Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (1) (Denerim)
Aktualizacja:
Ratunek dla królowej
Zleceniodawca: Erlina [Denerim - Posiadłość arla Eamona ]

Opis: Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po tym jak na liście Twoich obowiązków znajdzie się główny quest Zjazd możnych. Nie wychodź z posiadłości Eamona, a skieruj się do jego gabinetu (M71, 2). Spowoduje to rozpoczęcie rozmowy z arlem oraz z jedną ze służących Anory . Dowiesz się o tym, że królowa przetrzymywana jest w rezydencji arla Howe'a, a Twoim zadaniem będzie jej uratowanie. Wyjdź z posiadłości Eamona by powrócić do [Denerim - Dzielnica targowa ], a następnie wybierz z listy lokacji [Denerim - Posiadłość arla Denerim - Okolice ].

Po dotarciu na miejsce (M72, 1) podejdź trochę do przodu, a dowiesz się, że będziecie musieli skorzystać z wejścia dla służby. Musisz teraz okrążyć budynek posiadłości przemieszczając się zgodnie z ruchem wskazówek zegara (M72, 2). Po drodze zaczepiony zostaniesz przez jedną grupkę przeciwników , aczkolwiek pokonanie wrogów nie powinno stanowić problemu. Tuż po przejściu przez niewielki ogród (M72, 3) zostaniesz zatrzymany przez służącą . Wysłuchaj jej planu i zauważ, że członkowie Twojej drużyny automatycznie założyli przebrania strażników. Na szczęście jest to status tymczasowy, a na dodatek po zdjęciu przebrań automatycznie powrócą do korzystania z dotychczasowego ekwipunku.

Możesz się teraz zachować na dwa sposoby, a mianowicie schować się w krzakach (M72, 4) lub zaatakować strażników i tym samym zrezygnować z dalszego używania przebrania. Ja polecam ten pierwszy wariant, a to dlatego, że znacznie łatwiej będzie Ci dotrzeć do miejsca przetrzymywania królowej. W celu posunięcia akcji do przodu otwórz bramę, przy której znajdowali się strażnicy (M72, 5), a znajdziesz się w [Denerim - Posiadłość arla Denerim - W środku ] (M73, 1).

Jeśli zdecydowałeś się zrezygnować z przebrania to musisz się bardzo pilnować, gdyż strażnicy Howe'a są bardzo wyszkoleni, a ponadto wpadłbyś po drodze na wielu z nich. Największa grupa przebywa w jadalni (M73, 2). Jeśli korzystasz z przebrania to nie masz się czego obawiać, bo nie zostaniesz przez nikogo zaczepiony. Kieruj się cały czas na północ, a po dotarciu do pomieszczenia, w którym przetrzymywana jest królowa (M73, 3) dowiesz się, że drzwi otoczone są magiczną barierą.

Teraz musisz kierować się na wschód (M73, 4). Po drodze wpadniesz na wartownika zabawiającego się ze służącą , ale warto byłoby zostawić ich w spokoju. Możesz natomiast włamać się do południowego składziku, stanowiącego pokaźny skarbiec. Na szczęście jeśli Ci się to nie uda, to i tak wkrótce zdobędziesz klucz. Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia będącego sypialnią (M73, 5) zbadaj zawartość kufra i zabierz dokumenty Szarej Straży .

W kolejnym pomieszczeniu wpadniesz na więzionego Szarego Strażnika Riordana . Dobra wiadomość jest taka, że Twoje przybycie pozwoli mu na ucieczkę, a zła, że przebrania straciły od tej pory na ważności. Po krótkiej rozmowie i przekazaniu mu pozyskanych w poprzednim pomieszczeniu dokumentów skorzystaj z drzwi (M73, 6) by przenieść się do [Denerim - Posiadłość arla Denerim - Loch ] (M74, 1). Zanim ruszysz dalej zapisz dla pewności stan gry.
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Denerim
- Dragon Age Początek: Perły przed wieprze (Denerim)
- Dragon Age Początek: Nakaz honoru (Denerim)
- Dragon Age Początek: Sprawiedliwość zaułków (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim)
- Dragon Age Początek: Próba Kruków (Denerim)
- Dragon Age Początek: Czerwone Wiosła (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zapomniane wersety (Denerim)
- Dragon Age Początek: Pancerz ze smoczych łusek (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zbroja ze smoczej łuski (Denerim)
- Dragon Age Początek: Wolny (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (1) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (2) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Udręczony szlachcic (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zaginiony w akcji (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zaginiony templariusz (Denerim)
- Dragon Age Początek: W niewoli! (Denerim)
- Dragon Age Początek: Wzburzenie w obcowisku (Denerim)
- Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim)
- Dragon Age Początek: Głosy (Denerim)
- Dragon Age Początek: Prośba Fazzila (Denerim)
- Dragon Age Początek: Fala przestępstw (1) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Fala przestępstw (2) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Przyjaciele Rudej Jenny (Denerim)
- Dragon Age Początek: Questy - Denerim
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
