Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia prologu rozpoczynającego się sceną w mieszkaniu Jill Jill's Apartment. Będziesz początkowo mógł rozejrzeć się po mieszkaniu, przy czym dość szybko pojawi się Nemesis. Nasza solucja wyjaśnia dokładnie jak po raz pierwszy uciec Nemesisowi (walka z nim jest wykluczona).
Prolog - mieszkanie Jill

Możesz rozejrzeć się po mieszkaniu Jill's Apartment (jest to opcjonalne) lub od razu udać się do łazienki. Odkręć kurek przy umywalce i obejrzyj cut-scenkę.
Po tym jak "ponownie" obudzisz się możesz spędzić więcej czasu na eksploracji - w mieszkaniu są 4 dokumenty - znajdźki. Po wszystkim ponownie udaj się do łazienki, by skorzystać z umywalki.

Powróć do głównej części mieszkania. Telefon znajduje się obok łóżka. Niedługo po skorzystaniu z niego Nemesis przebije się przez ścianę.
Ucieczka z mieszkania

Scena ucieczki ma bardzo liniowy charakter. Nie możesz walczyć z Nemesisem. Po prostu biegnij jedyną możliwą ścieżką - Jill musi kolejno przebiec korytarzem, wbiec do mieszkania, przejść przez okno, zejść po schodach na niższy poziom, wejść przez okno do innego mieszkania, dobiec do drzwi z napisem EXIT, skorzystać z nowych schodów, dobiec do żółtej drabiny i ponownie dobiec do drzwi wyjściowych z budynku.
Zaliczenie całej sceny ucieczki nagradzane jest trofeum First Escape.
Wydostań się z miasta (Get out of town)

Jill po wyjściu z alejki spotka Brada i rozpoczniecie wspólną ucieczkę przez miasto. Przypilnuj się w miejscu, w którym powalony zostanie płot. Szybko przebiegnij w lewo w stronę baru Jack trzymając się z dala od zombiaków - jeśli jakiś zombiak złapie ranną Jill, to bohaterka od razu zginie.

Po znalezieniu się w bocznej alejce podejdź do zwłok policjanta - Jill zdobędzie pistolet G19. Nie warto marnować amunicji na ostrzelanie zombiaków, które pojawiły się w okolicy. Obróć się o 180 stopni i wznów ucieczkę przez miasto.
Dotrzyj do powalonego neonu - Jill automatycznie położy się na ziemi i zacznie się czołgać. Kontynuuj podróż. Po znalezieniu się w magazynie spotkasz Dario Rosso - zignoruj go. Przy wyjściu z magazynu powinieneś po raz pierwszy znaleźć amunicję do pistoletu.

Przeciśnij się ponownie obok powalonego płotu. Bez obaw - zombiaki nie mogą pogryźć Jill. Wejdź na teren parkingu podziemnego. Przygotuj się, bo z windy wyskoczy grupa zombiaków. Wycofaj się na bezpieczną odległość i staraj się dokładnie trafiać w zombiaki (najlepiej w ich głowy). Możesz już teraz zacząć oszczędzać amunicję i dobijać nożem te zombiaki, które przewróciły się na ziemię. Nie ryzykuj jednak ze zbyt dużą liczbą ataków nożem żeby nie zostać pogryzionym przez wstającego zombiaka.
Po wygranej bitwie wejdź do windy, która zawiezie Jill na dach parkingu.

Wyrusz do miejsca gdzie zestrzelony zostanie śmigłowiec. Po wejściu do pojazdu musisz zaliczyć prostą scenkę QTE - próbuj uruchamiać silnik wciskając wskazany przycisk, wciśnij przycisk dodania gazu i na sam koniec przytrzymaj go żeby doprowadzić do wypadku z udziałem Nemesisa.
Po wypadku pojawi się Carlos, który uratuje Jill z opresji. Zdobędziesz trofeum Somebody to Lean On.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
