Dragon Age Początek: Poradnik i opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również Atlas Świata, który odsłania pozostałe tajemnice gry. | ![]() |

Poradnik do gry Dragon Age: Początek zawiera bardzo szczegółowe opisy zadań wykonywanych w trakcie rozgrywki, włącznie z przedstawieniem ich możliwych rozwiązań, które z racji dużej nieliniowości zabawy w znacznym stopniu się między sobą różnią.
Questy podzielono na cztery zasadnicze kategorie:
Pierwsza grupa questów to zadania zlecane na samym początku gry i uzależnione od pochodzenia (sześć opcji do wyboru).
Druga grupa questów to zadania główne, których wykonanie jest wymagane do pomyślnego ukończenia gry.
Trzecia grupa questów to zadania powiązane z konkretnymi lokacjami, wśród których nie zabrakło wyzwań pobocznych.
Czwarta grupa questów to drobne zadania zlecane przez poszczególne gildie Fereldenu i w takiej właśnie postaci pojawiające się w dzienniku głównego bohatera.
Do tekstu dołączonych zostało ponad 80 map poszczególnych lokacji, których zadaniem jest ułatwienie odnalezienia określonych miejsc czy postaci w świecie gry. We właściwym poradniku znajdują się ponadto odniesienia do tych mapek i schemat przedstawia się tu następująco:
(Mx, y) - x oznacza numer mapy, a y pozycję na mapie
Przykład: oznaczenie (M10, 5) mówi, że na mapie o numerze 10 należy udać się do miejsca oznaczonego cyferką 5.
Zastosowane zostały również oznaczenia kolorystyczne: czerwony kolor dotyczy postaci, niebieski - lokacji, zielony - przedmiotów, a pomarańczowy - unikalnych wariantów zachowania w trakcie rozmów.
Jacek "Stranger" Hałas
0
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


