Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia z pierwszej wizyty w śródmieściu Raccoon City - Downtown. Jest to jeden z największych obszarów w grze. Jill na początek zmuszona zostanie do dotarcia do podstacji celem przywrócenia dostaw prądu. Poniższa solucja prezentuje optymalną trasę podróży przez centrum Raccoon City.
Nasza solucja skupia się wyłącznie na opisaniu kroków wymaganych do awansowania w głównej fabule. Jeśli interesuje cię opcjonalna eksploracja, to zajrzyj m.in. do rozdziału Sekrety w naszym poradniku. Opisaliśmy tam znajdźki do odnalezienia w lokacji Downtown.
Przywróć dostawy prądu w podstacji (Reactivate Power at the Substation)

Uważaj na pierwszego zombiaka z dzielnicy Downtown, który pojawi się na wprost od Jill. Możesz próbować przebiec obok niego, ale bezpieczniej będzie się z nim rozprawić. Główna ulica jest zatarasowana i musisz wybrać boczną alejkę. Zabierz po drodze amunicję i przygotuj się na starcie z dwoma kolejnymi zombiakami. Jeśli masz problemy z ich namierzaniem, to wycofaj się trochę i zaczekaj aż wyjdą z cienia.
Po tym jak powrócisz na główną ulicę udaj się prosto. Zbadaj prawą alejkę na prawym końcu głównej ulicy. Dowiesz się o konieczności dostarczenia węża do hydrantu po to żeby ugasić pożar.

Odwróć się i powróć na główną ulicę. Wykonaj kilka kroków do przodu - prawy płot zawali się i wydostanie się grupa zombiaków. Wycofaj się i wyceluj w czerwoną beczkę. Ostrzelaj ją, gdy znajdą się obok niej potwory. Eksplozja powinna zabić wszystkie potwory.
Schody po prawej stronie prowadzą w stronę sklepu z pączkami Donut Shop. W okolicy tej przebywa grupa zombiaków. Możesz je po kolei eliminować (pamiętaj o pomaganiu sobie nożem żeby dobijać przewrócone zombiaki) lub starać się przebiec pomiędzy nimi slalomem.

W sklepie Donut Shop warto odwiedzić tylne pomieszczenie - kuchnię Kitchen. Znajdziesz tam nową maszynę do pisania i skrzynię na przedmioty.
Pudełko Fancy Box odnalezione w kuchni powiązane jest z zagadką z zegarem ze stacji metra - jej opis jest na stronie Zagadka z zegarem w metrze - jak rozwiązać?.
Wybierz tylne wyjście z budynku i kieruj się na północ. Nowe zombiaki również możesz zabić jednym strzałem w czerwoną beczkę. Celem podróży jest zlokalizowany po lewej stronie budynek Kite Bros Railway.

Wewnątrz budynku Subway Office pozbądź się zombiaka. Najważniejsze znalezisko to leżący na korytarzu wąż strażacki Fire Hose - będzie ci on potrzebny go ugaszenia pożaru.
Korzystając z okazji zajrzyj też do pomieszczenia kontrolnego (trzeba tu powrócić już po przywróceniu dostaw prądu) oraz do biura. Zwróć uwagę na gablotę ze strzelbą M3 Shotgun - po strzelbę będziesz mógł wrócić się już za niedługo, po zdobyciu obcęg potrzebnych do przecięcia łańcucha.

Musisz teraz wrócić się do obszaru, w którym szaleje pożar. Dla przypomnienia to wschodnia alejka przy głównej ulicy. Wejdź w interakcję z hydrantem i zamontuj na nim zdobyty niedawno wąż strażacki. Jill ugasi pożar i odblokuje przejście do garażu Garage.
Po znalezieniu się w garażu znajdziesz m.in. maszynę do pisania oraz obcęgi Bolt Cutters. Z obcęgami warto wrócić się do budynku Kite Bros Railway i otworzyć gablotę ze strzelbą. W celu posunięcia fabuły do przodu użyj obcęg na bocznych drzwiach. W drugim pomieszczeniu garażu obejrzyj cut-scenkę z zastrzelenia rannego najemnika.
Obcęg możesz też użyć do przecięcia wszystkich innych łańcuchów, które odnalazłeś przed dotarciem do garażu. Zajrzyj do rozdziału Sekrety w naszym poradniku.

Skorzystaj z tylnego wyjścia z garażu żeby dotrzeć do bocznych alejek. Uważaj na zombie-psy, które pojawią się za rogiem. W zatrzymaniu psów może pomóc ci oddanie strzału w lewy generator, dzięki czemu porażone zostaną prądem. Możesz też użyć strzelby żeby szybciej się ich pozbyć. Staraj się unikać sytuacji, w których zombie pies wskoczy na Jill i ją pogryzie.
Wybierz alejkę, którą "pilnowały" zombie psy. Doprowadzi cię ona do podstacji Subway Power Substation.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
