Dragon Age Początek: Potwory
Aktualizacja:
Tabela - potwory
Poniższa tabela omawia typy potworów, z którymi będziesz miał do czynienia w trakcie gry. W tabeli pominięci zostali pełnoprawni bossowie, a to dlatego, że metody ich eliminacji zostały szczegółowo omówione w głównym poradniku.
![]() | Bronto Zagrożenie: 5/10 - 6/10 Z bestiami będziesz miał do czynienia wyłącznie podczas przemierzania kolejnych lokacji Głębokich Ścieżek. W większości przypadków ich wyeliminowanie nie będzie wiązało się z koniecznością poczynienia większych przygotowań. Będziesz natomiast musiał uważać na ataki wykonywane z biegu i na obstawę bronto (zazwyczaj w postaci genloków lub hurloków). |
![]() | Cienie Zagrożenie: 7/10 - 8/10 Na stwory te będziesz wpadał w miejscach okupowanych również przez demony i inne potężne istoty. Bardzo daje o sobie znać ich wysoka podatność na wszelkiego rodzaju czary, tak więc wskazane będzie korzystanie z usług co najmniej jednego maga. |
![]() | Demony Zagrożenie: 7/10 - 8/10 Demony występują w kilku różnych odmianach i zazwyczaj ich przybycie będzie oznaczało spore kłopoty. W pierwszej kolejności zawsze eliminuj te stwory, którą mogą zadawać poważne obrażenia od ognia. Szczególnie pilnuj się też podczas walk z większymi grupami. |
![]() | Duchy Zagrożenie: 6/10 Duchy spotkasz między innymi w Okopach Umarłych w Orzammarze oraz w Opuszczonym sierocińcu w Obcowisku. Dobrą wiadomością jest to, że korzystanie z magii nie będzie w trakcie walk z nimi całkowicie wymagane, choć będzie to wskazane. Tradycyjnie już pilnuj się po napotkaniu każdej większej grupy. |
![]() | Genloki Zagrożenie: 3/10 - 7/10 Genloki to jeden z dwóch typów najczęściej spotykanych mrocznych pomiotów. O ile zwykłych odmian tych bestii nie musisz się jakoś szczególnie obawiać, o tyle likwidowanie łuczników, skrytobójców oraz emisariuszy może ukazać się dużym wyzwaniem. W szczególności uważaj na tych ostatnich, pełniących funkcję magów. |
![]() | Głębinowce Zagrożenie: 2/10 - 3/10 Głębinowice to niewielkie i w gruncie rzeczy stanowiące małe zagrożenie stworki. Tak na dobrą sprawę jedynym utrudnieniem będą ich ataki z zaskoczenia, co wymusi niejako dbanie o słabiej opancerzonych członków drużyny (magowie, łucznicy). W kilku miejscach wpadniesz też na mocniejsze odmiany głębinowców, ale równie łatwo będzie je pokonać. |
![]() | Golemy Zagrożenie: 8/10 W trakcie swoich przygód spotkasz stosunkowo niewiele golemów, aczkolwiek za każdym razem odniesienie zwycięstwa będzie dużym wyzwaniem. Dbaj przede wszystkim o stan zdrowia atakujących golema wojowników, bo jego ataki będą zabierały dużą ilość punktów zdrowia. |
![]() | Hurloki Zagrożenie: 4/10 - 7/10 Na hurloki będziesz wpadał równie często co na genloki. Stwory te w podstawowej odmianie są trochę bardziej niebezpieczne. Tradycyjnie już najbardziej będziesz musiał uważać na "wersje bojowe" tych potworów, między innymi na emisariuszy i na hurloki alfa. |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








