Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia z drugiej wizyty w śródmieściu Raccoon City - Downtown. Jill powróci do centralnego obszaru Raccoon City po przywróceniu dostaw prądu dzięki odwiedzeniu podstacji. W przemieszczaniu się po mieście bohaterce będzie przeszkadzał Nemesis i nasza solucja uwzględnia podpowiedzi jak unikać ataków Nemesisa. Jill musi przywrócić działanie pociągów.
Podłącz pociągi do sieci w biurze metra

Nie zapomnij zapisać gry i dozbroić się zanim zdecydujesz się na opuszczenie budynku Subway Power Substation. Niedługo po skorzystaniu z bramki i powrocie do regionu Downtown przez jedną ze ścian powinien przebić się Nemesis. Będzie on aktywnie przeszkadzał bohaterce w dotarciu do budynku Kite Bros Railway.

Oto kilka ogólnych podpowiedzi jak zachować się po pojawieniu Nemesisa:
- Nemesisa nie możesz ostatecznie pokonać, a co najwyżej spowolnić. Niestety Nemesis może łatwo doganiać uciekającą Jill, która stara się unikać konfrontacji i w rezultacie warto rozważyć użycie strzelby lub granatu odłamkowego do chwilowego osłabienia Nemesisa, tzn. na zmuszenie go do uklęknięcia. Przez pewien czas nie będzie on wtedy dalej ścigał Jill.
- Unikaj ataków wręcz Nemesisa pozostając w bezpiecznej odległości i w razie potrzeby wykonując uniki.
- Nemesis może chwytać Jill mackami. Jeżeli zostaniesz przyciągnięty, to od razu po wstaniu z ziemi zadbaj o oddalenie się od bossa żeby nie narazić Jill na atak wręcz ze strony mutanta.
- Osłabiony Nemesis możesz "wyrzucić" walizkę. Koniecznie zabieraj ze sobą tego typu przedmioty, bo zawierają one wartościowy loot. W pierwszej zabranej walizce powinno znajdować się ulepszenie broni
- W trakcie ucieczki przed Nemesisem mogą pojawiać się nowe zombiaki. Spodziewaj się napotykania potworów nawet w tych lokacjach, które wcześniej "oczyściłeś". Jeśli nie chcesz ryzykować tego, że Nemesis dogoni Jill atakuj i powalaj na ziemię tylko te zombiaki, które przeszkadzają w ucieczce i których nie można łatwo wyminąć.
Komplet informacji na temat Nemesisa znajdziesz na osobnej stronie naszego poradnika - Nemesis - główny antagonista.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Punkty otrzymuje się za zaliczanie wyzwań. Część z nich ma identyczne wymagania do trofeów, część inne. Opisaliśmy to tu - https://www.gry-online.pl/poradniki/resident-evil-3/&PART=86
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
To ciekawe, ja testowałem to m.in. w sklepie z pączkami i Nemesis grzecznie czekał na zewnątrz nawet jak ustawiłem się w przejściu.
To prawda nemesis wchodzi do jednego z safe roomów, jest to ten w warsztacie samochodowym.
A co do wyrzucanych przez niego paczek, to pierwszą można zdobyć gdy po raz pierwszy pojawia się w normalnej rozrywce , jest to powiększony magazynek, i po raz drugi gdy wracam po rozwiązaniu banalnie prostej łamigłówki w stacji metra.
Po otworzeniu drzwi z cukierni odpala się z nim cutscenka, to moment w którym musimy powalić go ponownie by uzyskać tłumik do pistoletu.
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
