Dragon Age Początek: Rzemiosło - Pułapki
Aktualizacja:
Rzemiosło - Pułapki
Pierwsza kolumna tabeli podaje pełną nazwę pułapki.
Druga kolumna zawiera podpowiedź gdzie można zakupić plan potrzebny do przygotowania danej pułapki.
Trzecia kolumna podaje wymóg odnośnie stopnia rozwinięcia umiejętności Tworzenie pułapek: 1 - Tworzenie pułapek, 2 - Ulepszone tworzenie pułapek, 3 - Ekspert w tworzeniu pułapek, 4 - Mistrz tworzenia pułapek.
Ostatnia czwarta kolumna wyszczególnia potrzebne części.
Nazwa pułapki | Miejsca zakupu planu | Wymagania | Części |
Pułapka linowa | dostępny od razu | 1 | spust pułapki x1 |
Mała pułapka kleszczowa | dostępny od razu | 1 | odłamek metalu x1, spust pułapki x1 |
Mała pułapka odłamkowa | dostępny od razu | 1 | odłamek metalu x1, spust pułapki x1 |
Mała pułapka kolczatkowa | dostępny od razu | 1 | odłamek metalu x1 |
Duża pułapka kleszczowa | Lothering (Barlin) Orzammar (Janar) Ostagar (Kwatermistrz) Redcliffe (Owen) | 2 | odłamek metalu x2, spust pułapki x1 |
Duża pułapka kolczatkowa | Orzammar (Janar) Redcliffe (Owen) | 2 | odłamek metalu x2 |
Duża pułapka odłamkowa | Lothering (Barlin) Orzammar (Janar) Redcliffe (Owen) | 2 | odłamek metalu x2, spust pułapki x1 |
Pułapka z łagodnym duszącym pyłem | Kalenhad (Karczmarz) Orzammar (Alimar) Wioska Azyl (Sklepikarz) | 2 | stężona trucizna x1, substancja skażająca x1, spust pułapki x1 |
Pułapka z łagodnym gazem usypiającym | Orzammar (Alimar) Ostagar (Kwatermistrz) | 2 | trupikorzeń x1, substancja skażająca x1, spust pułapki x1 |
Mała pułapka olejowa | Góry Mroźnego Grzbietu (Faryn) Kalenhad (Karczmarz) Lothering (Barlin) Obóz Dalijczyków (Varathorn) Ostagar (Kwatermistrz) | 2 | kamień życia x1, substancja destylująca x1, spust pułapki x1 |
Łagodne wabidło | Lothering (Barlin) Ostagar (Kwatermistrz) Orzammar (Legnar) Wioska Azyl (Sklepikarz) | 2 | talizman zauroczenia x1 |
Pułapka kwasowa | Obóz Dalijczyków (Varathorn) | 3 | kamień życia x1, substancja skażająca x1, spust pułapki x1 |
Pułapka z duszącym pyłem | Orzammar (Alimar) Wioska Azyl (Sklepikarz) | 3 | stężona trucizna x2, substancja skażająca x2, substancja stężająca x1, spust pułapki x1 |
Pułapka ogniowa | Kalenhad (Karczmarz) | 3 | ognisty kryształ x1, substancja skażająca x1, spust pułapki x1 |
Pułapka lodowa | Orzammar (Alimar) Świat gry (Stary Tegrin) | 3 | lodoskała x1, substancja skażająca x1, spust pułapki x1 |
Duża pułapka olejowa | Góry Mroźnego Grzbietu (Faryn) Obóz Dalijczyków (Varathorn) | 3 | kamień życia x2, substancja destylująca x2, substancja stężająca x1, spust pułapki x1 |
Silne wabidło | Orzammar (Legnar) Wioska Azyl (Sklepikarz) | 3 | talizman zauroczenia x2 |
Zatruta pułapka kolczatkowa | Redcliffe (Owen) | 3 | kamień życia x1, odłamek metalu x2, substancja skażająca x1 |
Porażająca pułapka | Świat gry (Stary Tegrin) | 3 | ujarzmiona błyskawica x1, substancja skażająca x1, spust pułapki x1 |
Pułapka z gazem usypiającym | Orzammar (Alimar) | 3 | trupikorzeń x2, substancja skażająca x2, substancja stężająca x1, spust pułapki x1 |
Pułapka duszognilna | Góry Mroźnego Grzbietu (Faryn) Obóz Dalijczyków (Varathorn) | 3 | odłamek ducha x1, substancja skażająca x1, spust pułapki x1 |
Obezwładniające wabidło | Denerim (Wyciszony właściciel) | 4 | talizman zauroczenia x3 |
Pułapka ze żrącym kwasem | Obóz Dalijczyków (Varathorn) | 4 | kamień życia x3, substancja skażająca x2, substancja stężająca x2, spust pułapki x1 |
Pułapka z chmurą duszącego pyłu | Denerim (Alarith) | 4 | stężona trucizna x3, substancja skażająca x2, substancja stężająca x2, spust pułapki x1 |
Pułapka z chmurą gazu usypiającego | Denerim (Alarith) | 4 | trupikorzeń x3, substancja skażająca x2, substancja stężająca x2, spust pułapki x1 |
0
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
