Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia podziemnego bunkra Underground Storage. Bunkier zlokalizowany jest pod szpitalem i można do niego dotrzeć dopiero po dostarczeniu szczepionki dla Jill. W trakcie pobytu w bunkrze trzeba m.in. rozwiązać zagadkę z odnalezieniem trzech bezpieczników. Nasza solucja bardzo dokładnie ją opisuje.
- Dotrzyj do podziemnej placówki (Head to the underground facility)
- Przywróć dostawy prądu do windy (Restore power to the elevator)
- Ścigaj Nicholaia (Pursue Nicholai)
- Zdobądź szczepionkę (Get the vaccine)
Dotrzyj do podziemnej placówki (Head to the underground facility)

Po skorzystaniu z windy w pierwszym obszarze podziemnego bunkra możesz wejść do biura Office. Zapisz stan gry i uzupełnij zapasy, a także podnieś nową torbę na biodro (+2 do inwentarza). Wielkimi krokami zbliża się zagadka, w trakcie rozwiązywania której trzeba będzie atakować wiele rodzajów potworów. Zabierz dużo amunicji do strzelby i granatnika, a także opcjonalnie magnum i granaty. Oprócz tego zaopatrz się w co najmniej 2 silne lekarstwa (np. spray leczniczy).
Wejdź do dużego magazynu. Przejdź kawałek po balkoniku i obróć się w prawo. Nicholai będzie stał w niedostępnym chwilowo górnym pomieszczeniu monitoringu Surveillance Room.
Przywróć dostawy prądu do windy (Restore power to the elevator)

Zeskocz na niższy poziom i wyrusz w stronę małej windy. Użycie jej zakończy się niepowodzeniem - Nicholai wyłączy dostawy prądu do magazynu. Twoim zadaniem będzie odnalezienie w ciemnym magazynie 3 bezpieczników (Fuses) i umieszczenie ich w skrzynce zlokalizowanej obok nieaktywnej windy.

Na powyższej mapie znajdziesz informacje o lokalizacji bezpieczników i rekomendowanej trasie docierania do nich. Oto dokładny opis oznaczeń z naszej mapy:
- Punkty 1, 2 i 3 to bezpieczniki Fuses, które Jill musi pozyskać. Pokazana przez nas trasa jest najkrótsza, ale możesz oczywiście wybrać inną.
- Punkt 4 to skrzynka, do której trzeba dostarczyć bezpieczniki 1-3. Dopiero wtedy można będzie uaktywnić północną windę.
- Czerwonym kolorem oznaczyliśmy trasę podróży od miejsca rozpoczęcia zagadki do bezpiecznika 1.
- Pomarańczowym kolorem oznaczyliśmy trasę podróży od bezpiecznika 1 do bezpiecznika 2.
- Niebieskim kolorem oznaczyliśmy trasę podróży od bezpiecznika 2 do bezpiecznika 3.
- Zielonym kolorem oznaczyliśmy trasę podróży od bezpiecznika 3 do skrzynki na bezpieczniki (punkt 4). Należy umieścić w niej bezpieczniki 1-3, by móc przywrócić dostawy prądu.

Wyjdź z wyłączonej windy i pobiegnij trochę w prawo. Użyj przełącznika żeby sprowadzić na dół tutejszą windę.

Pojawi się pierwszy zombiak Pale Head - to znacznie bardziej wytrzymałe odmiany zombie, które na dodatek są w stanie regenerować się jeśli pozostawisz je w spokoju. Jeśli tego typu zombiak ewidentnie przeszkadza ci w przejściu dalej, to do atakowania go używaj magnum, granatnika lub strzelby. Atakuj też zawsze do momentu ostatecznego pokonania potwora.
Pierwszego zombiaka możesz na szczęście łatwo ominąć i przebiec do windy. Szybko aktywuj ją żeby wysunęły się blokady i żeby w pojedynkę dotrzeć na wyższy poziom magazynu.

Pierwszy bezpiecznik znajduje się na wprost od ciebie.
Uwaga - Każdy bezpiecznik wymaga 1 wolnego slotu w inwentarzu. W musicie musisz więc wygospodarować 3 wolne sloty.

Obróć się w lewo i skorzystaj z drabiny. Przygotuj sobie dobrą broń - najlepiej granatnik lub strzelbę.
Nie próbuj korzystać z korytarzy po lewej stronie, bo przy każdym z nich dojdzie do małej eksplozji i nie będziesz mógł tamtędy przejść. Idź prosto, przy czym spodziewaj się pojawienia 2 zombie-psów. Każdego nieumarłego psa najlepiej potraktować szybkim strzałem z granatnika lub strzelby żeby nie miał szans dopaść Jill i powalić jej na ziemię.

Idź dalej prosto. Szybko powal na ziemię pojedynczego "zwykłego" zombiaka (np. strzałem ze strzelby). Zainteresuj się pokazanym na obrazku wąskim przejściem - Jill musi się w tym miejscu przecisnąć.

Kieruj się w stronę schodów. Po tym jak po nich wyjdziesz na górę skręć w prawo i przebiegnij po podniesionej windzie (nie musisz wchodzić w interakcję z jej mechanizmem).
Musisz dotrzeć do pokazanego na obrazku panelu sterowania windą. Użyj go żeby doprowadzić do sprowadzenia windy na górny poziom.

Przebiegnij po nowo podniesionej windzie i dotrzyj do pobliskiej drabiny. Zejdź po niej na najniższy poziom.
Skręć w prawo. Eksplodują drzwi kontenera, z którego wyjdzie grupa zwykłych zombiaków. Do ich szybkiego powalenia polecamy użyć granatnika. Na prawo od otwartego kontenera znajdziesz drugi bezpiecznik.

Musisz teraz zawrócić i powrócić aż na wschodni kraniec magazynu gdzie wcześniej korzystałeś ze schodów. Uważaj na ropuchę, która wyjdzie z kolejnego eksplodującego kontenera. Zaatakuj ją np. granatnikiem. Nie trać czasu na jej dobicie, tylko szybko wykorzystaj okazję do wdrapania się po drabinie.
Po powrocie w okolice schodów zainteresuj się pokazanymi na obrazku zielonymi drzwiami. Prowadzą one do małego wschodniego pomieszczenia.

W pomieszczeniu przebywają 3 zombiaki i jest wśród nich Pale Head. Bardzo wskazane jest użycie granatnika lub magnum do szybkiego zabicia wszystkich 3 potworów. Nie pozostawiaj bestii Pale Head żywej, bo będziesz musiał tu wkrótce powrócić. Wybierz lewe drzwi, które doprowadzą cię do drabiny.

Po zejściu po drabinie ponownie przygotuj ciężki sprzęt - Jill zaatakuje Hunter. Postaraj się szybko zabić tego potwora. Po tym jak bestia zginie wyrusz prosto do miejsca gdzie znajduje się trzeci bezpiecznik.

Obróć się o 180 stopni, powróć do drabiny i ponownie wejdź do pomieszczenia, w którym przebywały 3 zombiaki. Otwórz zamek w lewych drzwiach, co pozwoli powrócić Jill do pokoju z maszyną do pisania. Jeśli chcesz możesz ponownie zapisać grę.

Powtórz teraz kroki z samego początku wizyty w magazynie, a więc dotrzyj do miejsca z brakującą balustradą i zeskocz na niższy poziom.
Musisz uważać na zombiaka Pale Head i na zombiaki z pasożytami na głowach. Dla przypomnienia te drugie są również w stanie atakować mackami na odległość. W walce w zwarciu pasożyt może się natomiast przyczepić do głowy Jill i próbować ją w ten sposób zabić. Nie musisz ostatecznie zabić wszystkich zombiaków. Użyj granatnika, strzelby lub magnum żeby jak najwięcej z nich powalić na ziemię.

Pobiegnij w stronę windy - skrzynka jest na lewo od niej. Umieść z niej po kolei wszystkie 3 bezpieczniki z inwentarza.
Ponownie wejdź w interakcję z windą. Powrócą dostawy prądu i zagadka zostanie ukończona.
Rozwiązanie zagadki z przywróceniem dostaw prądu w czasie krótszym niż 5 minut nagradzane jest trofeum Electric Slide.
Jeśli jesteś mocno osłabiony, to nie musisz za wszelką cenę badać magazynu. Możesz od razu użyć windy żeby przenieść się do pokoju monitoringu. Wiedz jednak, że w magazynie są znajdźka i dużo zapasów.
Ścigaj Nicholaia (Pursue Nicholai)

Skorzystaj z uruchomionej windy żeby przenieść się do pomieszczenia monitoringu Surveillance Room. Znajdziesz tu m.in. maszynę do pisania, ulepszenie dla pistoletu magnum oraz różnorakie zapasy. Zbadaj centralny komputer, przy którym stał Nicholai.
Odczytaj treść dziennika i pogadaj z Tyrellem.
Zdobądź szczepionkę (Get the vaccine)

Skorzystaj z przejścia znajdującego się na przeciwległym końcu pomieszczenia monitoringu Surveillance Room. Po krótkiej przechadzce załączy się cut-scenka z nowego spotkania z Nemesisem. Dobrą wiadomością jest to, że nie musisz już teraz walczyć z Nemesisem. Jill zdoła mu chwilowo uciec podczas wyświetlania scenki przerywnikowej. Bohaterka trafi do Gniazda 2 - NEST 2. Zdobędziesz trofeum The Pursuer.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
