Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia Gniazda 2 - NEST 2. Jest to finałowa lokacja gry bedąca tajnym podziemnym laboratorium korporacji Umbrelli. Nadrzędnym celem wizyty Jill w Gnieździe będzie chęć pozyskania szczepionki na wirusa T. W trakcie eksploracji GNIAZDA 2 trzeba będzie m.in. rozwiązać małą zagadkę dotyczącą wytworzenia gotowej szczepionki.
Zdobądź szczepionkę (Get the vaccine)

Przejdź przez niebieski skaner w pokoju sterylizacyjnym Sterilization Room i wkrocz do właściwej części placówki Umbrelli. Skieruj się do najbardziej wysuniętego na południe składziku Storage. Znajdziesz tu przede wszystkim maszynę do pisania, jak również zapasy i dokument z mapą Gniazda NEST 2 Map.

Wyjdź ze składziku i skorzystaj z lewych schodów prowadzących na poziom 2F. Dotrzyj do dużego pomieszczenia laboratoryjnego, w którym znajduje się urządzenie do wytwarzania szczepionki. Nie możesz go chwilowo użyć, bo musisz pozyskać specjalną fiolkę. To początek tutejszej mini-zagadki i podpowiedź do jej rozwiązania zawiera odnaleziony w pobliżu dokument.
W tym samym pomieszczeniu znajdziesz aktywny komputer. Wejście z nim w interakcę pozwoli ci zdobyć pendrive Flash Drive.

Z pendrivem powróc na poziom 1F i użyj go na zamku elektronicznym przy mijanych wcześniej zamkniętych drzwiach.
Uważaj na liczne zombiaki Pale Heads z nowego pomieszczenia. Z racji na liczne wiszące obiekty w tym pomieszczeniu trudno będzie je niestety wymijać. Lepszym pomysłem jest pozbycie się ich wszystkich - polecamy używać strzelby lub granatnika i nie przerywać ataków aż do momentu ostatecznego pokonania każdego potwora Pale Head. W przeciwnym razie zombiaki te mogą się zregenerować i zużyjesz tylko niepotrzebnie amunicję.

Jill musi znaleźć dwie fiolki znajdujące się w różnych pomieszczeniach Gniazda 2. Możesz do nich docierać w dowolnej kolejności.
W celu dotarcia do pierwszej fiolki wybierz boczne schody prowadzące na poziom 2F. Na drugim piętrze znajdziesz laboratorium Lab 1. Zabij pojedynczego zombiaka i wejdź w interakcję z panelem z powyższego obrazka - zdobędziesz fiolkę Culture Sample.

Powróć do pomieszczenia na poziomie 1F. W celu dotarcia do drugiej fiolki udaj się do drzwi znajdujących się w północno-zachodnim narożniku pomieszczenia. Zejdź na poziom B1 i podejdź do wielkich drzwi. Dowiesz się o konieczności przepchnięcia czerwonego źródła energii - przytrzymaj przycisk interakcji i zaczekaj aż zbiornik zmieni swój kolor z czerwonego na niebieski.
Otwórz duże drzwi prowadzące do sali z potworami trzymanymi w kapsułach. Dotrzyj do windy podróżującej na poziom 2F.

Celem podróży jest laboratorium Incubation Lab na poziomie 2F. Uważaj na zombiaki, które wyjdą z tego pomieszczenia po tym jak do niego dostatecznie zbliżysz. Będą wśród nich kreatury z pasożytami na głowach - pamiętaj o atakowaniu ich z jak największej odległości i o celowaniu w miarę możliwości w pasożyty.
Po wejściu do Incubation Lab zabij kolejnego zombiaka i wysuń szufladę z powyższego obrazka - zdobędziesz fiolkę Liquid-filled Test Tube.

Musisz teraz wyruszyć w drogę powrotną do pokoju z urządzeniem do wytwarzania szczepionki. Nie śpiesz się po ponownym użyciu windy, bo w pomieszczeniu z kapsułami Jill zaatakują Huntery. Do ich eliminowania najlepiej używać granatnika, magnum lub granatów odłamkowych. Staraj się nie pozwalać im zbliżyć na małą odległość, bo dysponują możliwością zabicia bohaterki jednym udanym atakiem.

Po powrocie do laboratorium z maszyną do produkcji szczepionki otwórz inwentarz i połącz ze sobą obie zdobyte fiolki - zdobędziesz nową fiolkę Vaccine Base.

Użyj fiolki Vaccine Base na maszynie. Ostatnia część zagadki dotyczy wybrania właściwych ustawień dla trzech komór z ekranu. Prawidłowe ustawienie to MID, HIGH, LOW (powyższy obrazek).
W nagrodę za zaliczenie zagadki zdobędziesz szczepionkę Vaccine. Jill niestety nie nacieszy się na długo tym zwycięstwem, bo ponownie pojawi się Nemesis.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
