Resident Evil 3: Podziemny magazyn sekrety, znajdźki
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil 3 Remake zamieściliśmy informacje gdzie znaleźć sekrety / znajdźki w lokacji Underground Storage. Mowa tu o podziemnym bunkrze, który ukryty został pod szpitalem Spencer Memorial Hospital i który bada się grając Jill.
- Jak dostać się do Underground Storage?
- Elevator Notice
- Torba - Hip Pouch
- Employee Memo
- Figurka
- Shell Holder Shotgun
- Unfinished Activity Log
- Extended Barrel MAG
Jak dostać się do Underground Storage?

Po dotarciu do szpitala Hospital musisz wykonać Carlosem wszystkie czynności, które pozwolą Jill powrócić do pełni sił. Pozwoli ci to przejąć nad nią kontrolę i użyć wytrycha Jill do otwarcia drzwi prowadzących do niezbadanej wcześniej wschodniej części placówki. Liniowa ścieżka doprowadzi bohaterkę do podziemnego schronu Underground Storage.
Elevator Notice

Notatka jest w biurze Office, czyli pierwszym pomieszczeniu odwiedzanym po dotarciu do podziemnego bunkra. W tym samym pomieszczeniu odnajduje się też m.in. torbę na biodro (powiększenie inwentarza) i maszynę do pisania.
Torba - Hip Pouch

Torba jest w tym samym pomieszczeniu Office w podziemnym bunkrze.
Employee Memo


Notatka jest w małym pomieszczeniu sąsiadującym z wielkim magazynem i biurem Office w Underground Storage, w którym rozwiązuje się zagadkę z odnalezieniem 3 bezpieczników i umieszczeniem ich w skrzynce. Jill musi przejść przez to pomieszczenie podczas rozwiązywania zagadki - przebywają tu 3 zombiaki. Nie możesz od razu szukać znajdźki. Możesz się po nią wrócić dopiero po przywróceniu dostaw prądu do magazynu.
Figurka


Figurkę odnajduje się w dużym magazynie bunkra Underground Storage gdzie rozwiązywałeś zagadkę z odnalezieniem 3 bezpieczników. Musisz zbadać wschodnią część magazynu, a konkretnie obszar gdzie Jill musiała przecisnąć się pomiędzy metalowymi konstrukcjami. Znajdźka leży na jednej z półek.
Shell Holder Shotgun


Ulepszenie strzelby znajduje się w dużym magazynie bunkra Underground Storage gdzie rozwiązywałeś zagadkę z odnalezieniem 3 bezpieczników. Musisz zbadać południowo-wschodnią część magazynu i użyć dźwigni do opuszczenia na dół jednej z wind. Odblokuje ci to dostęp do pokazanej na obrazku skrzynki z ulepszeniem.
Unfinished Activity Log

Dziennik możesz odczytać z komputera znajdującego się w pomieszczeniu monitoringu Surveillance Room, czyli tym, w którym w momencie przybycia po raz pierwszy do magazynu przebywał Nicholai.
Extended Barrel MAG

Ulepszenie Extended Barrel dla pistoletu magnum znajduje się w skrzyni w pomieszczeniu monitoringu Surveillance Room.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Sekrety i znajdźki
- Resident Evil 3: Lista sekretów
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Stacja metra Redstone sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Śródmieście sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Biuro stacji metra sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Podstacja sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Kanały sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Komisariat policji sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Tunele metra sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Plac przy wieży zegarowej sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Szpital sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Podziemny magazyn sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: NEST 2 sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Sekrety i znajdźki
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
