Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - pierwsze zadanie
Aktualizacja:
Zaufanie lorda: pierwsze zadanie
Zleceniodawca: Dulin Forender [ Orzammar - Diamentowy zakątek - Posiadłość Harrowmontów ]

Opis: Quest ten składa się z trzech części, przy czym dwie będą nieobowiązkowe. Od Dulina (M53, 4) dowiesz się, że w celu zyskania przychylności jego zwierzchnika musisz wygrać serię prób na arenie. Opuść tę lokację i udaj się do [Orzammar - Arena prób ]. Po dotarciu na miejsce dobrze byłoby zająć się przekonaniem dwóch krasnoludów do wycofania rezygnacji z walk. Najpierw porozmawiaj z Bazylem (M51, 2). Korzystając z dobrze poznanych już metod (zastraszanie , perswazja ) możesz dowiedzieć się w jaki sposób jest zastraszany. Krasnoludowi obiecaj pomoc w odnalezieniu listów, których ujawnienie mogłoby go obciążyć.

Po skradzione listy musisz wybrać się do południowego obszaru areny. Wpadniesz tu na Myaję , czyli krasnoludzką wojowniczkę odpowiedzialną za szantażowanie Bazyla. Nie musisz z nią rozmawiać, zwłaszcza że do niczego by to nie doprowadziło. Zamiast tego z pomocą dowolnego łotrzyka z Twojej drużyny otwórz drzwi prowadzące do jednej z południowych kwater (M51, 4), a następnie włam się do kufra. Po zebraniu listów miłosnych powróć do Bazyla (M51, 2) i nie zapomnij w trakcie rozmowy poruszyć temat rozważenia powrotu do walk na arenie. Korzystając z okazji możesz się też upomnieć o nagrodę (maksymalnie 15 złotych monet ).

Druga szantażowana osoba to krasnolud Gwiddon (M51, 3). Na szczęście w tym przypadku nie będzie konieczne wykonanie żadnych dodatkowych czynności. W celu zachęcenia Gwiddona do zmiany zdania musisz się jedynie wykazać wysoką perswazją lub zastraszaniem . Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, udaj się do Mistrza Prób (M51, 5) w celu zgłoszenia swojego uczestnictwa. Możesz teraz poprosić o chwilę przygotowania, zapoznać się z regułami walk na arenie, jak również potwierdzić gotowość do rozegrania pierwszej potyczki (M51, 6).

Twoim pierwszym przeciwnikiem będzie Seweryn . To bardzo słaby wojownik, tak więc odniesienie zwycięstwa nie powinno stanowić problemu.

Druga walka będzie już nieco trudniejsza, a to dlatego, że na arenie pojawi się jednocześnie dwóch wrogów - Myaja i Lucjan . Pamiętaj o tym żeby skupić się na jednym celu i dopiero po usunięciu danej osoby zacząć atakować drugą.

W trzeciej walce gra powróci do starego schematu, czyli wystawienia jednego przeciwnika. Hanashan będzie nieco bardziej wytrzymała od swoich poprzedników, ale generalnie nie masz się czego obawiać.

Czwarta walka zaoferuje pewne urozmaicenie, a to dlatego, że do bitwy staną pary. Po drugiej stronie barykady znajdą się Wojech Ivo oraz jego pomocnik Velanz . Ty natomiast będziesz sobie mógł wybrać pomocnika spośród członków drużyny oraz dwóch krasnoludów (Bazyl i Gwiddon ), którym pomogłeś wcześniej. Odniesienie zwycięstwa nie będzie trudne, tak więc możesz postawić na wojownika, a nie maga czy łucznika.

Piąta walka będzie ostatnią i powinieneś spodziewać się najgorszego. Wrogami będą Piotin (boss), prawa ręka Piotina (mini-boss) oraz poplecznicy Piotina . Zauważ, że będziesz mógł wybrać pomiędzy parą krasnoludów , a swoją drużyną . Zdecydowanie radzę wybrać ten drugi wariant, zwłaszcza że bardzo pomocne okaże się skorzystanie z usług maga. W trakcie bitwy skup się w pierwszej kolejności na wyeliminowaniu obu bossów, gdyż obrażenia zadawane przez standardowych przeciwników będą niewielkie. Po wygranej bitwie ogłoszony zostaniesz mistrzem prób. Możesz już powrócić do Dulina Forendera . Warto jednak zauważyć, że krasnolud zmienił miejsce swojego pobytu. Musisz go mianowicie odszukać w strefie [Orzammar - Dzielnica gminu - Oberża ] (M48, 12).
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age Początek: Odnajdź sekretarza Banderola
- Dragon Age Początek: Vartag Gavorn, Dulin Forender
- Dragon Age Początek: Zaginiony bryłkowiec
- Dragon Age Początek: Nietypowa uczona
- Dragon Age Początek: Nadzieja matki
- Dragon Age Początek: Pieśń w głębinach
- Dragon Age Początek: Drogocenne metale
- Dragon Age Początek: Niedola Zerlindy
- Dragon Age Początek: Złodziej w domu nauki
- Dragon Age Początek: Utracone wspomnienia
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Kryjówka Jarvii
- Dragon Age Początek: Egzotyczne metody
- Dragon Age Początek: Kowadło pustki
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (1)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (2)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (3)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (5)
- Dragon Age Początek: Schowek Jammera
- Dragon Age Początek: Martwa kasta
- Dragon Age Początek: Spis golemów
- Dragon Age Początek: Rozdarty na strzępy
- Dragon Age Początek: Powierzchniowiec godzien podziwu
- Dragon Age Początek: Klucz do bram miasta
- Dragon Age Początek: Skrytka Tułaczy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
