Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (4)
Aktualizacja:

Przesuwaj się teraz sukcesywnie na wschód. Po drodze natrafisz na odnogę prowadzącą na północ. Zbadanie jej zaowocuje walką z pająkami oraz nowym mini-bossem (emisariusz ). Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do pomieszczenia, w którym odnajdziesz Hespith (M58, 11). Rozmowa ta zakończy się ucieczką kobiety, a Ty natomiast będziesz mógł udać się do zachodniego wyjścia z pomieszczenia. KONIECZNIE zapisz w tym miejscu stan gry!

Za rogiem znajdują się DWA (!!!) ogry (M58, 12) i powinieneś je naturalnie atakować pojedynczo. Zacznij od zaatakowania z odległości ogra stojącego na południe od Twojej pozycji. Wycofaj się i pokonaj bestię w pomieszczeniu, w którym rozmawiałeś z Hespith. Drugi ogr pilnuje wschodniej bramy i w tym przypadku do walk może już dojść w tym samym miejscu, w którym zauważyłeś bestię. Po wygranych potyczkach udaj się na południe, a to dlatego, że wschodnia brama jest zamknięta.

Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu zignoruj chwilowo znajdujące się wokół Ciebie duchy . Zamiast tego zajmij się zbadaniem Reliktu Legionu Umarłych oraz Ołtarza legionistów (M58, 13), z którego zabierz klucz legionisty . Zauważ, że rozzłościło to tutejsze duchy, które będziesz musiał pokonać. Powróć teraz do bramy, przy której stał jeden z ogrów i użyj dopiero co pozyskanego klucza do jej otwarcia. Zanim ruszysz dalej KONIECZNIE zapisz stan gry, bo za kilka chwil czeka Cię starcie z głównym bossem tej lokacji.

Przed Tobą bardzo wymagająca bitwa z Matką Lęgu (M58, 15). W trakcie tej bitwy będziesz musiał pamiętać o trzech sprawach. Najwięcej uwagi przywiązuj do niszczenia macek Matki Lęgu, które ujrzysz w początkowej fazie bitwy i w określonych momentach w dalszej fazie walk. Każda macka ma swój odrębny pasek zdrowia, tak więc musisz się bardzo starać. Zniszczenie wszystkich macek okaże się bardzo pomocne w końcówce bitwy.

Za każdym razem gdy macki zostaną przez matkę schowane skup się na atakowaniu właściwego bossa . Zachowuj dużą ostrożność, bo członkowie drużyny będą regularni odpychani od matki, tracąc w ten sposób dużo punktów zdrowia. Musisz więc ich na bieżąco leczyć, także z trucizn, które przybiorą na znaczeniu w samej końcówce. Dobrym pomysłem jest też przestawienie co najmniej dwóch członków drużyny na atakowanie bossa z dystansu.

Co pewien czas będziesz również atakowany przez standardowych przeciwników i nie należy ich niestety ignorować. Jak najszybciej eliminuj tych wrogów, tak by móc następnie przystąpić do niszczenia macek i zadawania obrażeń matce . Walka ta będzie bardzo długa, a ponadto przez cały czas będziesz musiał starannie monitorować stan zdrowia podległych osób. Po wygranej bitwie załączy się nowa scenka z rozmowy z Hespith .

Możesz już skorzystać z wyjścia znajdującego się za pokonanym bossem (M58, 16). Zdecydowanie radzę powrócić teraz do miasta z zamiarem nabycia środków leczniczych oraz sprzedania odnalezionych dóbr. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy do kontynuowania głównej misji z listy lokacji wybierz strefę [Kowadło Pustki ] (M59, 1). Podejdź trochę do przodu, gdzie będziesz musiał dokonać wyboru drużyny (Oghren to począwszy od tego miejsca obowiązkowy członek ekipy). Będziesz tu świadkiem rozmowy z Brandą (M59, 2), po czym będziesz musiał przystąpić do eksploracji labiryntu.
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age Początek: Odnajdź sekretarza Banderola
- Dragon Age Początek: Vartag Gavorn, Dulin Forender
- Dragon Age Początek: Zaginiony bryłkowiec
- Dragon Age Początek: Nietypowa uczona
- Dragon Age Początek: Nadzieja matki
- Dragon Age Początek: Pieśń w głębinach
- Dragon Age Początek: Drogocenne metale
- Dragon Age Początek: Niedola Zerlindy
- Dragon Age Początek: Złodziej w domu nauki
- Dragon Age Początek: Utracone wspomnienia
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Kryjówka Jarvii
- Dragon Age Początek: Egzotyczne metody
- Dragon Age Początek: Kowadło pustki
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (1)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (2)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (3)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (5)
- Dragon Age Początek: Schowek Jammera
- Dragon Age Początek: Martwa kasta
- Dragon Age Początek: Spis golemów
- Dragon Age Początek: Rozdarty na strzępy
- Dragon Age Początek: Powierzchniowiec godzien podziwu
- Dragon Age Początek: Klucz do bram miasta
- Dragon Age Początek: Skrytka Tułaczy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)
mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)
A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję
wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.
najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów
witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS
Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??
a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)
em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)
[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)
Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most
Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
