Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia szpitala Spencer Memorial Hospital grając Jill. Kontrolę nad bohaterką odzyskasz dopiero po tym jak Carlos przyniesie jej szczepionkę i obroni ją przed hordą zombie. Jill przed wyruszeniem w dalszą drogę może m.in. odnaleźć potężny pistolet magnum.

Wyjdź z sali dla chorych (Leave the sickroom)

Rozpoczynasz w pomieszczeniu Makeshift Sickroom, czyli tym samym, w którym Jill leżała na łóżku w oczekiwaniu na szczepionkę - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Rozpoczynasz w pomieszczeniu Makeshift Sickroom, czyli tym samym, w którym Jill leżała na łóżku w oczekiwaniu na szczepionkę. Na stole leży nowy pistolet - G18 Handgun Burst Model. Jego unikalną cechą jest to, że strzela seriami 3 pocisków. Możesz sam zadecydować jakiej broni chcesz używać - pistolet G19 jest lepszym rozwiązaniem jeśli masz mało amunicji do pistoletu, a G18 jeśli masz sporo amunicji w zapasie.

Dotrzyj do podziemnej placówki (Head to the underground facility)

Po wkroczeniu do Lobby Jill porozmawia z Tyrellem i będziesz mógł wznowić poruszanie się po szpitalu - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Po wkroczeniu do Lobby Jill porozmawia z Tyrellem i będziesz mógł wznowić poruszanie się po szpitalu. Przypominamy, że Jill dysponuje wytrychem Lock Pick - pozwoli ci on na otwarcie wszystkich obiektów zamkniętych na kłódkę, które odnajdywałeś grając Carlosem.

Jill może także odnaleźć pistolet magnum, który był niedostępny dla Carlosa. W celu zdobycia tej broni wyrusz w stronę pokazanego na powyższym obrazku dziedzińca Courtyard. Obejdź go na parterze i skorzystaj z zachodniej klatki schodowej żeby dotrzeć na wyższe piętro 2F szpitala.

Zainteresuj się zaznaczonym na obrazku południowo-zachodnim narożnikiem dziedzińca - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zainteresuj się zaznaczonym na obrazku południowo-zachodnim narożnikiem dziedzińca.

1 - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry
Dotrzyj do zawalonego przejścia - Jill może się tu przeczołgać - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Dotrzyj do zawalonego przejścia - Jill może się tu przeczołgać.

Przeczołganie się pozwoli ci dotrzeć do miejsca przeskoczenia przez balustradę, które było niedostępne dla Carlosa - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Przeczołganie się pozwoli ci dotrzeć do miejsca przeskoczenia przez balustradę, które było niedostępne dla Carlosa.

Po wylądowaniu na dolnym poziomie dziedzińca wystarczy zlokalizować skrzynkę z pistoletem Magnum - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Po wylądowaniu na dolnym poziomie dziedzińca wystarczy zlokalizować skrzynkę z pistoletem Magnum .44 AE Lightning Hawk.

W miarę możliwości nie używaj magnum do atakowania zwykłych potworów. Trudno o amunicję do tej broni i magnum najbardziej przyda się do zabijania Hunterów oraz do atakowania Nemesisa w jednym z późniejszych obowiązkowych pojedynków z bossem.

2 - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry
W celu kontynuowania głównej fabuły dotrzyj do zamkniętych na kłódkę drzwi na północ od Lobby - Resident Evil 3: Szpital, Jill solucja, opis przejścia - Resident Evil 3 - poradnik do gry

W celu kontynuowania głównej fabuły dotrzyj do zamkniętych na kłódkę drzwi na północ od Lobby. Do ich otwarcia użyj wytrycha i wyrusz na wschód.

Po drodze nie spotkasz chwilowo żadnych zombiaków. Dotrzesz do wielkiej hali z zaparkowanymi pojazdami. Udaj się do dużej windy i pociągnij za dźwignię. Zostaniesz przetransportowany do podziemnego bunkra Underground Storage.

Podobało się?

0

Resident Evil 3

3 kwietnia 2020

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-04-03
22:52

ZglenQa Legionista

Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.

Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.

Komentarz: ZglenQa
2020-04-04
08:35

XboxOneS Konsul

XboxOneS

Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.

Komentarz: XboxOneS
2020-04-04
08:37

Stranger. Senator

Stranger.

Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)

Komentarz: Stranger.
2020-04-04
10:39

burza82 Pretorianin

A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0

Komentarz: burza82
2020-04-04
13:23

Vikt@ria Pretorianin

Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?

Komentarz: Vikt@ria
2020-04-11
14:03

Metaverse Senator

Metaverse

Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/

Komentarz: Metaverse
2020-05-04
12:43

BORUJA Junior

nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte

Komentarz: BORUJA
2021-06-06
12:36

Gvynbleid Junior

W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek

Komentarz: Gvynbleid
2021-06-06
12:38

Gvynbleid Junior

Zwracam honor, jednak jest

Komentarz: Gvynbleid

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl