Resident Evil 3: Zamek elektroniczny - jak otwierać?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake znajdziesz informacje jak rozbrajać elektroniczne zamki w grze. Przygotowaliśmy wyjaśnienia jak otwierać elektroniczne zamki z różnych kategorii i z różnych lokacji - kanałów, komisariatu policji, szpitala i Gniazda. Każdy z nich wymaga dysponowania innym przedmiotem w inwentarzu sterowanej postaci.
- Elektroniczne zamki w kanałach - Sewers
- Elektroniczne zamki na posterunku policji - Police Station
- Elektroniczne zamki w szpitalu - Hospital
- Elektroniczny zamek w Gnieździe 2 - NEST 2
Elektroniczne zamki w kanałach - Sewers

Przykład elektronicznego zamka prezentuje dołączony obrazek - znajdują się one przy niektórych drzwiach.


Zestaw baterii Battery Pack możesz znaleźć w laboratorium znajdującym się w zachodniej części kanałów.
Ważną cechą baterii z kanałów jest to, że drzwi są otwierane tylko na czas włożenia baterii do zamka. Musisz więc załatwić wszystkie sprawy w pomieszczeniu, które było zamknięte lub odblokować inną ścieżkę żeby wyjęcie baterii i ponowne zamknięcie się drzwi nie było problemem.
Elektroniczne zamki na posterunku policji - Police Station

Przykład elektronicznego zamka prezentuje dołączony obrazek - są one przymocowane do niektórych pojemników z lootem.


Do otwierania pojemników będzie ci potrzebny identyfikator policjanta ID Card. Możesz go bardzo łatwo zdobyć - po dotarciu po raz pierwszy w pobliże komisariatu policji zastrzel Brada, który po ugryzieniu przemienił się w zombiaka. Przeszukaj jego zwłoki żeby znaleźć przy nich identyfikator. Będzie on pasował do wszystkich zamkniętych skrzynek.
Elektroniczne zamki w szpitalu - Hospital

Przykład elektronicznego zamka prezentuje dołączony obrazek - znajdują się one przy niektórych zamkniętych drzwiach.


Do otwierania elektronicznie zabezpieczonych drzwi potrzebny ci będzie identyfikator personelu medycznego Hospital ID Card. Można go znaleźć w szatni przylegającej do pokazanego na obrazkach pomieszczenia Staff Room na piętrze 2F. Szatnia jest niestety zamknięta i musisz najpierw dotrzeć na dziedziniec Courtyard na poziomie 1F i znaleźć tam klucz.
Elektroniczny zamek w Gnieździe 2 - NEST 2

W tajnym laboratorium Umbrelli znajdziesz tylko jedne zamknięte drzwi i pokazuje je obrazek.

Dotrzyj do pomieszczenia laboratoryjnego na poziomie 2F i wejdź w interakcję z pokazanym na obrazku komputerem, dzięki czemu zdobędziesz pendrive Flash Drive. Powróć z nim do zamkniętych drzwi. Pendrive musi zostać na stałe umieszczony w elektronicznym zamku, ale nie będzie ci on już później potrzebny.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Poradnik do gry
- Resident Evil 3: FAQ
- Resident Evil 3: Resident Evil 2 - czy muszę wcześniej zagrać?
- Resident Evil 3: Strój postaci - jak zmienić?
- Resident Evil 3: Zapisywanie i wczytywanie gry - jak działa?
- Resident Evil 3: Kłódka - jak otworzyć?
- Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć?
- Resident Evil 3: Sejf - jak otworzyć?
- Resident Evil 3: Zamek elektroniczny - jak otwierać?
- Resident Evil 3: Pojemność inwentarza - jak zwiększyć?
- Resident Evil 3: Ranga S - jak zdobyć?
- Resident Evil 3: Pasożyt - jak się go pozbyć?
- Resident Evil 3: Horda zombie - jak pokonać?
- Resident Evil 3: Headshoty i zombie - jak trafiać?
- Resident Evil 3: Niepotrzebne rzeczy - co z nimi robić?
- Resident Evil 3: Unik - jak wykonać?
- Resident Evil 3: Mapa, kolory - co oznaczają?
- Resident Evil 3: Bonusy - jak odblokowywać?
- Resident Evil 3: FAQ
- Resident Evil 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
