Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (3)
Aktualizacja:
DOTARCIE NA DACH FORTU:

Do największej bitwy dojdzie wewnątrz ogromnej centralnej sali (M79, 14), znajdującej się na południe od miejsca startu. Zacznij od wyeliminowania wszystkich cieni , wśród których powinien znajdować się co najmniej jeden mini-boss. W miarę możliwości na sam koniec zostaw sobie zaś pełnoprawnego bossa, czyli zaklinacza genlokó w. Dobrym pomysłem byłoby walczyć z cieniami z dala od jego pozycji, tak by nie zwrócić jego uwagi. Po oczyszczeniu okolicy skieruj się na południe (M79, 11).

Po rozbrojeniu znajdującej się kawałek dalej pułapki przystąp do eliminacji oszalałych trupów , przez które będziesz masowo atakowany (M79, 15). Równolegle musisz uważać na dwóch minibossów - emisariusza (załatw go jak najszybciej) i zmiennokształtnego . Tradycyjnie już pozbieraj cenne sprzęty ze wszystkich okolicznych pomieszczeń i na sam koniec udaj się do magazynu znajdującego się na wschód od Twojej pozycji (M79, 6). Tu koniecznie porozmawiaj z Sandalem (M79, 16). Po raz ostatni będziesz mógł dozbroić się i wzmocnić swój oręż runami . Możesz już wybrać przejście prowadzące do [Denerim - Fort Drakon - Piętro ] (M79, 17)

Tu (M80, 1) musisz kierować się sukcesywnie na wschód, aż dotrzesz do pomieszczenia z dwoma wyjściami (M80, 2). Zbadanie wschodniego pomieszczenia jest w pełni opcjonalne, gdyż wpadłbyś tam jedynie na liczną grupę łuczników . W celu posunięcia akcji do przodu musisz skorzystać z południowego korytarza, który będzie niestety usiany pułapkami i pilnowany przez skrytobójców . Co więcej, wśród wrogów znajdzie się pełnoprawny boss, a mianowicie mistrz skrytobójca genloków . Zachowaj tu dużą czujność i w miarę możliwość walki tocz w jednym z poprzednich pomieszczeń, tak by przez przypadek nie wejść w pułapkę.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age Początek: Lothering i Trakt Imperialny
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (1)
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (2)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (1)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (1)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (1)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (2)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (3)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (1)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (2)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (3)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (4)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (5)
- Dragon Age Początek: Zbierz armię
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (1)
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (1)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (3)
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
