Dragon Age Początek: Książęca łaska - pierwsze zadanie
Aktualizacja:
Książęca łaska: pierwsze zadanie
Zleceniodawca: Vartag Gavorn [ Orzammar - Diamentowy zakątek - Sala kongresu ]

Opis: Quest ten składa się z dwóch części. Pierwsza część polega na dostarczeniu dwóm osobom dokumentów poświadczających o rzekomych oszustwach dokonanych przez Harrowmonta. Postaci, do których musisz dotrzeć, to Pani Dace z [Orzammar - Diamentowy zakątek ] (M52, 3) oraz Lord Helmi z [Orzammar - Dzielnica gminu - Oberża ] (M48, 9).

W trakcie rozmowy z Panią Dace dowiesz się, że umowę zerwać może tylko jej ojciec. Zaoferowanie pomocy w odnalezieniu Lorda Dace'a zaowocuje przekazaniem Ci przepustki , dzięki której będziesz mógł wyruszyć do Głębokich Ścieżek. Udaj się teraz do [Orzammar - Dzielnica gminu ], a konkretnie do południowo-zachodniej części tej strefy (M48, 10). Zlokalizuj niewielki posterunek i pokaż stojącym w tym miejscu górnikom przepustkę. Możesz już skorzystać ze znajdującego się kawałek dalej przejścia (M48, 11), jako cel podróży wybierając [Thaig Aeducana ].

Lokacja ta (M55, 1) na pierwszy rzut oka może przypominać labirynt, ale do celu przez prawie cały czas będzie prowadziła tylko jedna ścieżka. Docelowo będziesz musiał kierować się na południowy-zachód. Zbadanie południowej i południowo-wschodniej części kopalń jest z kolei całkowicie opcjonalne. W początkowej fazie przemarszu do pokonania będziesz miał trzy grupy genloków i hurloków . W miarę możliwości odciągaj pojedynczych wrogów od reszty i uważaj na dość licznie występujących mini-bossów (Genlok emisariusz , Genlok alfa ).

Z czasem zaczniesz też wpadać na głębinowce , lecz stworkami tymi nie musisz się przejmować. Zadawane przez nie obrażenia będą minimalne, tak więc możesz nawet pozwolić się przez nie okrążać. Docelowo musisz dotrzeć do większej jaskini (M55, 2), w której będą broniły się oddziały lorda Dace'a . Pomóż znajdującym się tu krasnoludom w pozbyciu się głębinowców. Wyeliminowanie wszystkich stworów nie załatwi od razu sprawy, bo wkrótce zjawi się druga grupa. Rozpraw się także i z tymi potworami.

Po zlikwidowaniu wszystkich bestii będziesz mógł porozmawiać z lordem (M55, 4) i przekazać mu dokument . Ponadto warto wynegocjować zniżkę u lokalnych kupców. Możesz teraz kontynuować eksplorację jaskiń, bądź też wybrać opcję natychmiastowego powrotu do miasta. Zgodnie z otrzymanymi wskazówkami możesz już powrócić do Vartaga (M53, 5) w [Orzammar - Diamentowy zakątek - Sala kongresu ].
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age Początek: Odnajdź sekretarza Banderola
- Dragon Age Początek: Vartag Gavorn, Dulin Forender
- Dragon Age Początek: Zaginiony bryłkowiec
- Dragon Age Początek: Nietypowa uczona
- Dragon Age Początek: Nadzieja matki
- Dragon Age Początek: Pieśń w głębinach
- Dragon Age Początek: Drogocenne metale
- Dragon Age Początek: Niedola Zerlindy
- Dragon Age Początek: Złodziej w domu nauki
- Dragon Age Początek: Utracone wspomnienia
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Kryjówka Jarvii
- Dragon Age Początek: Egzotyczne metody
- Dragon Age Początek: Kowadło pustki
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (1)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (2)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (3)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (5)
- Dragon Age Początek: Schowek Jammera
- Dragon Age Początek: Martwa kasta
- Dragon Age Początek: Spis golemów
- Dragon Age Początek: Rozdarty na strzępy
- Dragon Age Początek: Powierzchniowiec godzien podziwu
- Dragon Age Początek: Klucz do bram miasta
- Dragon Age Początek: Skrytka Tułaczy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
