Dragon Age Początek: Kryjówka Jarvii

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kryjówka Jarvii

Zleceniodawca: Książę Bhelen [ Orzammar - Diamentowy zakątek - Pałac królewski ]

Opis: Uwaga - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Opis: Uwaga! To wspólne zadanie dla questów Książęca łaska: drugie zadanie i Zaufanie lorda: drugie zadanie. Jedyna różnica polega na tym, że po zlikwidowaniu Jarvii musisz udać się do przywódcy wybranej wcześniej frakcji, czyli do Lorda Harrowmonta lub do Księcia Bhelena. Na początek udaj się do [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko ]. Odszukaj tu Nadieżdę (M49, 4), wypytując ją o lokalizację kryjówki Jarvii. Po uzyskaniu informacji na temat wymogu posiadania odpowiedniego klucza możesz od razu zakończyć rozmowę lub wynagrodzić ją za podzielenie się tą cenną informacją.

Następny cel podróży to [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Skład Alimara ] (M49, 5) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Następny cel podróży to [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Skład Alimara ] (M49, 5). Porozmawiaj tu z właścicielem sklepu (M49, 6). Po zakończonej rozmowie na zewnątrz i udaj się do [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Dom w slumsach ] (M49, 7). Po znalezieniu się w środku zaczepiony zostaniesz przez bandytów (M49, 8). Gdy tylko dojdzie do walki skup się na atakowaniu Przywódcy bandytów , a to dlatego, że po wyczerpaniu jego paska zdrowia załączy się nowa scenka z rozmowy. Zdobędziesz wymagany klucz . Możesz teraz dobić znajdujących się tu opryszków , bądź też ich przegonić.

Niezależnie od wybranego rozwiązania wyjdź z budynku i z pomocą podręcznej mapy zlokalizuj miejsce oznaczone jako Wejście do siedziby kartelu (M49, 9) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego rozwiązania wyjdź z budynku i z pomocą podręcznej mapy zlokalizuj miejsce oznaczone jako Wejście do siedziby kartelu (M49, 9). Zbliż się do niewielkich drzwi, a po ujrzeniu okna wyboru zdecyduj się na wsunięcie do dziury pozyskanego klucza . Możesz już wejść do środka, tak by znaleźć się w strefie [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Kryjówka kartelu ] (M50, 1).

W trakcie eksploracji rozległego podziemnego kompleksu zalecana jest duża ostrożność - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W trakcie eksploracji rozległego podziemnego kompleksu zalecana jest duża ostrożność. Przede wszystkim, regularnie będziesz wpadał na krasnoludów i to na dość liczne grupki. Oprócz tego przez cały czas będziesz musiał uważać na pułapki i w miarę możliwości je rozbrajać. Po znalezieniu się w pierwszym pomieszczeniu gra załączy krótką scenkę z "rozmowy" z Odźwiernym kartelu (M50, 2). Skup się na wyeliminowaniu mini-bossa i dopiero gdy on zginie pozbądź się pozostałych opryszków .

Przesuwaj się teraz stopniowo na południe - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Przesuwaj się teraz stopniowo na południe. Mijane po drodze mniejsze pomieszczenia dobrze byłoby zabezpieczać, a to dlatego, że odnajdziesz wiele cennych przedmiotów. Możesz też zajrzeć do więzienia (M50, 9) i zabijając Strażnika więzienia kartelu uratować jednego z więźniów . Oprócz zwykłych krasnoludów musisz także uważać na skrytobójców , których dobrze byłoby likwidować w pierwszej kolejności, jak również na najemników qunari , elfich magów i pająki . Generalnie jednak nie są to przeciwnicy, których powinieneś się jakoś szczególnie obawiać.

W celu dotarcia do miejsca pobytu Jarvii musisz skorzystać z przejścia znajdującego się wewnątrz ostatniego pomieszczenia po wschodniej stronie głównego korytarza (M50, 3) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W celu dotarcia do miejsca pobytu Jarvii musisz skorzystać z przejścia znajdującego się wewnątrz ostatniego pomieszczenia po wschodniej stronie głównego korytarza (M50, 3). W trakcie eksploracji kolejnych pomieszczeń w jeszcze większym stopniu uważaj na pułapki, jak chociażby na wnyki na niedźwiedzie czy linki. Po zbliżeniu się (M50, 4) do pomieszczenia, w którym przebywa przywódczyni bandytów koniecznie zapisz stan gry i wylecz członków drużyny.

Niezależnie od wybranych opcji dialogowych doprowadzisz do walki z Jarvią i podległymi jej opryszkami (M50, 5) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Niezależnie od wybranych opcji dialogowych doprowadzisz do walki z Jarvią i podległymi jej opryszkami (M50, 5). W trakcie tej bitwy zdecydowanie radzę pozostawać w pobliżu drzwi, przez które przeszedłeś. Przemawia za tym to, że w okolicy znajduje się mnóstwo pułapek, na które mógłbyś wpaść. Rozpocznij od atakowania słabszych wojowników oraz skrytobójców , którzy z czasem zjawią się w okolicy. Dużą uwagę przywiązuj do czynności wykonywanych przez maga , na bieżąco lecząc (czy nawet wskrzeszając) pozostałych członków drużyny .

Jarvia również jest skrytobójczynią, tak więc jeśli nie dysponujesz możliwością wykrywania jej pozycji czekaj aż przywódczyni bandytów ujawni się - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Jarvia również jest skrytobójczynią, tak więc jeśli nie dysponujesz możliwością wykrywania jej pozycji czekaj aż przywódczyni bandytów ujawni się. Gdy tylko to nastąpi OD RAZU rozkazuj wszystkim członkom drużyny skupienie swoich wysiłków na zadaniu jej poważnych obrażeń. Jarvii nie zabijesz naturalnie za jednym podejściem, ale w przerwach pomiędzy kolejnymi jej atakami nie będzie się na szczęście leczyła. Dopiero po wyeliminowaniu Jarvii skup się na likwidowaniu pozostających przy życiu skrytobójców i krasnoludzkich wojowników .

Na sam koniec pozostaw sobie łuczników , których dobrze byłoby likwidować z odległości lub po usunięciu chociażby części pułapek - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Na sam koniec pozostaw sobie łuczników , których dobrze byłoby likwidować z odległości lub po usunięciu chociażby części pułapek. Po zakończonej bitwie zbadaj ciało Jarvii i zabierz klucz . Możesz się rozejrzeć po okolicy lub od razu skierować się do drzwi stanowiących wyjście (M50, 6). Kawałek dalej znajduje się przejście do innej lokacji (M50, 7). Skorzystanie z niego spowoduje, że znajdziesz się w strefie [Orzammar - Dzielnica gminu - Zbrojownia Janara ] (M48, 13). Porozmawiaj tu z Janarem , po czym dokonaj zakupów lub wyjdź na zewnątrz.

Podobało się?

0

Dragon Age: Origins

3 listopada 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-01-25
11:18

ensi33 Junior

Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam

Komentarz: ensi33
2013-12-06
20:29

zanonimizowany960293 Junior

😜

Gdzie ta Wielebna Matka? :P

Komentarz: zanonimizowany960293
2014-06-30
12:59

zanonimizowany1010455 Junior

Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?

Komentarz: zanonimizowany1010455
2014-07-04
17:06

zanonimizowany999561 Junior

Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .

Komentarz: zanonimizowany999561
2014-10-23
00:11

yadin Legend

yadin

Schronienie jest najtrudniejsze.

Komentarz: yadin
2015-02-09
15:42

zanonimizowany1070168 Junior

Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .

Komentarz: zanonimizowany1070168
2018-10-09
13:02

krzemion Junior

Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.

Komentarz: krzemion
2018-11-18
23:35

JPKaliski Junior

😡

HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?

Komentarz: JPKaliski
2021-02-27
20:41

Cycu0 Junior

.

Komentarz: Cycu0
2024-06-28
14:24

Rysior77 Junior

witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??

Komentarz: Rysior77

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl