Resident Evil 3: Pojemność inwentarza - jak zwiększyć?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake znajdziesz odpowiedź na pytanie jak permanentnie zwiększyć pojemność inwentarza postaci poprzez dodanie nowych slotów na przedmioty. Inwentarz możesz powiększać oddzielnie dla Jill oraz Carlosa.

Jest tylko jeden sposób na powiększanie inwentarza grywalnych postaci - odnajdywanie torb na biodro Hip Pouch. Każda odnaleziona torba powiększa inwentarz bohatera, którą ją podniósł o 2 sloty. Oznacza to, że możesz umieścić w inwentarzu 2 dodatkowe małe przedmioty lub 1 większy (np. granatnik).
Torby do odnalezienia grając jako Jill
Pierwsza torba


Pierwsza torba znajduje się w lokacji Subway Power Substation. Dla przypomnienia lokację tę odwiedza się w celu przywrócenia dostaw prądu do metra.
Torbę znajdziesz na małej drabince w pomieszczeniu kontrolnym Control Room, w którym jest też m.in. maszyna do pisania.
Druga torba


Druga torba znajduje się w lokacji Subway Station, czyli na stacji metra, którą odwiedza się po raz pierwszy po ukończeniu prologu. Musisz zainteresować się pokazanym na obrazku 1 zegarem i rozwiązać w 100% związaną z nim zagadkę, tzn. dostarczyć w to miejsce trzy klejnoty i umieścić je na panelu przed zegarem. Nagroda za umieszczenie w zegarze ostatniego trzeciego klejnotu to właśnie torba.
Informacje jak zaliczyć zagadkę pozwalającą na pozyskanie torby znajdziesz na osobnej stronie Zagadka z zegarem w metrze - jak rozwiązać?.
Trzecia torba


Trzecia torba znajduje się w kanałach Sewers. Musisz konkretnie dotrzeć do pomieszczenia ochrony Security Room. Nie jest to łatwe, bo ma ono zamek elektroniczny. Oto jakie kroki musisz wykonać:
- Znajdź w kanałach baterię Battery.
- Dotrzyj do zamkniętych drzwi z punktu 1. Umieść w zamku baterię i otwórz drzwi.
- Dotrzyj do drzwi z punktu 2 i otwórz je od północnej strony.
- Powróć do drzwi z punktu 1 i wyjmij baterię ze slotu (w danym momencie może zasilać tylko jeden zamek elektroniczny)
- Przejdź przez otwarte przejście z punktu 2 i dotrzyj do zamkniętych drzwi z punktu 3. Ponownie umieść baterię w slocie. Możesz już wejść do środka i zabrać torbę.
Czwarta torba


Czwarta torba znajduje się w lokacji Underground Storage, czyli w podziemnym bunkrze, do którego dociera się po zaliczeniu wszystkich scen w szpitalu.
Torbę znajdziesz w pierwszym pomieszczeniu biurowym Office tajnego bunkra.
Torby do odnalezienia grając jako Carlos
Pierwsza torba


Pierwsza torba znajduje się na komisariacie Police Station odwiedzanym po tym jak przejmiesz po raz pierwszy kontrolę nad Carlosem.
W celu znalezienia torby musisz konkretnie otworzyć sejf znajdujący się w biurze West Office na piętrze 1F budynku. Kombinację do sejfu znajduje się w pokoju Dark-room i jest to: Lewo 9 (zatrzymaj pokrętło na 9), Prawo 15 (zatrzymaj pokrętło na 15), Lewo 7 (zatrzymaj pokrętło na 7).
Druga torba

Druga torba znajduje się w szpitalu Hospital, czyli w lokacji, w której po raz drugi można sterować postacią Carlosa.
Moment pozyskania tej torby bardzo łatwo można przegapić. Zdobywa się ją po tym jak rozpocznie się scena obrony Jill przed atakującą hordą zombie.


Musisz czekać aż w trakcie rozgrywania bitwy otworzy się jedno z pomieszczeń sąsiadujących z Lobby, z którego wybiegnie potwór Hunter. Wejdź do tego pomieszczenia gdzie oprócz zapasów znajdziesz właśnie torbę.
Musisz zdążyć z zabraniem torby zanim zakończy się bitwa z zombie. Po udanej obronie przed hordą automatycznie przejmiesz kontrolę nad Jill.
0
- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Poradnik do gry
- Resident Evil 3: FAQ
- Resident Evil 3: Resident Evil 2 - czy muszę wcześniej zagrać?
- Resident Evil 3: Strój postaci - jak zmienić?
- Resident Evil 3: Zapisywanie i wczytywanie gry - jak działa?
- Resident Evil 3: Kłódka - jak otworzyć?
- Resident Evil 3: Łańcuch - jak przeciąć?
- Resident Evil 3: Sejf - jak otworzyć?
- Resident Evil 3: Zamek elektroniczny - jak otwierać?
- Resident Evil 3: Pojemność inwentarza - jak zwiększyć?
- Resident Evil 3: Ranga S - jak zdobyć?
- Resident Evil 3: Pasożyt - jak się go pozbyć?
- Resident Evil 3: Horda zombie - jak pokonać?
- Resident Evil 3: Headshoty i zombie - jak trafiać?
- Resident Evil 3: Niepotrzebne rzeczy - co z nimi robić?
- Resident Evil 3: Unik - jak wykonać?
- Resident Evil 3: Mapa, kolory - co oznaczają?
- Resident Evil 3: Bonusy - jak odblokowywać?
- Resident Evil 3: FAQ
- Resident Evil 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ZglenQa Legionista
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
XboxOneS Konsul
Dokładnie tak, ja użyłem grantu, wystarczy jeden by klęknął i upuścił skrzynie.
Stranger. Senator
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
burza82 Pretorianin
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
Vikt@ria Pretorianin
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Metaverse Senator
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
BORUJA Junior
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Gvynbleid Junior
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
