Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia pierwszej wizyty na stacji metra Redstone Street Station. Jill dotrze na stację wraz z Carlosem gdzie czeka ją pierwsze spotkanie z Mikhailem. Stacja jest też pierwszą lokacją, po której można się swobodniej rozejrzeć i pozbierać różnoraki loot.

Podążaj za Carlosem (Go with Carlos)

Rozpocznij przemarsz przez stację Redsone Street Station - nie będzie tu żadnych zombiaków - Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Rozpocznij przemarsz przez stację Redsone Street Station - nie będzie tu żadnych zombiaków. Dotrzyj na stację metra gdzie ząłaczy się cut-scenka z pierwszego spotkania z Mikhailem.

Dostań się na powierzchnię (Get Above Ground)

Wyjdź bocznymi drzwiami z wagonu - Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Wyjdź bocznymi drzwiami z wagonu. Począwszy od tego miejsca możesz odnajdywać znajdźki oraz loot. Zwróć szczególną uwagę na dokumenty wyjaśniające jak działa wytwarzanie silniejszych ziół oraz amunicji. W okolicy znajdziesz zioła oraz proch strzelniczy pozwalające na przetestowanie mechaniki craftingu. Po drodze miniesz też zamknięta skrzynkę (potrzebny będzie do nicej wytrych) oraz duży zegar. Powiązana jest z nim opcjonalna zagadka, którą opisaliśmy na osobnej stronie Zagadka z zegarem w metrze - jak rozwiązać?.

W pomieszczeniu Subway Ticket Gate stacji znajdziesz też pierwszą maszynę do pisania i pierwszą skrzynię na przedmioty. Możesz sejwować bez ograniczeń. Skrzynia przydaje się z kolei do odkładania niepotrzebnych rzeczy. Przeciśnij się pod częściowo podniesioną bramą żeby opuścić stację (będziesz mógł w razie potrzeby do niej swobodnie powracać).

Podobało się?

0

Resident Evil 3

3 kwietnia 2020

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-04-03
22:52

ZglenQa Legionista

Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.

Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.

Komentarz: ZglenQa
2020-04-04
08:35

XboxOneS Konsul

XboxOneS

Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.

Komentarz: XboxOneS
2020-04-04
08:37

Stranger. Senator

Stranger.

Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)

Komentarz: Stranger.
2020-04-04
10:39

burza82 Pretorianin

A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0

Komentarz: burza82
2020-04-04
13:23

Vikt@ria Pretorianin

Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?

Komentarz: Vikt@ria
2020-04-11
14:03

Metaverse Senator

Metaverse

Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/

Komentarz: Metaverse
2020-05-04
12:43

BORUJA Junior

nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte

Komentarz: BORUJA
2021-06-06
12:36

Gvynbleid Junior

W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek

Komentarz: Gvynbleid
2021-06-06
12:38

Gvynbleid Junior

Zwracam honor, jednak jest

Komentarz: Gvynbleid

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl