Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia komisariatu policji w Raccoon City - Police Station. W tym rozdziale po raz pierwszy steruje się Carlosem. Nadrzędnym celem wizyty na posterunku policji staje się zbadanie biura S.T.A.R.S. celem zlokalizowania doktora Barda. W wykonywaniu celów misji Carlosowi będą przeszkadzały zwykłe zombiaki oraz Lickery.
Nasza solucja opisuje wyłącznie obowiązkowe kroki wymagane do awansowania w głównej fabule. Gorąco polecamy dokładnie zbadać cały posterunek. Nie jest on aż tak rozbudowany jak w Resident Evil 2, ale mimo wszystko możesz znaleźć dużo lootu. Zajrzyj do rozdziału Sekrety w naszym poradniku - znajdziesz tam listę znajdziek oraz kombinacje do sejfu i dwóch szafek na komisariacie.
Znajdź doktora Barda

Rozpocznij przemarsz w stronę głównego wejścia na posterunek policji Police Station. Załączy się tam filmik i trzeba będzie pokonać nieumarłego Brada. Jest on "zwykłym" zombiakiem, choć może być trochę bardziej wytrzymały, tak więc warto oddać serię z karabinu szturmowego. Zamordowanie Brada nagradzane jest trofeum An Unfortunate End.
Po zabiciu Brada przeszukaj jego zwłoki - odnajdziesz identyfikator ID Card, który pozwala na otwieranie skrzynek z zamkami elektronicznymi odnajdywanych na terenie komisariatu.

Po wejściu na komisariat znajdziesz się w głównym holu Main Hall. Podejdź do komputera żeby dowiedzieć się o konieczności zbadania biura S.T.A.R.S. Możesz tu też zapisać stan gry i skorzystać ze skrzyni na przedmioty. Uwaga - Carlos zbiera oddzielne przedmioty od Jill. Musisz więc zacząć zbierać je od nowa (po powrocie do grania Jill odzyskasz oczywiście dostęp do przedmiotów z jej skrzyń).
Wybierz nowo odblokowane lewe przejście do recepcji Reception i następnie korytarz prowadzący do pomieszczenia operacyjnego Operations Room. Po drodze spodziewaj się napotykania pojedynczych zombiaków. Dużo rozglądaj się i oświetlaj zaułki, bo jest tu bardzo ciemno.

W pomieszczeniu Operations Room znajdziesz pierwszy granat błyskowy Flash Grenade. Warto szukać tego typu przedmiotów i zostawiać je sobie na później - bardzo przydadzą ci się one podczas walk z Lickerami. Uważaj po dotarciu do głównego korytarza - przebywa tam liczna grupa zombiaków. Najlepiej je atakować po kolei z poprzedniego pomieszczenia.
Zbadanie biura West Office jest opcjonalne (są tam m.in. sejf z torbą na biodro i skrzynka z ulepszeniem karabinu szturmowego), zajrzenie do magazunu dowodów rzeczowych Safety Deposit Room jest chwilowo niemożliwe. Kieruj się w stronę schodów, ale zanim wyruszysz ku górnym piętrom zatrzymaj się w pokoju Dark-room, w którym jest m.in. maszyna do pisania.

Wyjdź po schodach na piętro 2F i zbadaj salę z prysznicami Shower Room. Możesz opcjonalnie przeczytać notatkę leżącą na ławie. Podejdź do osłabionej ściany obok pryszniców i zabierz ze sobą elektroniczny gadżet Electronic Gadget. Nie można niestety już teraz z niego korzystać, bo nie ma do niego baterii.

Wyjdź teraz po schodach na bardzo małe piętro 3F. Jedynym obowiązkowym celem wizyty na tym piętrze jest zabranie pokazanego na obrazku klucza - będzie go można użyć do otwarcia magazynu dowodów Safety Despoit Room na piętrze 1F.

Uważaj, bo przy wejściu do magazynu dowodów rzeczowych czai się pierwszy Licker. Najlepsza taktyka walki to szybkie użycie granatu błyskowego do oślepienia Lickera. Przełącz się następnie szybko na karabin szturmowy i prowadź ciągły ogień. Jeżeli Licker powróci do pełni zmysłów zanim zostanie zabity, to postaraj się od niego szybko oddalić nie dając mu okazji do ataku.
Po wygranym pojedynku możesz użyć klucza z piętra 3F do otwarcia pokoju Safety Deposit Room. Zabij pojedynczego zombiaka z tego pomieszczenia.


Do rozwiązania jest tu mini-zagadka z otwarciem prawidłowej skrytki. Poszukiwana bateria Battery znajduje się w skrytce 104 i taki właśnie kod wstukaj z użyciem częściowo uszkodzonej klawiatury. Możesz też opcjonalnie otworzyć inne skrytki żeby wyjąć z nich loot.
Otwórz inwentarz - połącz przedmioty Electronic Gadget i Battery - pozyskasz w ten sposób gotowy do użycia Detonator.

Powróć do pomieszczenia Shower Room, wejdź w interakcję z osłabioną ścianą i przyczep do niej detonator.
Po eksplozji bądź gotowy do przystąpienia do walk z dużą grupą zombiaków. Nie wycofuj się, bo za Carlosem wydobywa się gorąca para. Jeśli potwory za szybko się zbliżają, to rozważ pozbycie się całej grupy pojedynczym granatem odłamkowym.

Zombiaki to nie jedyne zagrożenie, bo w kolejnym korytarzu pojawi się drugi Licker. Zachowaj się identycznie - użyj granatu błyskowego i następnie ostrzelaj potwora z karabinu szturmowego nie dając mu szansy na kontratak.
Musisz dotrzeć do wejścia do biura S.T.A.R.S. Office. Carlos automatycznie obejrzy wiadomość zapisaną na jednym z komputerów.

Wykorzystaj okazję i pozbieraj jak najwięcej przedmiotów z biura. Nie zapomnij zajrzeć do osobnego pomieszczenia z dużą amerykańską flagą. W tym samym biurze znajduje się też interaktywna ramka ze zdjęciem.
Po załatwieniu wszystkich spraw spróbuj wyjść z biura. Po obejrzeniu nowych cut-scenek powrócisz do sterowania Jill, której udało się przeżyć wykolejenie wagoników metra. Zdobędziesz też trofeum The Carlos Express.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
