Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil 3 Remake wyjaśniamy jak odblokować przejścia związane łańcuchami. Rozwiązanie tego problemu nie jest na szczęście bardzo skomplikowane - musisz mianowicie wejść w posiadanie narzędzia pozwalającego na przecinanie łańcuchów.

Przykładowe niedostępne przejście pokazuje dołączony obrazek - jest to metalowa bramka obwiązana łańcuchem - Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć? - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Przykładowe niedostępne przejście pokazuje dołączony obrazek - jest to metalowa bramka obwiązana łańcuchem. Przy próbie jej otwarcia gra dokona przybliżenia obrazu na łańcuchu sugerując konieczność użycia jakiegoś przedmiotu z inwentarza.

1 - Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć? - Resident Evil 3 - poradnik do gry
Do przecięcia łańcucha potrzebne są obcęgi Bolt Cutters - Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć? - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Do przecięcia łańcucha potrzebne są obcęgi Bolt Cutters. W pełnej wersji gry Resident Evil 3 znajdują się one w innym miejscu niż w demie. Odnajduje się je w regionie Downtown, czyli tym eksplorowanym tuż po zaliczeniu prologu.

Musisz awansować w głównej fabule na tyle żeby Jill użyła węża i hydrantu do ugaszenia pożaru w jednej z alejek. Pozwoli to głównej bohaterce dotrzeć do garażu Garage. Obcęgi są w tym samym pomieszczeniu, w którym odnajduje się też maszynę do pisania i skrzynię na przedmioty.

Z nożycami możesz powracać do zablokowanych przejść i przecinać łańcuchy - Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć? - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Z nożycami możesz powracać do zablokowanych przejść i przecinać łańcuchy. Pozwoli ci to dotrzeć do nowych lokacji w Raccoon City.

Nożyc uzywa się w więcej niż jednym miejscu w grze. Po tym jak otworzysz wszystkie przejścia gra oznaczy nożyce w inwentarzu ikoną kosza na śmieci - możesz je wtedy wyrzucić z inwentarza.

Podobało się?

0

Resident Evil 3

3 kwietnia 2020

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-04-03
22:52

ZglenQa Legionista

Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.

Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.

Komentarz: ZglenQa
2020-04-04
08:35

XboxOneS Konsul

XboxOneS

Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.

Komentarz: XboxOneS
2020-04-04
08:37

Stranger. Senator

Stranger.

Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)

Komentarz: Stranger.
2020-04-04
10:39

burza82 Pretorianin

A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0

Komentarz: burza82
2020-04-04
13:23

Vikt@ria Pretorianin

Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?

Komentarz: Vikt@ria
2020-04-11
14:03

Metaverse Senator

Metaverse

Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/

Komentarz: Metaverse
2020-05-04
12:43

BORUJA Junior

nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte

Komentarz: BORUJA
2021-06-06
12:36

Gvynbleid Junior

W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek

Komentarz: Gvynbleid
2021-06-06
12:38

Gvynbleid Junior

Zwracam honor, jednak jest

Komentarz: Gvynbleid

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl