Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ostatnia prośba

Zleceniodawca: automatycznie po zbadaniu ciała Sir Fridena [ Denerim - Zaniedbana uliczka ]

Opis: Po rozprawieniu się z ostatnią grupą bandytów w [Denerim - Zaniedbana uliczka ] rozejrzyj się po okolicy i odszukaj ciało Sir Fridena (M69, 5) - Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Opis: Po rozprawieniu się z ostatnią grupą bandytów w [Denerim - Zaniedbana uliczka ] rozejrzyj się po okolicy i odszukaj ciało Sir Fridena (M69, 5). Zbadaj zwłoki, dzięki czemu będziesz mógł podnieść i przeczytać dziennik Sir Fridena . Możesz się teraz przychylić do woli zmarłego i podjąć zadania likwidacji magów krwi. W tym celu musisz udać się do lokacji oznaczonej na Twojej mapie jako [Denerim - Opuszczony budynek ].

Sam budynek (M70, 1) składa się z kilkunastu pomieszczeń różnej wielkości, które musisz sukcesywnie zabezpieczać - Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Sam budynek (M70, 1) składa się z kilkunastu pomieszczeń różnej wielkości, które musisz sukcesywnie zabezpieczać. Naturalnie największym zagrożeniem dla bezpieczeństwa drużyny będą magowie krwi , ale musisz także uważać na wyjątkowo silnych najemników qunari , a także na liczne pułapki, które dobrze byłoby neutralizować. W celu odblokowania sobie dostępu do właściwej części budynku zacznij od przesunięcia szafy przylegającej do jednej ze ścian (M70, 2). Po rozprawieniu się z pierwszą grupą zbadaj ciało maga i zabierz jego klucz , dzięki czemu uzyskasz dostęp do dalszej części budynku.

Do pierwszej poważnej bitwy dojdzie tuż po dotarciu do pomieszczenia będącego jadalnią (M70, 3) - Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Do pierwszej poważnej bitwy dojdzie tuż po dotarciu do pomieszczenia będącego jadalnią (M70, 3). Zadbaj tu o to żeby nie podsyłać przedwcześnie swoich ludzi na górny balkonik, gdyż przy schodach znajdują się pułapki. W trakcie eksploracji kolejnych korytarzy uważaj z kolei na znajdujące się po bokach posągi, które po uruchomieniu pułapek zaczną wypluwać płomienie.

Wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym znajduje się wroga barykada (M70, 4) - Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym znajduje się wroga barykada (M70, 4). Musisz tu biec slalomem, a to dlatego, że rozlany olej może spowodować utratę równowagi. Unikaj też zaklęć zapalających tak by nie doprowadzić do eksplozji. W kolejnym pomieszczeniu znajdują się aż trzy grupy magów (w tym jeden mini-boss) (M70, 5). Musisz się tu bardzo pilnować. Ja proponuję wycofywać się do poprzedniego korytarza i "wyciągać" za każdym razem po jednej grupie. Zawsze koncentruj się na likwidowaniu magów krwi, tak by nie mogli podpalić oleju ani zagrozić Ci w żaden inny sposób.

W kolejnym pomieszczeniu do pokonana będzie jeszcze jedna grupa przeciwników - Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu do pokonana będzie jeszcze jedna grupa przeciwników . Najpierw zabij maga krwi , a dopiero gdy on zginie zajmij się likwidacją pozostałych wrogów. Nie zapomnij też o likwidowaniu ukrywających się za barykadami łuczników . Kieruj się teraz na południe, a po dotarciu do wejścia do ostatniego pomieszczenia budynku (M70, 6) koniecznie zapisz stan gry.

Po wysłuchaniu krótkiego przemówienia Przywódcy magów krwi czeka Cię walka z nim, jak również z innymi przeciwnikami , wśród których znajduje się mini-boss (Kapitan najemników ) (M70, 7) - Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po wysłuchaniu krótkiego przemówienia Przywódcy magów krwi czeka Cię walka z nim, jak również z innymi przeciwnikami , wśród których znajduje się mini-boss (Kapitan najemników ) (M70, 7). Ja proponuję skupić się najpierw na wyeliminowaniu głównego bossa, dzięki czemu jego potężne czary nie będą mogły zadawać Ci już większych obrażeń. Po wygranej walce możesz zabrać z ciała maga klucz do jego sypialni (M70, 8), choć przy odpowiednich umiejętnościach mogłeś się włamać do tego pomieszczenia znacznie wcześniej.

Dragon Age: Origins

3 listopada 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-01-25
11:18

ensi33 Junior

Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam

Komentarz: ensi33
2013-12-06
20:29

zanonimizowany960293 Junior

😜

Gdzie ta Wielebna Matka? :P

Komentarz: zanonimizowany960293
2014-06-30
12:59

zanonimizowany1010455 Junior

Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?

Komentarz: zanonimizowany1010455
2014-07-04
17:06

zanonimizowany999561 Junior

Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .

Komentarz: zanonimizowany999561
2014-10-23
00:11

yadin Legend

yadin

Schronienie jest najtrudniejsze.

Komentarz: yadin
2015-02-09
15:42

zanonimizowany1070168 Junior

Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .

Komentarz: zanonimizowany1070168
2018-10-09
13:02

krzemion Junior

Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.

Komentarz: krzemion
2018-11-18
23:35

JPKaliski Junior

😡

HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?

Komentarz: JPKaliski
2021-02-27
20:41

Cycu0 Junior

.

Komentarz: Cycu0
2024-06-28
14:24

Rysior77 Junior

witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??

Komentarz: Rysior77

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl