Resident Evil 3: Strój postaci - jak zmienić?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil 3 Remake wyjaśniamy w jaki sposób zmieniać stroje bohaterów. Chodzi tu o wyłącznie o modyfikacje o charakterze kosmetycznym, gdyż alternatywne elementy ubioru nie mogą obdarzyć grywalnych postaci unikalnymi umiejętnościami.


Strój postaci możesz zmienić po ukończeniu gry po raz pierwszy. W menu Story pojawi się nowa pozycja Costumes. Oddzielnie wybiera się w niej nowy ubiór dla Jill i Carlosa.

Są dwa główne sposoby pozyskania nowych strojów:
- Jeżeli złożyłeś zamówienie przedpremierowe na grę, to uzyskasz dostęp do DLC z klasycznymi strojami postaci, tzn. inspirowanymi pierwotnym wydaniem gry Resident Evil 3 Nemesis z 1999 roku. Nie jest wykluczone, że w przyszłości stroje te zostaną udostępnione wszystkim graczom do zakupu.
- Możesz kupować stroje w sklepie Shop. Wiąże się to z koniecznością wydawania punktów otrzymywanych dzięki przechodzeniu gry (każde nowe przejście pozwala zdobyć więcej punktów).

Po wybraniu bohatera, którego wygląd chcesz zmienić, możesz wybrać strój z listy posiadanych.

Aktywowany strój będzie od tego momentu widoczny w grze.
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Poradnik do gry
- Resident Evil 3: FAQ
- Resident Evil 3: Resident Evil 2 - czy muszę wcześniej zagrać?
- Resident Evil 3: Strój postaci - jak zmienić?
- Resident Evil 3: Zapisywanie i wczytywanie gry - jak działa?
- Resident Evil 3: Kłódka - jak otworzyć?
- Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć?
- Resident Evil 3: Sejf - jak otworzyć?
- Resident Evil 3: Zamek elektroniczny - jak otwierać?
- Resident Evil 3: Pojemność inwentarza - jak zwiększyć?
- Resident Evil 3: Ranga S - jak zdobyć?
- Resident Evil 3: Pasożyt - jak się go pozbyć?
- Resident Evil 3: Horda zombie - jak pokonać?
- Resident Evil 3: Headshoty i zombie - jak trafiać?
- Resident Evil 3: Niepotrzebne rzeczy - co z nimi robić?
- Resident Evil 3: Unik - jak wykonać?
- Resident Evil 3: Mapa, kolory - co oznaczają?
- Resident Evil 3: Bonusy - jak odblokowywać?
- Resident Evil 3: FAQ
- Resident Evil 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Punkty otrzymuje się za zaliczanie wyzwań. Część z nich ma identyczne wymagania do trofeów, część inne. Opisaliśmy to tu - https://www.gry-online.pl/poradniki/resident-evil-3/&PART=86
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
To ciekawe, ja testowałem to m.in. w sklepie z pączkami i Nemesis grzecznie czekał na zewnątrz nawet jak ustawiłem się w przejściu.
To prawda nemesis wchodzi do jednego z safe roomów, jest to ten w warsztacie samochodowym.
A co do wyrzucanych przez niego paczek, to pierwszą można zdobyć gdy po raz pierwszy pojawia się w normalnej rozrywce , jest to powiększony magazynek, i po raz drugi gdy wracam po rozwiązaniu banalnie prostej łamigłówki w stacji metra.
Po otworzeniu drzwi z cukierni odpala się z nim cutscenka, to moment w którym musimy powalić go ponownie by uzyskać tłumik do pistoletu.
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
