Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia szpitala Spencer Memorial Hospital grając Jill. Kontrolę nad bohaterką odzyskasz dopiero po tym jak Carlos przyniesie jej szczepionkę i obroni ją przed hordą zombie. Jill przed wyruszeniem w dalszą drogę może m.in. odnaleźć potężny pistolet magnum.
- Wyjdź z sali dla chorych (Leave the sickroom)
- Dotrzyj do podziemnej placówki (Head to the underground facility)
Wyjdź z sali dla chorych (Leave the sickroom)

Rozpoczynasz w pomieszczeniu Makeshift Sickroom, czyli tym samym, w którym Jill leżała na łóżku w oczekiwaniu na szczepionkę. Na stole leży nowy pistolet - G18 Handgun Burst Model. Jego unikalną cechą jest to, że strzela seriami 3 pocisków. Możesz sam zadecydować jakiej broni chcesz używać - pistolet G19 jest lepszym rozwiązaniem jeśli masz mało amunicji do pistoletu, a G18 jeśli masz sporo amunicji w zapasie.
Dotrzyj do podziemnej placówki (Head to the underground facility)

Po wkroczeniu do Lobby Jill porozmawia z Tyrellem i będziesz mógł wznowić poruszanie się po szpitalu. Przypominamy, że Jill dysponuje wytrychem Lock Pick - pozwoli ci on na otwarcie wszystkich obiektów zamkniętych na kłódkę, które odnajdywałeś grając Carlosem.
Jill może także odnaleźć pistolet magnum, który był niedostępny dla Carlosa. W celu zdobycia tej broni wyrusz w stronę pokazanego na powyższym obrazku dziedzińca Courtyard. Obejdź go na parterze i skorzystaj z zachodniej klatki schodowej żeby dotrzeć na wyższe piętro 2F szpitala.

Zainteresuj się zaznaczonym na obrazku południowo-zachodnim narożnikiem dziedzińca.


Dotrzyj do zawalonego przejścia - Jill może się tu przeczołgać.

Przeczołganie się pozwoli ci dotrzeć do miejsca przeskoczenia przez balustradę, które było niedostępne dla Carlosa.

Po wylądowaniu na dolnym poziomie dziedzińca wystarczy zlokalizować skrzynkę z pistoletem Magnum .44 AE Lightning Hawk.
W miarę możliwości nie używaj magnum do atakowania zwykłych potworów. Trudno o amunicję do tej broni i magnum najbardziej przyda się do zabijania Hunterów oraz do atakowania Nemesisa w jednym z późniejszych obowiązkowych pojedynków z bossem.


W celu kontynuowania głównej fabuły dotrzyj do zamkniętych na kłódkę drzwi na północ od Lobby. Do ich otwarcia użyj wytrycha i wyrusz na wschód.
Po drodze nie spotkasz chwilowo żadnych zombiaków. Dotrzesz do wielkiej hali z zaparkowanymi pojazdami. Udaj się do dużej windy i pociągnij za dźwignię. Zostaniesz przetransportowany do podziemnego bunkra Underground Storage.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill i ucieczka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Stacja metra solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podstacja solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - druga wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Kanały solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Śródmieście - trzecia wizyta solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Komisariat policji solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Tunele metra, plac wieży zegarowej solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Carlos solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Podziemny bunkier solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Finał, Nemesis solucja, opis przejścia
- Resident Evil 3: Solucja
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
