Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim)
Aktualizacja:
Ostatnia prośba
Zleceniodawca: automatycznie po zbadaniu ciała Sir Fridena [ Denerim - Zaniedbana uliczka ]
![Opis: Po rozprawieniu się z ostatnią grupą bandytów w [Denerim - Zaniedbana uliczka ] rozejrzyj się po okolicy i odszukaj ciało Sir Fridena (M69, 5) - Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/932/785287578.jpg)
Opis: Po rozprawieniu się z ostatnią grupą bandytów w [Denerim - Zaniedbana uliczka ] rozejrzyj się po okolicy i odszukaj ciało Sir Fridena (M69, 5). Zbadaj zwłoki, dzięki czemu będziesz mógł podnieść i przeczytać dziennik Sir Fridena . Możesz się teraz przychylić do woli zmarłego i podjąć zadania likwidacji magów krwi. W tym celu musisz udać się do lokacji oznaczonej na Twojej mapie jako [Denerim - Opuszczony budynek ].

Sam budynek (M70, 1) składa się z kilkunastu pomieszczeń różnej wielkości, które musisz sukcesywnie zabezpieczać. Naturalnie największym zagrożeniem dla bezpieczeństwa drużyny będą magowie krwi , ale musisz także uważać na wyjątkowo silnych najemników qunari , a także na liczne pułapki, które dobrze byłoby neutralizować. W celu odblokowania sobie dostępu do właściwej części budynku zacznij od przesunięcia szafy przylegającej do jednej ze ścian (M70, 2). Po rozprawieniu się z pierwszą grupą zbadaj ciało maga i zabierz jego klucz , dzięki czemu uzyskasz dostęp do dalszej części budynku.

Do pierwszej poważnej bitwy dojdzie tuż po dotarciu do pomieszczenia będącego jadalnią (M70, 3). Zadbaj tu o to żeby nie podsyłać przedwcześnie swoich ludzi na górny balkonik, gdyż przy schodach znajdują się pułapki. W trakcie eksploracji kolejnych korytarzy uważaj z kolei na znajdujące się po bokach posągi, które po uruchomieniu pułapek zaczną wypluwać płomienie.

Wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym znajduje się wroga barykada (M70, 4). Musisz tu biec slalomem, a to dlatego, że rozlany olej może spowodować utratę równowagi. Unikaj też zaklęć zapalających tak by nie doprowadzić do eksplozji. W kolejnym pomieszczeniu znajdują się aż trzy grupy magów (w tym jeden mini-boss) (M70, 5). Musisz się tu bardzo pilnować. Ja proponuję wycofywać się do poprzedniego korytarza i "wyciągać" za każdym razem po jednej grupie. Zawsze koncentruj się na likwidowaniu magów krwi, tak by nie mogli podpalić oleju ani zagrozić Ci w żaden inny sposób.

W kolejnym pomieszczeniu do pokonana będzie jeszcze jedna grupa przeciwników . Najpierw zabij maga krwi , a dopiero gdy on zginie zajmij się likwidacją pozostałych wrogów. Nie zapomnij też o likwidowaniu ukrywających się za barykadami łuczników . Kieruj się teraz na południe, a po dotarciu do wejścia do ostatniego pomieszczenia budynku (M70, 6) koniecznie zapisz stan gry.

Po wysłuchaniu krótkiego przemówienia Przywódcy magów krwi czeka Cię walka z nim, jak również z innymi przeciwnikami , wśród których znajduje się mini-boss (Kapitan najemników ) (M70, 7). Ja proponuję skupić się najpierw na wyeliminowaniu głównego bossa, dzięki czemu jego potężne czary nie będą mogły zadawać Ci już większych obrażeń. Po wygranej walce możesz zabrać z ciała maga klucz do jego sypialni (M70, 8), choć przy odpowiednich umiejętnościach mogłeś się włamać do tego pomieszczenia znacznie wcześniej.
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Denerim
- Dragon Age Początek: Perły przed wieprze (Denerim)
- Dragon Age Początek: Nakaz honoru (Denerim)
- Dragon Age Początek: Sprawiedliwość zaułków (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim)
- Dragon Age Początek: Próba Kruków (Denerim)
- Dragon Age Początek: Czerwone Wiosła (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zapomniane wersety (Denerim)
- Dragon Age Początek: Pancerz ze smoczych łusek (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zbroja ze smoczej łuski (Denerim)
- Dragon Age Początek: Wolny (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (1) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (2) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Udręczony szlachcic (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zaginiony w akcji (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zaginiony templariusz (Denerim)
- Dragon Age Początek: W niewoli! (Denerim)
- Dragon Age Początek: Wzburzenie w obcowisku (Denerim)
- Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim)
- Dragon Age Początek: Głosy (Denerim)
- Dragon Age Początek: Prośba Fazzila (Denerim)
- Dragon Age Początek: Fala przestępstw (1) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Fala przestępstw (2) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Przyjaciele Rudej Jenny (Denerim)
- Dragon Age Początek: Questy - Denerim
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
