Dragon Age Początek: Pochodzenie 3 - Miejski elf Mapy lokacji
Aktualizacja:
Pochodzenie 3: Miejski elf
Mapa M8: Elfie obcowisko

Mapa M9: Posiadłość arla - Okolice

Mapa M10: Posiadłość arla - W środku

Ważne informacje na temat obszaru
CIEKAWOSTKI
- Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko ] i jeszcze przed przystąpieniem do ceremonii ślubnej możesz porozmawiać z pijanymi elfami stojącymi przy barykadzie (M8, 1). Jeśli przypomnisz im o swoim ślubie to otrzymasz prezent w postaci 30 monet (40 monet jeśli skorzystasz z perswazji).
- Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko ] i jeszcze przed przystąpieniem do ceremonii ślubnej możesz porozmawiać z Dilwyn i Gethonem (M8, 2). Oni z kolei podarują Ci 15 srebrnych monet .
![- Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko ] i jeszcze przed przystąpieniem do ceremonii ślubnej możesz porozmawiać z Ojcem Nessy (M8, 3) - Pochodzenie 3 - Miejski elf | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/941/118217453.jpg)
- Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko ] i jeszcze przed przystąpieniem do ceremonii ślubnej możesz porozmawiać z Ojcem Nessy (M8, 3). Dowiesz się, że jego rodzina z uwagi na brak pieniędzy zmuszona jest do opuszczenia obcowiska. Jeśli zaoferujesz pomoc mężczyzna odmówi, ale za to zaczepiony zostaniesz przez jego córkę Nessę . Możesz się tu zachować na cztery sposoby:
1) obiecać ponowną rozmowę z jej ojcem - musiałbyś przekonać mężczyznę z pomocą perswazji do pozostania w obcowisku (np. razem z ojcem sterowanej postaci)
2) odmówić udzielenia pomocy
3) podarować 3 srebrne monety , tak by rodzina mogła przeprowadzić się do Wysokoża
4) podarować 10 srebrnych monet , tak by rodzina mogła pozostać w Denerim
- Elfickim dzieciom , które spotkasz w [Denerim - Elfie obcowisko ] (M8, 4) możesz opowiedzieć zmyśloną historyjkę tak by miały nowy temat do zabaw.
- Żebrakowi spotkanemu w [Denerim - Elfie obcowisko ] (M8, 5) możesz podarować monetę , jak również wysłuchać jego smutnej historii.
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - atlas świata - poradnik do gry
- Dragon Age Początek: Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Uwagi wstępne Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 1 - Dalijski elf Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 2 - Krasnolud plebejusz Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 3 - Miejski elf Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 4 - Magin Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 5 - Człowiek szlachcic Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Ostagar i Głusza Korcari Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Lothering Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Obóz - Świat gry Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Redcliffe Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Jezioro Kalenhad Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Wieża Kręgu Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Las Brecilian Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (1) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (2) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (3) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (1) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (2) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (3) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (4) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Zburzona świątynia Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Mapy lokacji
- Dragon Age: Początek - atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
