Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia z trzeciej wizyty w śródmieściu Raccoon City - Downtown. Jill ponownie znajdzie się w centrum miasta po pokonaniu Nemesisa na dachu budynku Demolition Site. Niestety potwór nie będzie długo czekał z kolejnymi atakami i do nękania bohaterki zacznie używać wyrzutni rakiet.
Powróć na stację metra

Rozpocznij eksplorację nowej części śródmieścia Downtown - musisz dotrzeć do wozu strażackiego, wdrapać się na niego i przejść po wysuniętej drabinie pojazdu. W okolicy przebywają nowe zombiaki - możesz je atakować (najlepiej zanim zeskoczysz z drabiny i po tym jak zgromadzą się wokół czerwonej beczki) lub po prostu im uciec.
Kieruj się w stronę sklepu z bronią Gun Shop Kendo. Po wejściu do budynku spotkaj się ze sprzedawcą Kendo. Zabierz ważny przedmiot questowy - klucz Kendo's Gate Key. W sklepie z bronią znajdziesz też m.in. maszynę do pisania, ulepszenie strzelby oraz dużo amunicji i prochu strzelniczego.

Z kluczem wróc się do mijanej bramki, która znajduje się na lewo od sklepu z bronią. Użyj klucza do otwarcia kłódki. Uważaj na "śpiącego" zombiaka niedaleko bramki oraz na kolejnego potwora z pasożytem na głowie - zaatakuj go z większej odległości.
Kolejny zombiak z przyczepionym do niego pasożytem przebywa wewnątrz budynku, przez który trzeba przejść. Zbadanie sypialni na piętrze budynku jest całkowicie opcjonalne - znalazłbyś tam sekret oraz amunicję do granatnika w zamkniętej walizce.
Ucieknij potworowi

Niedługo po wyjściu z budynku Jill zaatakuje Nemesis i będzie on teraz używał wyrzutni rakiet. Podobnie jak w przypadku innych tego typu scen musisz zdecydować się na ucieczkę.
Ucieczka jest bardziej wymagająca, bo Nemesis będzie nieustannie strzelał rakietami w bohaterkę. Pomarańczowy kolor oznacza namierzanie Jill przez Nemesisa, a czerwony kolor gotowość do wystrzelenia pocisku. Staraj się biec slalomem i w razie potrzeby dodatkowo w ostatniej chwili odskakiwać na boki żeby unikać trafiania rakietami. Nie powinny one od razu zabijać bohaterki, ale mogą ją poważnie osłabić.

Musisz uciekać odgórnie narzuconą trasą. Gra nie pozwoli ci skręcić w lewo, tylko zamiast tego trzeba pobiec w stronę odwiedzanej wcześniej podstacji Subway Power Substation. Nemesis rozstawi się z wyrzutnią na dachu jednego z pojazdów - w dalszym ciągu unikaj namierzenia przez czerwoną wiązkę.
W okolicy pojawią się też nowe zwykłe zombiaki. Nie trać czasu na staczanie walk z nimi. Polecamy używać strzelby do szybkiego powalania na ziemię tych zombie, które zagrażają bezpośrednio Jill. Uciekaj do momentu wyświetlania cut-scenki - Nemesis na krótką chwilę odpuści wtedy pościg.

Niektóre kolejne przejścia również będą zablokowane - trzeba uciekać ustaloną trasą. Prowadzi ona przez rusztowanie i dach budynku. Skręć w lewo żeby dotrzeć w pobliże sklepu Donut Shop. Wejście do niego również pali się i nie możesz skorzystać z punktu zapisu stanu gry.
Skręć w stronę lewych schodów. Tuż po wyświetleniu filmu z przetaczającą się wielką głową obróć się o 180 stopni i uciekaj. Musisz uniknąć zmiażdżenia przez wielką głowę. Zaczekaj aż przetoczy się do wejścia do pączkarni i odblokuje przejście.

Wznów ucieczkę w stronę stacji metra Redwood Street Station. Ponownie musisz unikać Nemesisa. Biegaj slalomem żeby nie zostać trafionym rakietą. Nie zbliżaj się też do Nemesisa, bo może on "nabić" Jill na wyrzutnię rakiet i zabić ją w ten sposób bez możliwości wybronienia się przed śmiercią.
Wybierz boczną alejkę. Nie musisz na szczęście dobiec aż do częściowo podniesionej bramy, gdyż odpali się cut-scenka i z pomocą przyjdzie Carlos.
Dotrzyj na peron stacji metra

Ostatnia część tego rozdziału jest już bardzo prosta - biegnij po prostu za Carlosem. Po powrocie na peron gra wyświetli nowy filmik przerywnikowy. Tym razem nie trzeba uciekać Nemesisowi - jest to wyłącznie cut-scenka. Zdobędziesz trofeum Escape from the City.
Awansujesz do kolejnego rozdziału, w którym po raz pierwszy będziesz sterował Carlosem.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
