Dragon Age Początek: W niewoli
Aktualizacja:
W niewoli
Zleceniodawca: automatycznie po znalezieniu się w celi [ Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Kryjówka Berahta ]

Opis: Kliknij na drzwiach celi lub na wartowniku , co zainicjuje nową rozmowę. Z więzienia możesz wydostać się na trzy sposoby, a mianowicie wykazując się dużą siłą i rozbijając głowę wroga o kraty, wykorzystując chwilę nieuwagi wartownika i kradnąc jego klucz lub symulując chorobę (perswazja ) tak by otworzył drzwiczki. Niezależnie od wybranego rozwiązania pozbądź się wartownika, uwolnij Leske i zabierz wszystkie swoje rzeczy z pobliskiej skrzyni (M7, 2).

Musisz teraz przystąpić do starannej eksploracji kryjówki bandytów. Do celu będzie prowadziła tylko jedna ścieżka, a wiele z napotkanych po drodze drzwi będzie zamkniętych. W trakcie walk z opryszkami w pierwszej kolejności eliminuj wrogich łuczników . Nie zapominaj też o badaniu wszystkich okolicznych skrzyń, beczek i pojemników, w których odnajdziesz wiele cennych przedmiotów. Jeśli dysponujesz zdolnością otwierania zamków to będziesz mógł badać zamknięte skrzynie, między innymi obiekt zlokalizowany niedaleko głównej sali.

W ostatnim pomieszczeniu (M7, 3) czeka Cię walka z Berahtem pełniącym rolę mini-bossa oraz dwoma podrzędnymi opryszkami . Radzę najpierw załatwić obstawę lidera bandytów, a samego Berahta zostawić sobie na koniec. Nie zapominaj o regularnym leczeniu obu członków drużyny , zwłaszcza że ataki mini-bossa będą zabierały więcej punktów zdrowia. Po zakończonej bitwie możesz się trochę rozejrzeć (warto włamać się do gabinetu Berahta i otworzyć dwie skrzynie z wyposażeniem) lub od razu skorzystać z północnego wyjścia (M7, 4).
![Docelowo musisz dotrzeć do przejścia (M7, 5), dzięki któremu znajdziesz się w [Orzammar - Dzielnica gminu - Sklep Berahta ] (M5, 7) - Dragon Age Początek: W niewoli - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/932/450193687.jpg)
Docelowo musisz dotrzeć do przejścia (M7, 5), dzięki któremu znajdziesz się w [Orzammar - Dzielnica gminu - Sklep Berahta ] (M5, 7). Zignoruj sklepikarza i wyjdź na zewnątrz (M5, 4), gdzie zostaniesz zatrzymany przez krasnoludy . Rozmowa ta zakończy się wyruszeniem w podróż z Duncanem , choć przed opuszczenie Orzammaru będziesz mógł pożegnać się z Riką . W taki oto sposób zakończyłeś prolog.
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Pochodzenie
- Dragon Age Początek: Dalijski elf - Obóz Dalijczyków (Prolog) - Zapomniane tajemnice Starożytnych
- Dragon Age Początek: Krasnolud plebejusz - Kurzowisko (Prolog) - Przychylność Berahta
- Dragon Age Początek: Krasnolud plebejusz - Dowód lojalności
- Dragon Age Początek: W niewoli
- Dragon Age Początek: Uroczysty dzień (1)
- Dragon Age Początek: Uroczysty dzień (2)
- Dragon Age Początek: Katorga
- Dragon Age Początek: Czarodziejka z Kręgu
- Dragon Age Początek: Więzy krwi i magii
- Dragon Age Początek: Szkodniki w magazynach
- Dragon Age Początek: Zadanie ojca
- Dragon Age Początek: Zamieszanie w spiżarni
- Dragon Age Początek: Uroczy Dairren
- Dragon Age Początek: Urocza Iona
- Dragon Age Początek: Zdrada Howe'a
- Dragon Age Początek: Skarbiec Couslandów
- Dragon Age Początek: Szlachecka uczta
- Dragon Age Początek: Szlachetna wyprawa
- Dragon Age Początek: Wygnanie
- Dragon Age Początek: Pochodzenie
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
