwi z punktu 2 i otwórz je od północnej strony.
- Powróć do drzwi z punktu 1 i wyjmij baterię ze slotu (w danym momencie może zasilać tylko jeden zamek elektroniczny)
- Przejdź przez otwarte przejście z punktu 2 i dotrzyj do zamkniętych drzwi z punktu 3. Ponownie umieść baterię w slocie. Możesz już wejść do środka i zabrać torbę.

Wyjdź z pokoju Security Room i wyjmij baterię z zamka w drzwiach, bo będzie ci jeszcze potrzebna. Zlokalizuj drabinę pozwalającą powrócić na niższy poziom.
Musisz dotrzeć do zamkniętych drzwi, które napotkałeś na samym początku wizyty w kanałach. Po raz ostatni użyj baterii. Nie przejmuj się pozostawianiem ich w zamku, bo nie będą ci już potrzebne. Wyrusz wąskimi korytarzami na górę. Przy próbie wyjścia z kanałów pojawi się Nemesis, który wyciągnie Jill na powierzchnię. Bez obaw - był to atak, którego nie można było uniknąć.
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Punkty otrzymuje się za zaliczanie wyzwań. Część z nich ma identyczne wymagania do trofeów, część inne. Opisaliśmy to tu - https://www.gry-online.pl/poradniki/resident-evil-3/&PART=86
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
To ciekawe, ja testowałem to m.in. w sklepie z pączkami i Nemesis grzecznie czekał na zewnątrz nawet jak ustawiłem się w przejściu.
To prawda nemesis wchodzi do jednego z safe roomów, jest to ten w warsztacie samochodowym.
A co do wyrzucanych przez niego paczek, to pierwszą można zdobyć gdy po raz pierwszy pojawia się w normalnej rozrywce , jest to powiększony magazynek, i po raz drugi gdy wracam po rozwiązaniu banalnie prostej łamigłówki w stacji metra.
Po otworzeniu drzwi z cukierni odpala się z nim cutscenka, to moment w którym musimy powalić go ponownie by uzyskać tłumik do pistoletu.
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
