Dragon Age Początek: Kryjówka Jarvii
Aktualizacja:
Kryjówka Jarvii
Zleceniodawca: Książę Bhelen [ Orzammar - Diamentowy zakątek - Pałac królewski ]

Opis: Uwaga! To wspólne zadanie dla questów Książęca łaska: drugie zadanie i Zaufanie lorda: drugie zadanie. Jedyna różnica polega na tym, że po zlikwidowaniu Jarvii musisz udać się do przywódcy wybranej wcześniej frakcji, czyli do Lorda Harrowmonta lub do Księcia Bhelena. Na początek udaj się do [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko ]. Odszukaj tu Nadieżdę (M49, 4), wypytując ją o lokalizację kryjówki Jarvii. Po uzyskaniu informacji na temat wymogu posiadania odpowiedniego klucza możesz od razu zakończyć rozmowę lub wynagrodzić ją za podzielenie się tą cenną informacją.
![Następny cel podróży to [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Skład Alimara ] (M49, 5) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/932/455662828.jpg)
Następny cel podróży to [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Skład Alimara ] (M49, 5). Porozmawiaj tu z właścicielem sklepu (M49, 6). Po zakończonej rozmowie na zewnątrz i udaj się do [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Dom w slumsach ] (M49, 7). Po znalezieniu się w środku zaczepiony zostaniesz przez bandytów (M49, 8). Gdy tylko dojdzie do walki skup się na atakowaniu Przywódcy bandytów , a to dlatego, że po wyczerpaniu jego paska zdrowia załączy się nowa scenka z rozmowy. Zdobędziesz wymagany klucz . Możesz teraz dobić znajdujących się tu opryszków , bądź też ich przegonić.

Niezależnie od wybranego rozwiązania wyjdź z budynku i z pomocą podręcznej mapy zlokalizuj miejsce oznaczone jako Wejście do siedziby kartelu (M49, 9). Zbliż się do niewielkich drzwi, a po ujrzeniu okna wyboru zdecyduj się na wsunięcie do dziury pozyskanego klucza . Możesz już wejść do środka, tak by znaleźć się w strefie [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Kryjówka kartelu ] (M50, 1).

W trakcie eksploracji rozległego podziemnego kompleksu zalecana jest duża ostrożność. Przede wszystkim, regularnie będziesz wpadał na krasnoludów i to na dość liczne grupki. Oprócz tego przez cały czas będziesz musiał uważać na pułapki i w miarę możliwości je rozbrajać. Po znalezieniu się w pierwszym pomieszczeniu gra załączy krótką scenkę z "rozmowy" z Odźwiernym kartelu (M50, 2). Skup się na wyeliminowaniu mini-bossa i dopiero gdy on zginie pozbądź się pozostałych opryszków .

Przesuwaj się teraz stopniowo na południe. Mijane po drodze mniejsze pomieszczenia dobrze byłoby zabezpieczać, a to dlatego, że odnajdziesz wiele cennych przedmiotów. Możesz też zajrzeć do więzienia (M50, 9) i zabijając Strażnika więzienia kartelu uratować jednego z więźniów . Oprócz zwykłych krasnoludów musisz także uważać na skrytobójców , których dobrze byłoby likwidować w pierwszej kolejności, jak również na najemników qunari , elfich magów i pająki . Generalnie jednak nie są to przeciwnicy, których powinieneś się jakoś szczególnie obawiać.

W celu dotarcia do miejsca pobytu Jarvii musisz skorzystać z przejścia znajdującego się wewnątrz ostatniego pomieszczenia po wschodniej stronie głównego korytarza (M50, 3). W trakcie eksploracji kolejnych pomieszczeń w jeszcze większym stopniu uważaj na pułapki, jak chociażby na wnyki na niedźwiedzie czy linki. Po zbliżeniu się (M50, 4) do pomieszczenia, w którym przebywa przywódczyni bandytów koniecznie zapisz stan gry i wylecz członków drużyny.

Niezależnie od wybranych opcji dialogowych doprowadzisz do walki z Jarvią i podległymi jej opryszkami (M50, 5). W trakcie tej bitwy zdecydowanie radzę pozostawać w pobliżu drzwi, przez które przeszedłeś. Przemawia za tym to, że w okolicy znajduje się mnóstwo pułapek, na które mógłbyś wpaść. Rozpocznij od atakowania słabszych wojowników oraz skrytobójców , którzy z czasem zjawią się w okolicy. Dużą uwagę przywiązuj do czynności wykonywanych przez maga , na bieżąco lecząc (czy nawet wskrzeszając) pozostałych członków drużyny .

Jarvia również jest skrytobójczynią, tak więc jeśli nie dysponujesz możliwością wykrywania jej pozycji czekaj aż przywódczyni bandytów ujawni się. Gdy tylko to nastąpi OD RAZU rozkazuj wszystkim członkom drużyny skupienie swoich wysiłków na zadaniu jej poważnych obrażeń. Jarvii nie zabijesz naturalnie za jednym podejściem, ale w przerwach pomiędzy kolejnymi jej atakami nie będzie się na szczęście leczyła. Dopiero po wyeliminowaniu Jarvii skup się na likwidowaniu pozostających przy życiu skrytobójców i krasnoludzkich wojowników .

Na sam koniec pozostaw sobie łuczników , których dobrze byłoby likwidować z odległości lub po usunięciu chociażby części pułapek. Po zakończonej bitwie zbadaj ciało Jarvii i zabierz klucz . Możesz się rozejrzeć po okolicy lub od razu skierować się do drzwi stanowiących wyjście (M50, 6). Kawałek dalej znajduje się przejście do innej lokacji (M50, 7). Skorzystanie z niego spowoduje, że znajdziesz się w strefie [Orzammar - Dzielnica gminu - Zbrojownia Janara ] (M48, 13). Porozmawiaj tu z Janarem , po czym dokonaj zakupów lub wyjdź na zewnątrz.
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age Początek: Odnajdź sekretarza Banderola
- Dragon Age Początek: Vartag Gavorn, Dulin Forender
- Dragon Age Początek: Zaginiony bryłkowiec
- Dragon Age Początek: Nietypowa uczona
- Dragon Age Początek: Nadzieja matki
- Dragon Age Początek: Pieśń w głębinach
- Dragon Age Początek: Drogocenne metale
- Dragon Age Początek: Niedola Zerlindy
- Dragon Age Początek: Złodziej w domu nauki
- Dragon Age Początek: Utracone wspomnienia
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Kryjówka Jarvii
- Dragon Age Początek: Egzotyczne metody
- Dragon Age Początek: Kowadło pustki
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (1)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (2)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (3)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (5)
- Dragon Age Początek: Schowek Jammera
- Dragon Age Początek: Martwa kasta
- Dragon Age Początek: Spis golemów
- Dragon Age Początek: Rozdarty na strzępy
- Dragon Age Początek: Powierzchniowiec godzien podziwu
- Dragon Age Początek: Klucz do bram miasta
- Dragon Age Początek: Skrytka Tułaczy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
