Resident Evil 3: Sterowanie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil 3 Remake znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje na temat sterowania. Możesz dowiedzieć się jakie przyciski są używane w grze i jakie mają funkcje. Oprócz tego przygotowaliśmy informacje na temat dostępnych w grze dodatkowych ustawień sterowania (asystent celowania, odwrócenie osi Y, zmiana szybkości przesuwania kamery itp.).

Sterowanie w Resident Evil 3 Remake na PS4

Poruszanie się - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Bieg - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Bieg.

1 - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gryNagły obrót o 180 stopni - Lewą gałkę należy wychylić w dół - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Nagły obrót o 180 stopni - Lewą gałkę należy wychylić w dół. Przydaje się to, gdy szybko chcesz skierować się w przeciwną stronę (np. uciekając potworom).

Rozglądanie się - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery (powróci za plecy bohatera) - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery (powróci za plecy bohatera).

Wyjęcie z kabury drugorzędnej broni - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Wyjęcie z kabury drugorzędnej broni.

2 - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną (musisz przytrzymać L1 i dopiero wtedy skorzystać z krzyżaka na padzie) - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną (musisz przytrzymać L1 i dopiero wtedy skorzystać z krzyżaka na padzie).

Celowanie z użyciem broni - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Przeładowanie broni.

Otwarcie inwentarza - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Otwarcie inwentarza.

Interakcja - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak (wręcz lub z użyciem broni) - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Atak (wręcz lub z użyciem broni).

Zmiana rodzaju używanej amunicji (przycisk zadziała tylko jeśli broń korzysta co najmniej z 2 typów amunicji) - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji (przycisk zadziała tylko jeśli broń korzysta co najmniej z 2 typów amunicji).

Zmiana podstawowej broni - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zmiana podstawowej broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Sterowanie w Resident Evil 3 Remake na XONE

Poruszanie się - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Bieg - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Bieg.

3 - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gryNagły obrót o 180 stopni - Lewą gałkę należy wychylić w dół - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Nagły obrót o 180 stopni - Lewą gałkę należy wychylić w dół. Przydaje się to, gdy szybko chcesz skierować się w przeciwną stronę (np. uciekając potworom).

Rozglądanie się - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery (powróci za plecy bohatera) - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery (powróci za plecy bohatera).

Wyjęcie z kabury drugorzędnej broni - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Wyjęcie z kabury drugorzędnej broni.

4 - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną (musisz przytrzymać LB i dopiero wtedy skorzystać z krzyżaka na padzie) - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną (musisz przytrzymać LB i dopiero wtedy skorzystać z krzyżaka na padzie).

Celowanie z użyciem broni - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Przeładowanie broni.

Otwarcie inwentarza - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Otwarcie inwentarza.

Interakcja - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak (wręcz lub z użyciem broni) - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Atak (wręcz lub z użyciem broni).

Zmiana rodzaju używanej amunicji (przycisk zadziała tylko jeśli broń korzysta co najmniej z 2 typów amunicji) - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji (przycisk zadziała tylko jeśli broń korzysta co najmniej z 2 typów amunicji).

Zmiana podstawowej broni - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Zmiana podstawowej broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Resident Evil 3: Sterowanie - Resident Evil 3 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Podobało się?

0

Resident Evil 3

3 kwietnia 2020

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-04-03
22:52

ZglenQa Legionista

Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.

Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.

Komentarz: ZglenQa
2020-04-04
08:35

XboxOneS Konsul

XboxOneS

Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.

Komentarz: XboxOneS
2020-04-04
08:37

Stranger. Senator

Stranger.

Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)

Komentarz: Stranger.
2020-04-04
10:39

burza82 Pretorianin

A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0

Komentarz: burza82
2020-04-04
13:23

Vikt@ria Pretorianin

Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?

Komentarz: Vikt@ria
2020-04-11
14:03

Metaverse Senator

Metaverse

Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/

Komentarz: Metaverse
2020-05-04
12:43

BORUJA Junior

nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte

Komentarz: BORUJA
2021-06-06
12:36

Gvynbleid Junior

W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek

Komentarz: Gvynbleid
2021-06-06
12:38

Gvynbleid Junior

Zwracam honor, jednak jest

Komentarz: Gvynbleid

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl