Resident Evil 3: Zagadka z przywróceniem metra do sieci
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil 3 Remake znajdziesz dokładne rozwiązanie zagadki z uruchomieniem metra. Dowiesz się jak przywrócić wagony metra do sieci i jak poprawnie dokonać połączenia na ekranie sieci linii metra. Zaliczenie tej zagadki jest obowiązkowe po to żeby móc awansować do kolejnej części gry.

Rozwiązaniem opisywanej zagadki musisz zająć się niedługo po uruchomieniu generatorów (w czym przeszkadzły Jill pająki) oraz po ucieknięciu Nemesisowi. Bohaterka musi powrócić do budynku Kite Bros Railway w regionie Downtown.

Zagadkę zalicza się w pomieszczeniu kontrolnym pokazanym na powyższym obrazku. Podejdź do centralnego panelu kontrolnego Control Panel i wejdź w interakcję z nim.

Twoim zadaniem jest manipulowanie pokrętłami znajdującymi się po lewej stronie ekranu. Musisz poprawnie wybierać skróty nazw stacji oraz numery stacji.
Rozwiązanie zagadki pokazuje powyższy obrazek. Prawidłowe wartości to:
- RE - 01 (skrót od Redstone Street)
- FA - 02 (skrót od Faust Avenue)
- RA - 03 (skrót od Raccoon Central Station)
- SA - 02 (skrót od Saint Michael's Clock Tower)
- FO - 01 (skrót od Fox Park Station)
Po poprawnym ustawieniu wszystkich stacji wciśnij przycisk ENTER.

Jeżeli poprawnie wybrałeś stacje i ich numery, to załączy się nowa rozmowa i będziesz mógł wyruszyć w stronę stacji metra gdzie przebywają Mikhail i Carlos.
0
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
